Edi99
Egbert Dijkstra
Zo zwart/wit is het ook weer niet... je kan in de browser in de auto naar chargemap.com of een andere site gaan... praktijk leert wel dat de Apps op een phone (bv Newmotion) makkelijker en sneller werken.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wees blij dat je in Amsterdam zit, daar ga je waarschijnlijk sneller een laadpunt spotten met naar buiten te kijken dan op je smartphone. Dat is in België wel anders hoor. Amsterdam heeft meer laadpunten dan heel België...Dank @DriesVDHoeck ! Goh vreemd eigenlijk. Je zou een overlay (api plug-in) verwachten met de tien dichtstbijzijnde laadpunten. Apart dat je dat weer separaat op de smartphone moet opzoeken.
De BMW PIH, de i3 en de P85 stonden er toen ik aankwam en bij vertrek nog steeds. Daarnaast nog 1 bijgekomen P85D en een ICE, een andere MS stond scheef naast de zones maar was niet aangesloten.
Nu, ik ben tevreden, met deze kans tot bijladen moest ik niet meer langs de SuC om thuis te geraken… .
Wees blij dat je in Amsterdam zit, daar ga je waarschijnlijk sneller een laadpunt spotten met naar buiten te kijken dan op je smartphone. Dat is in België wel anders hoor. Amsterdam heeft meer laadpunten dan heel België...
Waarom niet voor de HPWC van Tesla gekozen?Het is Zeist (net ten oosten van Utrecht) tegenwoordig (ik zal mijn profiel nog aanpassen). Maar je hebt gelijk, in Amsterdam struikel je over de laadpalen Gelukkig krijg ik 8 maart een ev-box homeline 11 kWh op mijn oprit, dat vergemakkelijkt het laden aanzienlijk
Waarom niet voor de HPWC van Tesla gekozen?
Ik heb die HPWC icm de Maxem ook thuis zitten. Is naar mijn mening de mooiste combi. Met de Maxem software kun je ook nette facturen per gewenste periode printen. Daarnaast kun je op afstand het laadpunt aan en uit schakelen. En ik vind de HPWC veeeel mooier. Het plug&charge met de vaste kabel en ingebouwde ontgrendel knop maakt het laden ook erg aangenaam. Op kantoor heb ik helaas EV-boxen. gelukkig wel met vaste kabel maar moet toch iedere keer activeren met pas en de laadklep op het dashboard of met de sleutel ontgrendelen. Allemaal net wat onhandiger.
Ik stond er om 10:15 uur schat ik
Die scheve was ik. Ik had de intentie om een uur later nog eens te gaan kijken om alsnog in te pluggen maar dat is er niet van gekomen. Nadien even langs Machelen gereden.
Wat ik wel jammer vind is dat die hybride BMW 7(?) eigenlijk niet moet laden en daar de hele dag heeft gestaan. Volgens mij was het voor hen eerder een gemakkelijke (vrije) parkeerplaats dan een laadplaats.
Phil, ik wist dat er een laadpunt was en rij er dagelijks langs, maar de Tesla adapter had ik nog niet gezien. Deze avond eens de parking op rijden om te kijken.
Ik moet in Leiden zijn en blijf er overnachten, iemand suggesties voor een "comfortabele" parkeergarage?
Ik had Morspoort teruggevonden, die ook oplaadpunten heeft. Is deze garage Tesla toegankelijk?
Of eventueel andere mogelijkheden?
Alvast bedankt !
Xavier
Fase en neuter omgedraaid en laden kunnen starten met Umc
Ondertussen aan het laden in Hotton, 22kW Type2 en planning aangepast, bezoekje aan de grotten van Hotton tijdens het laden
De snellader op de P+R Olympiade in Antwerpen aan einde A12 is verdwenen sinds twee weken. Uitgegraven. Het ding was dan ook amper aan de praat te krijgen. //**//
........ Binnenkort ook aan de zonnepanelen, en die zijn mooi te integreren met een Maxem energy.
Althans nu heb ik er alleen wat over gelezen, 8 maart komen ze mijn oprit omspitten en dan gaan we het zien