Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb gisteren mijn 360 TSLA aandelen verkocht tegen USD 255,- Cold feet.. Na de rit omlaag en virtueel verlies van € 30000,- nu een winst van € 12.000,- Voorlopig ben ik tevreden.
Als je een doel voor ogen hebt met het vrij gekomen kapitaal heb je een goede zaak gedaan, anders heb je nu een probleem van ongeveer €80k ;)
 
Ik heb gisteren mijn 360 TSLA aandelen verkocht tegen USD 255,- Cold feet.. Na de rit omlaag en virtueel verlies van € 30000,- nu een winst van € 12.000,- Voorlopig ben ik tevreden.
Was het spel van de markt, je moet de shorts ook wat geloof geven, dan is de run omhoog lekker aangedikt ;)
Voorlopig nog ff volhouden hoor, we zijn nog ff niet terug op waar we anderhalf jaar geleden zaten
 
  • Like
Reactions: Hbrink
Mjah beetje dubbel.

Ik had graag nog meer gekocht in de uitverkoop 😁

Maar goed, met mijn verkooporder op $5000 wat imo ongeveer in 2035 gehaald wordt is het eigenlijk nog steeds een afrondingsverschil natuurlijk.

Op korte termijn kijk ik toch met enige voorzichtigheid naar de aanstaande P&D en earnings. Grote vraag is in hoeverre de COGS zijn gedaald zodat de marges overeind blijven, en macro technisch gezien is het ook geen feest natuurlijk.

Eh bien, ik ga gewoon door met het vaste bedrag per maand inleggen in TSLA, de ene maand krijg ik wat meer of juist wat minder aandelen dan de andere.
 
Mjah beetje dubbel.

Ik had graag nog meer gekocht in de uitverkoop 😁

Maar goed, met mijn verkooporder op $5000 wat imo ongeveer in 2035 gehaald wordt is het eigenlijk nog steeds een afrondingsverschil natuurlijk.

Op korte termijn kijk ik toch met enige voorzichtigheid naar de aanstaande P&D en earnings. Grote vraag is in hoeverre de COGS zijn gedaald zodat de marges overeind blijven, en macro technisch gezien is het ook geen feest natuurlijk.

Eh bien, ik ga gewoon door met het vaste bedrag per maand inleggen in TSLA, de ene maand krijg ik wat meer of juist wat minder aandelen dan de andere.
Dikkie dik lekker aan de weg aan het timmeren. Van radio's stelen uit Bmw 7 series naar investeren.
 
Nu weer een minnetje. Valt wel echt een patroon te ontdekken lijkt het. Na een supergoeie dag is het vaak de volgende dag in het begin even flink minder en vaak trekt dit later weer redelijk glad. Benieuwd of vandaag ook zo gaat.

Powell loopt weer te stoken. Geen zicht op rate cuts in september.

Op zich was dat al bekend maar blijkbaar weer een mooi moment om de markt even in de min te duwen.

Op zich is de min tov de Nasdaq beperkt dus dat is wel positief.
 
  • Informative
Reactions: Michel_AH