Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik krijg af en toe last van #TSLAschaamte; ik heb moeite om collega's of kennissen te vinden waar ik zonder jaloerse blikken kan vertellen over de koerswisselingen.

Hebben meer mensen daar last van?

P.S. Ik zit long in TSLA met momenteel 140+% rendement...
Mijn collega's zijn zodanig jaloers dat er gisteren 2 ervan ook aandelen hebben gekocht. 5 en 7 stuks aan $760;)
 
  • Helpful
Reactions: robertvg
winst in Q1 is voor mij niet de belangrijkste, want Elon Musk heeft voldoende gezegd dat dit nog steeds een moeilijk kwartaal gaat zijn op het vlak van resultaten,
het is eigen aan het bedrijf
we moeten oppassen voor verkeerde verwachtingen ...
... maar de productie moet wel verder zeer goed evolueren (= impact China, model Y, verdere zonnepanelen/energieopslag, ...)

voor mij is de 'Battery Day' de belangrijkste op korte termijn ... waarschijnlijk in april ? ....
 
Weet er iemand wat die twee diepe pieken zijn? of is dit een foutje ($313.50 en $428,79)
upload_2020-2-12_7-55-10.png
 
Weet er iemand wat die twee diepe pieken zijn? of is dit een foutje ($313.50 en $428,79)
View attachment 510379
Wat ik hier van begrijp is dat er soms oudere transacties, waar iets mee aan de hand was, in het orderboek verschijnen op het moment dat die definitief afgewikkeld worden. Doet dus niks in de bied- en laatkoersen, zodat er ook niet op te handelen is/was.