Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands: Tesla aandelen

This site may earn commission on affiliate links.
Ik weet het niet hoor, er heerst sinds de X overname zo’n slecht sentiment rond TSLA. Alsof het een tainted stock is. Het bedrijf draait als een dolle maar de koers zakt alleen maar verder weg.

Alsof TSLA wordt verkocht en direct wordt omgezet in NVDA. Wat een verschil.
 
Ik weet het niet hoor, er heerst sinds de X overname zo’n slecht sentiment rond TSLA. Alsof het een tainted stock is. Het bedrijf draait als een dolle maar de koers zakt alleen maar verder weg.

Alsof TSLA wordt verkocht en direct wordt omgezet in NVDA. Wat een verschil.
Musk en X zijn geen vrienden van de MSM... Daar zit veel vijandigheid met als gevolg dat elk negatief nieuws van Tesla, X wordt opgeblazen en elk positief nieuws niet wordt gemeld.
 
Een bloedbad vandaag:
M.a.w. met korting inkopen! Alleen nog even wachten op payday.
Of heeft EM nu een te lange wandeling met Optimus gemaakt?

1707148534843.png
 
Te laat… -2.5% voorbeurs.

Waar ik mij zorgen om maak, behalve de machtige vijanden die Musk maakt (en waar hij zich mijns inziens aan vertilt) is dat de sell-off om X in de lucht te houden nog moet gaan beginnen.

Zoals ik paar weken terug voorzag dat we nog onder de $200 zouden komen zie ik $125 dit jaar ook nog wel gebeuren. Geen catalyst dit jaar op het programma, wel politieke drama’s, X sell-off en zijn belonings/25%-aandelen onderhandelingen. Verder veel uberbull hopium over FSD waarvan Kimbal pasgeleden zei dat het ergens tussen nu en 5 jaar gaat duren.

Het komt allemaal meer dan goed en die ATH komt er ook wel maar dat gaat denk ik 3-5 jaar duren waar ik eerder 1-2 jaar dacht.

Terzijde, iemand op X is gaan tellen en telde 85 tweets/retweets/antwoorden van Musk in de afgelopen 24 uur. Geen enkele daarvan gingen over Tesla. Waar is zijn focus?
 
Last edited:
  • Informative
Reactions: Maurice1