Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Overwaarde is normaal bij snelgroeiende ondernemingen (hoeveel..... "waan van de dag").

Ooit voor een tent gewerkt die $200 milj omzet had, verlies maakte, en een beurswaarde hoger dan general motors.......en overtuigd was dat het nog meer waard zou worden......jaja... compleet de weg kwijt :(

Je stapt nooit in op het beste moment .....(uit ook niet).
 
Morgen Stanley heeft ook een visie vandaag:

Bloomberg - Are you a robot?

Ik zou nog ff wachten met kopen
De visie is vooral: het kan slechter, het kan beter, of het kan gelijk blijven. Dat is zoals een weerman die beweert dat het kan gaan regenen, sneeuwen en de zon doorkomt.

D7G1ySVXoAYOKYe
 
Mijn conclusie is dat het nog alle kanten op kan.
Er is een mogelijkheid dat het aandeel op termijn veel waard kan worden en er is een scenario dat het bijna niks meer waard is.
De waarde is dus afhankelijk van de ontwikkeling van de vraag op termijn en het onder controle houden van de kosten. Eigenlijk zoals bij elk bedrijf. Echter bij tesla is de spreiding van de verwachte scenario’s nogal groot en daarmee is het een risicovol aandeel. High risk high reward.
 
Ach, als ik het op de plank had liggen, dan had ik gisteren/vandaag 1 miljoen papiertjes gekocht in de hoop dat ze stijgen naar de 3 tot 4000 per stuk. En als het nul zou worden, ach dan was het een leuke droom, maar kom daar wel weer overheen.

Je kunt beter 1.000.000 satoshi kopen. Opwaartse potentie na de lange bearmarket is vele malen hoger en het risico vergelijkbaar met het aandeel Tesla.
 
Short sellers waren aan het verkopen om er uiteindelijk nog beter van te worden. Er is wel een lichtpunt, mocht het aandeel $ 10 of minder worden. Elon heeft behoorlijk wat vrienden die al pogingen hebben gedaan om het bedrijf over te kopen. Tesla zal derhalve nooit failliet gaan!
 
  • Funny
Reactions: Flaker
Kwestie van geduld. De verkoopaantallen zijn echt zo slecht niet hoor. RHD wordt binnenkort uitgeleverd in UK. Fabriek in China is bijna klaar en dan gaan ze ook daar flinke aantallen afzetten. Als Tesla dit jaar 300.000+ deliveries heeft dan komt het echt wel goed. Enige vraag nu is wat is de margin op dit moment met al die wijzigingen in prijs