Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Een Deens pensioenfonds verkoopt tesla aandelen omdat Zweden staakt. Ik weet niet hoeveel Denen er op wachten dat hun investeringen misbruikt worden om een politiek statement te maken. Persoonlijk absurd dat dit zo gaat. Doe dat dan met de wapen industrie ed.

 
1702567977536.png
 
Heel veel aandelen zitten op een ATH en Tesla doet amper iets. 🥲
ik hou zelf rekening met 25% omhoog vanaf 236 binnen 3 maanden, maar geen ATH. Die bewaren we voor later in 2024. (tussendoor vallen we ook weer terug want dit wordt een parabolische run-up voor veel aandelen, mogelijk tot de FED de rente echt gaat verlagen (omdat er iets stukgegaan is)
 
Nou ik denk dat we dit level nog wel een keer aanstampen @Xfrank (en misschien wordt het zelfs nog wel gekker dan dat, maar de gap-up maakt van vandaag in ieder geval nog een mooi eerste target). Ondertussen kun je wel geld verdienen maar ook verliezen, dus voor de meesten is het beste: gewoon blijven zitten, dan maak je alles mee. (aldus Wim S. die ik redelijk recent nog sprak. Het gaat hem goed, ook zonder forum maar met aandelen)
 
Uiteraard als er niet meer vreemde bewegingen komen uit een bepaalde hoek. Las al iets van miljarden minder reclame inkomsten bij X.
Ja 2024 mag ie weer verkopen, volgens zijn eigen belofte dat niet eerder te doen, maar zal ie dat moeten? X laten ploffen is misschien goedkoper dan er weer geld in steken. X opnieuw IPO-en zal misschien nog het beste resultaat opleveren (maar wel verlies. Hij zal in ieder geval de investeerders willen kunnen terugbetalen)
Naast een artikel dat ik tot m'n 70ste mag werken.... jee.
Dat bepaal je altijd nog zelf toch, kinderen de deur uit, huis afbetaald: wat heb je nodig? Ik "moet" nu nog precies 5 jaar en 1 maand werken, maar doe het al bijna 1,5 jaar niet meer, althans niet betaald of je moet me willen inhuren voor een leuke fotografie- of film-klus, hetgeen mijn hobby is met professionele al dan niet vliegende gear.