Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.

Attachments

  • upload_2019-10-24_15-50-11.png
    upload_2019-10-24_15-50-11.png
    28.6 KB · Views: 42
Welkom back Hendrik;)
Ik ben er gisteren vanuit gegaan dat alles al in de prijs verwerkt zat. Meestal daalt de koers na het nieuws dan wat. Voor zij die zeggen dat er hier nooit slecht nieuws gemeld wordt...... Ik heb gisteren voor sluitingstijd al mijn Tesla aandelen er even uit gedrukt om vandaag of morgen weer terug in te stappen. Dat bleek niet mijn beste keuze van het jaar te zijn:confused:
 
Update na weer een kwartaal:
Koers aandeel ~ $ 257.50 = -14%
Koers puts Jan 2020 $ 320 ~ $ 6,725 per contract = +7% (Dekkingswaarde ongeveer $ 18,375 per contract)

Deze positie is nu dus, net zoals @Xfrank, in de plus...
OK, vooruit dan maar. Update na Q3 ER t.o.v. begin 2019:
Koers aandeel ~ $ 300 = ~ 0%
Koers puts Jan 2020 $ 320 ~ $ 3,660 per contract = + 49,5% (Dekkingswaarde ongeveer $ 12,000 per contract)

Tja, daar doe het dan allemaal voor met die opties...
 
  • Helpful
Reactions: pati07
Ik ben er gisteren vanuit gegaan dat alles al in de prijs verwerkt zat. Meestal daalt de koers na het nieuws dan wat. Voor zij die zeggen dat er hier nooit slecht nieuws gemeld wordt...... Ik heb gisteren voor sluitingstijd al mijn Tesla aandelen er even uit gedrukt om vandaag of morgen weer terug in te stappen. Dat bleek niet mijn beste keuze van het jaar te zijn:confused:

OMG:eek:

moest uw post niet in het "schade topic"?
 
Ik ben er gisteren vanuit gegaan dat alles al in de prijs verwerkt zat. Meestal daalt de koers na het nieuws dan wat. Voor zij die zeggen dat er hier nooit slecht nieuws gemeld wordt...... Ik heb gisteren voor sluitingstijd al mijn Tesla aandelen er even uit gedrukt om vandaag of morgen weer terug in te stappen. Dat bleek niet mijn beste keuze van het jaar te zijn:confused:
Oops Hendrik. Is je avondeten niet in gevaar?
 
Ik blijf nog even zitten tot het een Roadster is geworden:)
is ook mijn idee Frank, maar dan moet de koers (en dat verwacht ik ook echt) nog wel een keer of 5 x de huidige waarde worden. Ben gemiddeld dik boven de 300 ingestapt en dus nog niet eens break even. Maar voor de lange termijn gekocht maak ik me daar niet zo druk over. En die roadster mag ook tweedehands zijn (wel de komende versie uiteraard..) Prijs zal ook zeker nog dalen (wellicht dan al Roadster 3:rolleyes:)
 
  • Informative
Reactions: PaulusdB
is ook mijn idee Frank, maar dan moet de koers (en dat verwacht ik ook echt) nog wel een keer of 5 x de huidige waarde worden. Ben gemiddeld dik boven de 300 ingestapt en dus nog niet eens break even. Maar voor de lange termijn gekocht maak ik me daar niet zo druk over. En die roadster mag ook tweedehands zijn (wel de komende versie uiteraard..) Prijs zal ook zeker nog dalen (wellicht dan al Roadster 3:rolleyes:)
Maar nu eindelijk weer boven water, proficiat.