Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Er is zeker een bull run richting het CT event. Zelf ook bearish op de dag zelf. In het verleden was het ook vaker down dan up tijdens en na het event. Echter er naar toe omhoog.
Buy the rumour sell the news.
1701249715669.png
 
Gunstige macro verwachting in de VS vwb inflatie en en renteverlaging volgend jaar.



Het delivery event vind overdag plaats, markt is open. Dit is uitzonderlijk voor Tesla. Ik zie het als een teken dat er ‘iets’ gaat gebeuren.
onmogelijk dat er gedurende de beurs-uren iets wordt gezegd dat de koers intrinsiek direct beïnvloedt, want zoiets is gewoonweg niet toegestaan.
maar, na 22 uur (dus 16 uur EST) zou t mogen (net als de roadster surprise bij de Semi-event, die dan wel weer after hours was).
Maar ik zou nergens op rekenen. Sell the news is al begonnen. (ander nieuws dan wel; Elon zal binnenkort weer aankloppen met een vracht aandelen om twitter drijvende te houden.)
 
onmogelijk dat er gedurende de beurs-uren iets wordt gezegd dat de koers intrinsiek direct beïnvloedt, want zoiets is gewoonweg niet toegestaan.
maar, na 22 uur (dus 16 uur EST) zou t mogen (net als de roadster surprise bij de Semi-event, die dan wel weer after hours was).
Maar ik zou nergens op rekenen. Sell the news is al begonnen. (ander nieuws dan wel; Elon zal binnenkort weer aankloppen met een vracht aandelen om twitter drijvende te houden.)
Twitter/X is toch niet 100% van Elon ?
 
Twitter/X is toch niet 100% van Elon ?
Nou, nee, zou t moeten nakijken maar 80% plus
wel 100%, 13 miljard gefinancierd en de rest uit aandelenverkoop $TSLA gefinancierd
En om het verhaal af te maken: De aandelen twitter zijn daarna overgenomen door X-Corp, een 100% Musk Holding.
dus als het moeilijk wordt om de resultaten positief te krijgen gaat het Musk gewoon (weer) geld kosten
[Edited, om eerlijk te zijn, @Michel_AH)]
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Michel_AH
Maar ik zou nergens op rekenen

Oh doe ik ook niet. Maar een CT die binnen komt rijden met een Model 2 op een trailer erachter zou ik wel tof vinden.

Elon zal binnenkort weer aankloppen met een vracht aandelen om twitter drijvende te houden

We gaan het meemaken, of niet natuurlijk. Indien ja: prima want ik heb nog veel te weinig $TSLA.
 
  • Like
Reactions: Maurice1 and Hbrink
Oh doe ik ook niet. Maar een CT die binnen komt rijden met een Model 2 op een trailer erachter zou ik wel tof vinden.



We gaan het meemaken, of niet natuurlijk. Indien ja: prima want ik heb nog veel te weinig $TSLA.
ach die getrokken 911 die de op eigen kracht rijdende 911 inhaalt is natuurlijk wel grappig
En let morgen op: eenmalig grote korting (DOOR MIJ) verwacht. (waarom ga ik niet uitleggen, maar valt te lezen in het engelstalige Wiki-draadje
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
In de Amerikaanse ochtend, de middag leidt m.i. tot een stijging.
dus iets van 235-223(maximale dip, maar kan ook 230 zijn)-234-237.5
(opening-ochtenddip-terug naar 235-in de middag omhoog (en dat kan wel eens flink hoger zijn dan 237.5)


Eens ff kijken of de ‘obligatory morning dip’ $225 aantikt.
Iig voor die prijs een order geplaatst.

Nog even naar jouw analyse gezocht in het optiedraadje maar da’s te technisch voor mij 😅
 
  • Like
Reactions: Nick-m
TroyTeslike:
8 Dec 2023, Update #6: Hi, everybody. Here is the latest:

Summary:

Tesla is struggling to reach the 1.8 million delivery target for this year. They need 476,000 deliveries in Q4, and my estimate from last week was only 6,000 units above that.

Laten we hopen dat Tesla het haalt dit jaar fingers crossed.
 
TroyTeslike:
8 Dec 2023, Update #6: Hi, everybody. Here is the latest:

Summary:

Tesla is struggling to reach the 1.8 million delivery target for this year. They need 476,000 deliveries in Q4, and my estimate from last week was only 6,000 units above that.

Laten we hopen dat Tesla het haalt dit jaar fingers crossed.

De immer zijn prognoses bijstellende Troy. Ik weet dat WS 49,9% YoY groei als een ‘miss’ ziet maar kom op zeg 😂

Ik vind het véél interessanter of het ze lukt om qua productie door de 500K barrière heen te breken. Highland ramp is al voltooid en Shanghai draait records, dus 👌