Edi99
Egbert Dijkstra
300 km beperkt inderdaad de vraag naar snelladers.. en een range daar onder (zoals nu vaak pakweg 150) beperkt de vraag naar EV's... en dus naar snelladers... zie daar het dilemma van Fastned als (relatieve) snel laadopties "onderweg".. De range van betaalbare accu's zal verder toenemen.. afstanden woon/werk zal niet zo veel gaan veranderen, ook het feit dat auto's dagelijks gemiddeld 22 uur stil staan zie ik niet veranderen... nachten blijven minimaal 8 uur duren.. gegeven daarnaast een groeiend groter fijnmazig netwerk van 11 en 22 kw chargers (voor destination charging) zal de noodzaak voor fast charging onderweg (tegen relatief hoge kosten, muv nu Tesla) zich beperken tot de lange ritten.. de incidentele road-trips.. Maar dat is geen dagelijks werk.. Grootschalig laden van een accu onderweg zoals je ook onderweg gewent was te tanken, gaat pas werken als het en echt snel gaat (minuten) en niet extreem veel duurder is dan destination charging...
Lijkt me toch en logische redenering.. of zie ik wat over het hoofd ?
Lijkt me toch en logische redenering.. of zie ik wat over het hoofd ?