Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Dus, een hele hoop mensen hadden koersen van 1000 dollar verwacht. We raken de $700 nog niet eens waarschijnlijk.
Al met al, weinig aan de hand. Hopelijk gaat hiermee de koers ook niet te veel vallen de komende periode

Ik vrees het ergste. De verwachtingen waren zo hooggespannen dat ik verwacht dat veel Robin Hoods na het weekend hun winst gaan pakken en uitstappen. Een ding is duidelijk, ook de analysten hebben geen idee. Achteraf, dat wel ;)
 
Yahoo geeft een slotkoers aan van 695, DeGiro blijft steken op 661, wat is het nou? :confused:
Untitled.png
 
Ik heb 20:30 toen de koers op $674 stond mijn LEAPS contract TSLA C 16 SEP 2022 400,00 verkocht met 63% winst.
Maar dit terzijde, ik had ook een sell limit order 100 stuks TSLA $689 staan die blijkbaar in de closing cross is meegegaan (22:00) voor $695
Dat wil waarschijnlijk zeggen dat de index funds toch niet alles hebben kunnen kopen en er maandag nog wat bijgekocht moet worden.
Maar een kleine correctie maandag zou ik ook niet erg vinden, kan ik weer lekker instappen