Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Price target van 300 USD naar 400 USD bij Jefferies:
Tesla (TSLA) PT Raised to $400 at Jefferies, Says Risk Profile Continues to Improve

Pak de grote klapper mensen en niet de snelle kleine winst, HODL! Als we allemaal vasthouden is de kans op die short squeeze groter.


Nee, sta langs de zijlijn en dat voelt niet fijn:(. Is eigen schuld dikke bult.

Gewoon instappen, dit is nog niets! Die 27% shorters krijgen het steeds warmer en de nieuwe ATH zit eraan te komen. Lopend kwartaal ziet er goed uit, China ligt op schema, etc.

  • The all-time high Tesla stock closing price was 385.00 on September 18, 2017.
  • The Tesla 52-week high stock price is 379.49.
 
Last edited:
En anders tijdelijk wat hefboom eronder (vrijdag tijdelijk die turbo zelf erbij aangezet en daar vandaag al 35% op gepakt. Even laten lopen (hefboom Op mijn SL 305.5875 Citi BEST TL was 10) en na +10 % op het aandeel is dat 100% winst en voel je je ineens een stuk beter @HWS. Borrelpraat voor vrijdag?
Maak er maar een cursus van, ik kom ook luisteren (en borrelen).
 
Komt ie:
Les 1: als je overtuigd bent van een stijging koop je turbo long. Weet je echter zeker dat het aandeel daalt koop je turbo short. Winst is % in de voorspelde richting x hefboomwaarde bij aankoop.
Les 2: stap op het juiste moment uit. Dit is trouwens meestal de duurste les...

Certificaten voor de cursus: vrijdag Raamsdonksveer
Drankjes gratis.
 
En anders tijdelijk wat hefboom eronder (vrijdag tijdelijk die turbo zelf erbij aangezet en daar vandaag al 35% op gepakt. Even laten lopen (hefboom Op mijn SL 305.5875 Citi BEST TL was 10) en na +10 % op het aandeel is dat 100% winst en voel je je ineens een stuk beter @HWS. Borrelpraat voor vrijdag?

Wat praat jij raar? ;)

Gewoon met 2 vieren verdubbelen, terugnemen op de aas, boer-vrouw stift , elleboog op tafel.
 
En anders tijdelijk wat hefboom eronder (vrijdag tijdelijk die turbo zelf erbij aangezet en daar vandaag al 35% op gepakt. Even laten lopen (hefboom Op mijn SL 305.5875 Citi BEST TL was 10) en na +10 % op het aandeel is dat 100% winst en voel je je ineens een stuk beter @HWS. Borrelpraat voor vrijdag?
Daar moeten we idd maar eens een cursusje tegenaan gooien. Turbo's ed. ken ik alleen uit m'n vorige auto's... Ondertussen moet ik gaan betalen bij de Giro voor m'n liquiditeiten aan te houden. Misschien toch maar weer stapsgewijs instappen bijna €100,- hoger dan verkoop 3 weken geleden:oops:.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
De winst van de Tesla Model 3 in de test van Auto Bild over de Audi A4 en BMW3 doet ook wel goed. Elon pakte onmiddellijk deze grote presentatie aan om de GF4 aan te kondigen. Herbert Diess, de VW baas, prees Elon bijna de hemel in.
Tijden zijn veranderd.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
volgens mij door het nieuws dat Tesla in Shanghai nu alle licenties heeft en kan starten met de productie.
Dat wordt nog wat. De eerste in de voorserie geproduceerde Model 3's hebben nu al een betere kwaliteit dan de eerder in China geïmporteerde exemplaren. En dat is volledig in lijn met de verwachting. Amerikanen zijn goede engineers maar ze zijn vrij gauw tevreden met de kwaliteit van het eindproduct. Een iPhone in de VS maken is daarom niet simpelweg geen optie. Alleen Chinezen kunnen 10 uur per dag uiterst nauwkeurig werken.