Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wiki Belgium and the Netherlands: Public Charging infrastructure

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb toch meer hoop in waar Plugsurfing mee bezig is. Die hebben in Duitsland al RWE op hun lijst staan. En daar kan je in Duitsland zeker niet omheen.
Hmmm, jammer dat ze soms via 3G niet bereikbaar zijn met de app. 2 weken geleden in Essen op 22kW paal 3 uur kunnen laden en gisteren kom ik aanrijden en kan de app geen verbinding met internet maken. Sta je lekker in je hemd met een lege accu. Kon strompelend nog net tot de NL grens komen waar ik weer kon bijladen.
 
4 laadpunten bij de nieuwe Media Markt in Eindhoven.
Ik mis de bebording en vakmarkering, want hoe het nu is kan elke ICE daar gewoon parkeren.

ImageUploadedByTapatalk1414248735.014850.jpg
ImageUploadedByTapatalk1414248748.798252.jpg
 
Hmmm, jammer dat ze soms via 3G niet bereikbaar zijn met de app. 2 weken geleden in Essen op 22kW paal 3 uur kunnen laden en gisteren kom ik aanrijden en kan de app geen verbinding met internet maken. Sta je lekker in je hemd met een lege accu. Kon strompelend nog net tot de NL grens komen waar ik weer kon bijladen.

Lijkt me meer een GSM probleem dan iets met de app. Als je een RWE paal wilt activeren heb je met de RWE app ook internet nodig. Tenzij je een Duits mobiel nummer hebt. Ik vind het net positief dat Plugsurfing zowel een keyhanger heeft voor laadpalen met RFID lezers, als een mogelijkheid om via de app een laadpaal te starten.
 
Hmmm, jammer dat ze soms via 3G niet bereikbaar zijn met de app. 2 weken geleden in Essen op 22kW paal 3 uur kunnen laden en gisteren kom ik aanrijden en kan de app geen verbinding met internet maken. Sta je lekker in je hemd met een lege accu. Kon strompelend nog net tot de NL grens komen waar ik weer kon bijladen.

T-mobile als provider toevallig?
 

Wat een simpel commentaar weer zeg, gast zegt dat hij het ok vindt dat hij zijn Bentley op "die zwaar gesubsidieerde EV plekken" zet... Sorry, maar ik heb daar gestaan en moest gewoon parkeergeld betalen en ook moest ik betalen voor mijn stroom. De gemeente betaald minder dan 10 cent per kW op zeker, en ik denk dat ik daar een starttarief heb betaald en 39 cent de kW.... Dus leuk zo en stigmatisatie....... Valt me overigens wel op, overal heb je dit soort roeptoeters.. Horen één keer een opmerking over subsidie en denken dan dat ze altijd leuke oneliners hebben, en nog erger, dat ze gelijk hebben.....