Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Waan van de dag, fundamenteel niks mis met Tesla.

Integendeel zelfs zou ik zeggen. Het fundament begint uit te harden voor een ongekende groeispurt die imo in ‘24 begint.

De 4680, die CyberTruck mogelijk maakt, 3&Y over naar LFP en 4680 waardoor Nevada 21700 vrijkomt voor Semi.. Lathrop, Texas en Berlijn op volle toeren…

En dan dóór met Mexico en Berlijn Gen3, Shanghai ‘Lathrop’ en hopelijk een Europese ‘Lathrop’..

De veer is maximaal opgewonden imo.
 
Integendeel zelfs zou ik zeggen. Het fundament begint uit te harden voor een ongekende groeispurt die imo in ‘24 begint.

De 4680, die CyberTruck mogelijk maakt, 3&Y over naar LFP en 4680 waardoor Nevada 21700 vrijkomt voor Semi.. Lathrop, Texas en Berlijn op volle toeren…

En dan dóór met Mexico en Berlijn Gen3, Shanghai ‘Lathrop’ en hopelijk een Europese ‘Lathrop’..

De veer is maximaal opgewonden imo.
We zijn het dus met elkaar eens, fundament is erg goed. Ze investeren 2 miljard per kwartaal en ze verdienen nog steeds bergen (met 24 miljard in cash), doet bijna niemand ze na (in geen enkele industrie).

Dus mijn "kleine" positie: niks gedaan, ben HODL-en inmiddels wel gewend.
 
Ach, nog even dippen en mijn koopopdracht (269) is weer geraakt...
Jaja die ook weer meegepakt…

Ik had geheel tegen m’n gevoel hier vanuit Toscane de hele bups (174) verkocht op 296 en dacht op iets van 280 terug te kunnen kopen…. Afgaande de ervaring van de laatste paar Earnings calls.
Mijn gevoel hield me steeds tegen, en met de beat aftermarket had ik verwacht dat ik niet de kans zou krijgen om lager te kopen.
Maar zowaar met flink geduld m’n een deel van de vakantie weer terugverdiend door terug te kopen op 264.

Ik vind het compleet idioot maar ik geloof de uitleg van papafox wel, dat de manipulatie zo enorm is vanwege aankomende vrijdag en ze perse ver weg van de 300 willen blijven die we gisteren al aantikten.

Meteen dus maar weer all-in gegaan en het geld wat ik eigenlijk voor amarone inkoop had gereserveerd gebruikt om 7 extra TSLA er bij mee te pikken
 
  • Like
Reactions: Nick-m
Koopopdracht 252 ingeschoten...

en..

1689951400825.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
 
Ik had een order openstaan voor 4 stuks vandaag voor 250, uiteindelijk ingetrokken en gekocht voor 269...
Hiermee heb ik mijn doel gehaald die ik jaren geleden heb gesteld. (en zoals meerdere keren niet de ballen gehad om de originele order
te laten staan en te wachten 😬)

Sinds 2017 heb ik steeds kleine plukjes TSLA gekocht en nooit echt nagedacht over een broker, ik werk niet in de financiële markt en heb naast TSLA verder geen ander beleggingen.

Mag ik jullie vragen of het verstandig is om deze bij een bank te laten staan (ING) of dat ik toch beter kan gaan zoeken naar een broker?
 
  • Like
Reactions: Klaas and Nick-m
Ik had een order openstaan voor 4 stuks vandaag voor 250, uiteindelijk ingetrokken en gekocht voor 269...
Hiermee heb ik mijn doel gehaald die ik jaren geleden heb gesteld. (en zoals meerdere keren niet de ballen gehad om de originele order
te laten staan en te wachten 😬)

Sinds 2017 heb ik steeds kleine plukjes TSLA gekocht en nooit echt nagedacht over een broker, ik werk niet in de financiële markt en heb naast TSLA verder geen ander beleggingen.

Mag ik jullie vragen of het verstandig is om deze bij een bank te laten staan (ING) of dat ik toch beter kan gaan zoeken naar een broker?


Wat bedoel je precies met een broker? Ik denk dat de meesten hier gebruik maken van beleggingsplatforms zoals bv de Giro, Mexem of Lynx.

Wat de voor- of nadelen hiervan zijn tov beleggen bij een bank zou ik niet weten, nog nooit overwogen om bij een bank te beleggen.

Van die Platforms vind ik zelf Mexem qua mogelijkheden de beste.
 
  • Like
Reactions: Roden787
Wat bedoel je precies met een broker? Ik denk dat de meesten hier gebruik maken van beleggingsplatforms zoals bv de Giro, Mexem of Lynx.

Wat de voor- of nadelen hiervan zijn tov beleggen bij een bank zou ik niet weten, nog nooit overwogen om bij een bank te beleggen.

Van die Platforms vind ik zelf Mexem qua mogelijkheden de beste.
Ik weet ook niet wat het verschil tussen bank en beleggingsplatform is, tot nu toe heb ik nooit wat verkocht maar plan is om vanaf ongeveer 2030 af en toe wat te verkopen.