Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Is meer een verkoopkansje voor de shorters
Ik vraag me af hoeveel aandelen de shorters inmiddels hebben geleend, dacht dat ze wel zo'n beetje op waren... Eens wil je ze terugkopen om je short positie af te dekken.
Maar goed ik spreek mezelf ook wel een beetje tegen, omdat ik eerder al heb geciteerd dat `Big Oil' per dag die ze langer olie kunnen verkopen 2,85 miljard dollar kunnen verdienen. En mij hebben ze altijd geleerd dat als je een horde wilden (EV-makers) wilt stoppen, je de grootste ervan knock-out moet slaan. Dat is nu gaande. Vertragen kan. stoppen niet. Maar iedere dag is er één (van 2,85 mrd).
 
die shorters zitten met heel hoge posities, dus we moeten er mee leven :)
straks is september voorbij, kijk wel uit naar de nieuwe Q3 cijfers, de Model 3 zal waarschijnlijk de ster zijn, en ik kijk uit naar de rest ... tendenzen in nieuwe markten, ...
ik vraag me ook af welke partnerships er achter de schermen in onderhandeling zijn
 
bigger and better ...

de grootste batterij in Australië = project Hornsdale
de betrokken miljardair die indertijd Musk uitdaagde met de 100 dagen of 'it would be free' , ... zou participeren in een 10 GW zonnepark

+ 20 GW opslagcapaciteit
+ 3.800 km kabel naar Singapore

20 GW opslag zou meer dan 150 Hornsdale
1 Hornsdale = 129 megawatt hours
1 Hornsdale = 50.000.000 USD

raming kostprijs = 14 billion us dollar

Australian billionaire to back $14 billion solar power supply to Singapore: AFR