Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
keep-calm-and-fasten-your-seat-belts.png

Voorbeurs 675,50 +25,43 (3,91%)
AGAIN!
 
  • Funny
Reactions: MLKRMR and stevenp
En vandaag Toyota voorbij? Ik zie een bied van 879 en een laat van 883,50, dus opening rond 880.
Heb de riemen niet op tijd vast gemaakt.... krijg nog gelijk met mijn laatste post.. Die dollars moeten ergens heen en Tesla aandeelhouders beginnen vooral houders te worden, schat ik in Sommigen zijn te laat uit hun shortpositie gestapt en zullen ook niet heel lang meer wachten, zo lijkt het.
Zou me niks meer verbazen als we voor het weekend de 1000 euro gaan zien. Maar wilde bewegingen zijn wel heel erg zeker. Ik koop in ieder geval geen turbo's meer die ik 's avonds nog heb voorlopig. (en eerlijk gezegd even helemaal geen turbo's meer want ik begrijp deze koersontwikkeling niet helemaal meer maar profiteer er alleen met de aandelen voldoende van. Vandaag richting de 200 % winst.)
 
Short squeeze for sure! 150.000 aandelen in 2 minuten verkocht,
snap dan alleen de prijsontwikkeling niet*. Zou veel meer omhoog*** moeten gaan.
Turbo's zijn alleen voor gokkers vandaag.

*[Edit] winstnemingen van hen die gisteren zijn ingestapt! dus als die weg zijn gaan we weer omhoog.**
althans een deel van die instappers, want er zijn er ruim 4 miljoen verkocht gisteren (en dat was wederom een record)

**[Edit] we gaan alweer omhoog inderdaad, nadat de winstnemers met in totaal 250.000 aandelen gecashed hebben.

***{Edit] 900 nu echt gepasseerd!!!!!!!!!:):):)
 
Last edited:
Zag op wallstreetbets reddit enkele posts voorbij komen van mensen die met 'contracts/call options' hier hele grote slagen maken.. Ik heb begrepen dat je via call options voor het zelfde geld vele malen meer stocks kan 'lenen' (je koopt ze niet echt) dan door normaal stocks te kopen (soms wel 10x zo veel). Maar hoe werkt dit precies verder? Dat geld moet toch ergens vandaan komen? Waar zit het extra risico dingetje dat ik mis? Alsof je 1000 euro inlegt en speelt met 10.000 euro..

Edit: Snap het al wat meer, je koopt met een premium wat dus je extra risico is.
 
Last edited: