Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Zouden ze niet beter eerst de huidige plannen realiseren, en er goed voor zorgen dat de expansie niet ten koste gaat van de focus en investering op innovatie. Dat is de ware kracht van Tesla m.i.. Dan volgt de verdere expansie vanzelf. Wellicht ben ik daarin te conservatief van aard. We gaan het meemaken :)

Die Papafox en PaulusdB updates vind ik overigens erg leerzaam om te lezen, hoe de verschillende bronnen worden gecombineerd, de dagen geanalyseerd en beslissingen worden genomen.
 
Berichten van anderhalf jaar geleden, hieronder.
Zag vandaag dat de beste man op $640 uit het aandeel Tesla is gestapt.
Vincent on Twitter
:D
Ik heb in het verleden veel gebruik gemaakt van de website van Aswath Damodaran.

Hij heeft een update gepost over Tesla.

Luisterwaardig!!

Leuk filmpje om over een paar jaar nog eens terug te kijken.
TL;DR Door een bedrijf dat net naar de Kindergarten gaat, in te passen in zijn excel-sheet voor afgestudeerden komt hij tot een maximale toekomstige waardering van $186. Gecorrigeerd voor zijn denkfouten reken ik voor de eenvoud dan maar met $1860.
 
Half on topic. Heeft Google iets tegen Tesla sinds de laatste paar weken?
Ik keek tot paar weken altijd naar de Tesla koers door in google te typen: Tesla ticker, dan krijg je een mooie Google grafiek van het aandeel.
Dit werkt met werkelijk alle aandelen behalve met Tesla (en dit sinds een 2-tal weken).
 
Half on topic. Heeft Google iets tegen Tesla sinds de laatste paar weken?
Ik keek tot paar weken altijd naar de Tesla koers door in google te typen: Tesla ticker, dan krijg je een mooie Google grafiek van het aandeel.
Dit werkt met werkelijk alle aandelen behalve met Tesla (en dit sinds een 2-tal weken).
"Tesla Nasdaq" ingeven en dan heb je weer die oude grafiek.
 
OOps...
Schermafbeelding 2020-02-18 om 13.51.55.png
 
Mijn laatste bericht is dat de giga factory in china weer produceert. Hoop toch nog even op klein dipje om weer terug te kopen <big grin>

Tesla Inc. jumped over 6% on Tuesday as it reopened its Gigafactory in Shanghai after it was closed for weeks due to the coronavirus outbreak.
 
Maar dus niet opnieuw ingestapt? Ze zijn vandaag niet lager dan 837 geweest.

Nee, koop op 825 ingegeven. Kijken wel wat er gebeurt. Maar voorlopig door elke weer plukje verkoop en koop toch wat winst gepakt. Helaas als particulier met beperkt aantal <grin>. Er moeten grote jongens zijn die schathemelrijk van deze schommelingen zijn geworden.
 
  • Like
Reactions: Wim S.