Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

BlackVue dashcams.

This site may earn commission on affiliate links.
Er zijn andere manieren om dit soort dingen op te lossen en een klant te behouden. Moet je me niet afschepen en op deze manier weg laten gaan. En zo stellig beweren dat het aan mijn telefoon ligt. Ik bestrijd dat en met mijn 30 jarige technische ervaring in netwerkinfrastructuren durf ik te beweren dat ik er iets meer kijk op heb dan jij.
Overigens had ik vanmorgen de workaround zelf al gevonden.

Wat mij beteft kappen we de discussie nu af. We zijn het niet eens en ik blijf de workaround een ellende vinden. Verdere afhandeling doen we via email, Herbert.

Ik ben erg benieuwd hoe jij het dan zou oplossen, je geeft aan dat er andere manieren zijn dan ben ik benieuwd wat je dan in gedachte heb.
 
Als je 30 jaar ervaring met netwerk infrastructuren hebt dan vind ik jou voorbarige conclusie puur gebaseerd op het feit dat een ander apparaat wel werkt onbegrijpelijk.

En ik zal je ook aantonen dat je fout zit. Ik heb er even ingedoken, en de oplossing is gevonden!

@herb_k Voor toekomstige Samsung klanten

Als je beter had gelezen, had je gezien dat ik aanwijzingen heb gevonden dat de oorzaak zit in radiointerferentie. Dat is vaak het geval met Wifi problemen.

Jij doet aan symptoombestrijding en hebt absoluut geen zekerheid wat de root cause van dit probleem is. Je trekt veel te snel conclusies die je met het minste gemak als waarheid neerzet, zowel op technisch gebied als over mijn kennis.
 
  • Disagree
Reactions: BjörnTM
Ik ben erg benieuwd hoe jij het dan zou oplossen, je geeft aan dat er andere manieren zijn dan ben ik benieuwd wat je dan in gedachte heb.

Zet in de eerste plaats de klantervaring centraal. Ik geef €850 euro uit en na drie uur geklooi werkt het niet naar behoren. Dat is voor mij als klant een flinke teleurstelling. Herbert had mij een aantal opties kunnen geven: Stukje korting, korting bij vervolgaankoop, iets weggeven als goedmakertje. De beste optie had geweest als hij had gezegd dat hij naar oplossingen wilde zoeken en als het bijv maandag niet werkt, dat hij het uitbouwt. Kostenloos uiteraard. Sowieso had hij begrip moeten tonen voor het feit dat ik als klant teleurgesteld ben dat het niet werkt. In plaats daarvan wordt de schuld bij mij gelegd en het probleem ook. Neem verantwoordelijkheid voor het product wat je levert en zorg dat de klant altijd met een goed gevoel weg gaat. Ook bij een niet goed functionerend product.

Nu laat hij mij weggaan met een niet fatsoenlijk werkend product en geen concrete afspraak over hoe het opgelost gaat worden. Het probleem legt hij volledig bij mij. Wel krijg ik de volgende dag een factuur met het verzoek om een positieve recensie te op internet te geven. Daarmee zegt hij dat het zijn probleem niet is. Hij stelt zichzelf centraal en hij wil vooral geen kosten hieraan maken.
Dit soort gevallen zal hij vaker meemaken. Dat hoort bij het ondernemen. Soms moet je wat weggeven om een klant tevreden te houden. Dat levert meestal veel meer op dan wat het je kost.

Een ontevreden klant kan je winnen. Als je snapt hoe dat werkt, zal je een succesvolle ondernemer zijn.
 
  • Disagree
Reactions: is3
I beg to differ ....

Ik ben momenteel ontevreden over mijn 360 graden setup met twee BV sets. Maar ik leg de schuld bij mijzelf. Als ik beter had rondgekeken en gevraagd, had ik de problemen kunnen voorkomen. Ik vind dat in Almere de setup keurig is ingebouwd en beide camera's werkte.

Ik ben nu op zoek naar een vriendje die één van de twee BV sets wil overnemen en dan vraag ik Herb om er één over te zetten. En die uren ga ik dan uiteraard gewoon betalen. Leergeld noemen we dat.
 
Als je beter had gelezen, had je gezien dat ik aanwijzingen heb gevonden dat de oorzaak zit in radiointerferentie. Dat is vaak het geval met Wifi problemen.

Jij doet aan symptoombestrijding en hebt absoluut geen zekerheid wat de root cause van dit probleem is. Je trekt veel te snel conclusies die je met het minste gemak als waarheid neerzet, zowel op technisch gebied als over mijn kennis.

Ik heb al aangegeven, en dit kun je zelf gewoon controleren:

- De telefoon maakt connectie met de BlackVue access point.
- De telefoon krijgt een DHCP IP van de BlackVue. Dit betekent dat er op dat moment 2-weg communicatie is, en dus is er sprake van een werkende layer 2 koppeling. (Lees: Er is nu een werkende laag 2 ethernet verbinding!)
- Op dit moment zie je op de telefoon iets staan als 'kwaliteit van internetverbinding controleren'. Als je een IP-widget op je telefoon hebt zie je nu ook dat je telefoon een IP-adres in de range 10.99.0.0/24 heeft gekregen (of iets in die regio, iig in 10/8).
- Je telefoon zet geen route naar de BlackVue, blijft verkeer over z'n mobiele data sturen.
- Als je mobiele data UIT zet werkt het ineens. Let wel: Dit betekent niet dat je telefoon geen verbinding meer met de mast heeft, want 4G blijft gewoon online tbv. ontvangen en versturen van SMS en voice calls. Dus het is niet alsof er nu ineens een modem in je telefoon uit staat. Er wordt alleen een data interface geshut.
- Dit euvel ervaar ik op sinds een SOFTWARE update.

Hoe in hemelsnaam heeft dit ook maar in de verste verte iets te maken met interferentie? En waarom zou mijn oplossing dan werken als het interferentie is?

Ik heb dus al met technische details aangegeven wat het probleem is, maar nee.. Jij bent er van overtuigd dat het interferentie is, dat je niet hebt onderbouwd, in tegenstelling tot wat ik doe en voor zover je hebt laten merken puur gebaseerd is op het feit dat een ander apparaat wel werkt? Ik ben dan ook heel benieuwd naar de technische details waaruit jij opmaakt dat het interferentie is.

Overigens, als je Googled op "Blackvue intereference" is het enige dat je tegenkomt issues met DAB ontvangst. Ik heb geen bericht kunnen lezen waarin iemand klaagt over interferentie met/op/door het wifi signaal.

Bovendien heb je het ook getest met de camera setup in Herb zijn eigen auto, die bij hem prima werkt. Net als jouw setup op zijn telefoon werkt overigens.
 
- Je telefoon zet geen route naar de BlackVue, blijft verkeer over z'n mobiele data sturen.

En wat is de oorzaak dat die route er niet is? Heb je gemeten?

Je work around werkt, maar dat wil niet zeggen dat dit de oorzaak is. Ik ben ook niet zo stellig als jij dat interferentie de oorzaak is, omdat ik weet dat dit soort problemen met Wifi erg complex kunnen zijn. Ik kan zo gauw niet vinden waar ik heb gelezen dat er interferentie in het spel is en ik heb geen tijd om het nogmaals op te zoeken.
Ik heb eerder gezegd: let's agree to disagree. Je work around werkt, maar de oorzaak is daarmee niet aangetoond. Gelijk ga je van mij niet krijgen en ik ga ook niet meer in op je te gemakkelijke conclusies.

Geldt ook voor de rest van de discussie. Ik verwacht van mijn leveranciers een goede klantvriendelijkheid. Dat geef ik mijn klanten ook. Dit soort issues zijn bij mijn klanten eigenlijk nooit zo geëscaleerd, maar hebben mij vaak meer business opgeleverd en sowieso langdurige klantrelaties.
Als ik de reacties hier lees, krijg ik vooral de indruk dat ik als klant maar tevreden moet zijn met een matige service en een niet fatsoenlijk werkend product. De welbekende zesjescultuur. Leveranciers waar ik die ervaring mee heb, gaan er bij mij snel uit. Ik ga voor een partnership waarbij de oplossing belangrijker is dan het gelijk. Dat verwacht ik en dat lever ik zelf ook.

Voor mij is dit de laatste reactie op dit onderwerp. Het heeft me al veel te veel tijd gekost en ik denk dat ik mijn mening duidelijk heb gemaakt. Ter afsluiting nog een laatste overweging.
Al zou Herbert gelijk hebben over de oorzaak. Hij heeft mij als klant verloren en mijn negatieve ervaring ligt al bij verschillende vrienden die ook interesse hadden in een BlackVue en andere producten van Herbert. Als Herbert een iets andere opstelling had gekozen, had dat misschien een paar tientjes had gekost, maar had tegelijk duizenden euro's aan extra omzet op kunnen leveren. Maw zijn gelijk halen kost hem een hoop omzet. Heeft hij dan echt gelijk?
 
Zet in de eerste plaats de klantervaring centraal. Ik geef €850 euro uit en na drie uur geklooi werkt het niet naar behoren. Dat is voor mij als klant een flinke teleurstelling. Herbert had mij een aantal opties kunnen geven: Stukje korting, korting bij vervolgaankoop, iets weggeven als goedmakertje. De beste optie had geweest als hij had gezegd dat hij naar oplossingen wilde zoeken en als het bijv maandag niet werkt, dat hij het uitbouwt. Kostenloos uiteraard. Sowieso had hij begrip moeten tonen voor het feit dat ik als klant teleurgesteld ben dat het niet werkt. In plaats daarvan wordt de schuld bij mij gelegd en het probleem ook. Neem verantwoordelijkheid voor het product wat je levert en zorg dat de klant altijd met een goed gevoel weg gaat. Ook bij een niet goed functionerend product.

Nu laat hij mij weggaan met een niet fatsoenlijk werkend product en geen concrete afspraak over hoe het opgelost gaat worden. Het probleem legt hij volledig bij mij. Wel krijg ik de volgende dag een factuur met het verzoek om een positieve recensie te op internet te geven. Daarmee zegt hij dat het zijn probleem niet is. Hij stelt zichzelf centraal en hij wil vooral geen kosten hieraan maken.
Dit soort gevallen zal hij vaker meemaken. Dat hoort bij het ondernemen. Soms moet je wat weggeven om een klant tevreden te houden. Dat levert meestal veel meer op dan wat het je kost.

Een ontevreden klant kan je winnen. Als je snapt hoe dat werkt, zal je een succesvolle ondernemer zijn.
Ik denk dat Herbert aardig aan de weg timmert als "part time" ondernemer. Heb geen verstand van IT (daarom heb ik Apple :rolleyes:) maar als ik van diverse forumleden hier lees dat het aan jouw telefoon ligt dan zou ik mijn keutel inhouden en stoppen Herbert te besmeuren. Je wil Herbert voor iets op laten draaien wat bij jezelf ligt. Kijk eens kritisch naar de case........
Overigens heeft Herbert bij mijn X keurig netjes de blackvue ingebouwd vorige week. Deed het uiteraard direct. Overigens kwam hiervan de factuur iets te snel want ik had hem al aangeschaft via de veiling van de E Rally. Maar daar ga ik 100% zeker met Herbert in goed en fatsoenlijk overleg uitkomen ;)
 
Ik denk dat Herbert aardig aan de weg timmert als "part time" ondernemer. Heb geen verstand van IT (daarom heb ik Apple :rolleyes:) maar als ik van diverse forumleden hier lees dat het aan jouw telefoon ligt dan zou ik mijn keutel inhouden en stoppen Herbert te besmeuren. Je wil Herbert voor iets op laten draaien wat bij jezelf ligt. Kijk eens kritisch naar de case........
Overigens heeft Herbert bij mijn X keurig netjes de blackvue ingebouwd vorige week. Deed het uiteraard direct. Overigens kwam hiervan de factuur iets te snel want ik had hem al aangeschaft via de veiling van de E Rally. Maar daar ga ik 100% zeker met Herbert in goed en fatsoenlijk overleg uitkomen ;)
Disagree....ja duh :confused:
 
En wat is de oorzaak dat die route er niet is? Heb je gemeten?

Gemeten? Het is een software iets. Wat wil je daar aan meten?

De oorzaak dat die route er niet komt is omdat z'n "Internet connectivity check" niet slaagt, en hij daarom denkt 'Nou! Die verbinding kan ik weinig mee. Ik ga weer over 4G'.

Je kunt het zelf checken met een ADB shell. Maar het maakt niet uit wat ik zeg, je gelooft mij toch niet. Of je gelooft mij wel, maar wil je verlies niet erkennen.
 
Zet in de eerste plaats de klantervaring centraal. Ik geef €850 euro uit en na drie uur geklooi werkt het niet naar behoren. Dat is voor mij als klant een flinke teleurstelling. Herbert had mij een aantal opties kunnen geven: Stukje korting, korting bij vervolgaankoop, iets weggeven als goedmakertje. De beste optie had geweest als hij had gezegd dat hij naar oplossingen wilde zoeken en als het bijv maandag niet werkt, dat hij het uitbouwt. Kostenloos uiteraard. Sowieso had hij begrip moeten tonen voor het feit dat ik als klant teleurgesteld ben dat het niet werkt. In plaats daarvan wordt de schuld bij mij gelegd en het probleem ook. Neem verantwoordelijkheid voor het product wat je levert en zorg dat de klant altijd met een goed gevoel weg gaat. Ook bij een niet goed functionerend product.

Nu laat hij mij weggaan met een niet fatsoenlijk werkend product en geen concrete afspraak over hoe het opgelost gaat worden. Het probleem legt hij volledig bij mij. Wel krijg ik de volgende dag een factuur met het verzoek om een positieve recensie te op internet te geven. Daarmee zegt hij dat het zijn probleem niet is. Hij stelt zichzelf centraal en hij wil vooral geen kosten hieraan maken.
Dit soort gevallen zal hij vaker meemaken. Dat hoort bij het ondernemen. Soms moet je wat weggeven om een klant tevreden te houden. Dat levert meestal veel meer op dan wat het je kost.

Een ontevreden klant kan je winnen. Als je snapt hoe dat werkt, zal je een succesvolle ondernemer zijn.

Dat er een teleurstelling opstaan is, is duidelijk.

Als ik je direct weg had gestuurd met de mededeling, "de camera doet het en verder succes", dan had ik dat kunnen doen.
Dat heb ik niet gedaan. Ik ben nog bijna 2 uur bezig geweest (onbetaald), door te proberen jouw telefoon aan de praat te krijgen.
Ook heb ik aangegeven een oplossing te zoeken, en dat heb ik (zelfs in het weekend) gedaan. en dan zeggen dat ik niet naar oplossingen wil zoeken?!?
De oplossing is er dankzij @Tozz gekomen.
Maar blijkbaar is het nog steeds niet goed.
Je blijft maar hameren op een "niet goed functionerend product".
Maar ik hoor je niet klagen over de telefoon waar het probleem in zit. Dat is inmiddels wel duidelijk.
En dan nu gaan praten over korting, vind ik wel erg oppertuun. En waarom? Omdat ik 2 uur extra bezig ben geweest, waar ik geen bedankje, maar alleen maar ellende door kreeg?
Helaas zijn sommige klanten nooit tevreden te krijgen.
 
Dat er een teleurstelling opstaan is, is duidelijk.

Als ik je direct weg had gestuurd met de mededeling, "de camera doet het en verder succes", dan had ik dat kunnen doen.
Dat heb ik niet gedaan. Ik ben nog bijna 2 uur bezig geweest (onbetaald), door te proberen jouw telefoon aan de praat te krijgen.
Ook heb ik aangegeven een oplossing te zoeken, en dat heb ik (zelfs in het weekend) gedaan. en dan zeggen dat ik niet naar oplossingen wil zoeken?!?
De oplossing is er dankzij @Tozz gekomen.
Maar blijkbaar is het nog steeds niet goed.
Je blijft maar hameren op een "niet goed functionerend product".
Maar ik hoor je niet klagen over de telefoon waar het probleem in zit. Dat is inmiddels wel duidelijk.
En dan nu gaan praten over korting, vind ik wel erg oppertuun. En waarom? Omdat ik 2 uur extra bezig ben geweest, waar ik geen bedankje, maar alleen maar ellende door kreeg?
Helaas zijn sommige klanten nooit tevreden te krijgen.
Iedereen ziet hier wel in Herbert dat jou in deze niets te verwijten valt.....ik zou de discussie verder staken want je bereikt er verder niets mee. Je goede naam is bij al onze forumleden al jaren bekend ;)
 
  • Like
Reactions: J-Peters
Dat er een teleurstelling opstaan is, is duidelijk.

Als ik je direct weg had gestuurd met de mededeling, "de camera doet het en verder succes", dan had ik dat kunnen doen.
Dat heb ik niet gedaan. Ik ben nog bijna 2 uur bezig geweest (onbetaald), door te proberen jouw telefoon aan de praat te krijgen.
Ook heb ik aangegeven een oplossing te zoeken, en dat heb ik (zelfs in het weekend) gedaan. en dan zeggen dat ik niet naar oplossingen wil zoeken?!?
De oplossing is er dankzij @Tozz gekomen.
Maar blijkbaar is het nog steeds niet goed.
Je blijft maar hameren op een "niet goed functionerend product".
Maar ik hoor je niet klagen over de telefoon waar het probleem in zit. Dat is inmiddels wel duidelijk.
En dan nu gaan praten over korting, vind ik wel erg oppertuun. En waarom? Omdat ik 2 uur extra bezig ben geweest, waar ik geen bedankje, maar alleen maar ellende door kreeg?
Helaas zijn sommige klanten nooit tevreden te krijgen.

OK. Mijn laatste reactie. Daarna zal je me niet meer op het forum zien.

Ik heb zeker mijn waardering voor je tijd uitgesproken. Luisteren is kennelijk moeilijk.
Je hebt niet duidelijk gemaakt wat je ging doen. Ja we hebben mail contact gehad, maar dat gaf mij niet de indruk dat je naar een oplossing ging zoeken. Pas je laatste mailtje gaf je iets aan. Ook vrijdag in de werkplaats mompelde je af en toe wat, maar concrete acties heb je niet genoemd. "Ik kan het niet gratis uitbouwen" is geen aanbieding om het weer uit te bouwen. En meer heb je er niet over gezegd.

Er is geen oplossing, maar een work around. Als jij me bewijs levert wat juridisch overeind blijft, dan geloof ik dat de telefoon het probleem is. Geschreeuw van een maatje van je met enige kennis, en anderen die geen kennis van zaken hebben, geldt niet als juridisch bewijs. De realiteit is dat dit soort problemen veel complexer zijn dan dat sommigen denken. Daarom is dit niet of nauwelijks te bewijzen. Maar op internet is hard schreeuwen met veel technische termen al snel "de waarheid". Dat er mensen zijn die daarin meegaan zegt een boel over die mensen.

Ook over de korting lees je slecht. Er werd een vraag gesteld, waar ik antwoord op gaf. Het woord "oppertuun" bestaat niet en met de correcte spelling zeg je dat je het met me eens bent. Uit de rest van je relaas maak ik op dat dat niet het geval is. Ook hier weer een gevalletje slechte communicatie.
De ellende heb je zelf veroorzaakt door je eigen slechte communicatie. Het was niet duidelijk wat je nog ging doen. Je hebt alleen over je eigen uren geklaagd. Je had ook kunnen zeggen dat je het voor mij vervelend vond. Niets daarvan; je toonde geen enkel begrip. Ook ik heb 2 uur moeten wachten. Maar ik had alles maar te accepteren. Klant is koning? Niet bij Tesland.

Dat sommige klanten nooit tevreden te krijgen zijn, is een misvatting. Ik heb verschillende mogelijkheden aangegeven die tot een oplossing hadden kunnen leiden. Maar je gelijk, gesteund door je vriendjes, is belangrijker dan leren hoe je deze escalatie had kunnen voorkomen. Denk daar nog maar eens aan als je je volgende escalatie hebt....

Er zijn maar weinig mensen hier die mij in person kennen. Sowieso kent vrijwel niemand hier mijn achtergrond en kennis. Ook zijn jullie er niet bij geweest en hebben jullie de mailwisselingen niet gezien. Maar ik word wel veroordeeld door mensen die niet eens weten hoe ik er uit zie. Internet weer op zijn best; wat een armoe. Lekker met zijn allen tegen 1 zondebok, die een andere mening heeft. Begrijpend lezen doen we niet. Alleen lezen om zo fel mogelijk op te reageren.

Het beste.
 
OK. Mijn laatste reactie. Daarna zal je me niet meer op het forum zien.

Ik heb zeker mijn waardering voor je tijd uitgesproken. Luisteren is kennelijk moeilijk.
Je hebt niet duidelijk gemaakt wat je ging doen. Ja we hebben mail contact gehad, maar dat gaf mij niet de indruk dat je naar een oplossing ging zoeken. Pas je laatste mailtje gaf je iets aan. Ook vrijdag in de werkplaats mompelde je af en toe wat, maar concrete acties heb je niet genoemd. "Ik kan het niet gratis uitbouwen" is geen aanbieding om het weer uit te bouwen. En meer heb je er niet over gezegd.

Er is geen oplossing, maar een work around. Als jij me bewijs levert wat juridisch overeind blijft, dan geloof ik dat de telefoon het probleem is. Geschreeuw van een maatje van je met enige kennis, en anderen die geen kennis van zaken hebben, geldt niet als juridisch bewijs. De realiteit is dat dit soort problemen veel complexer zijn dan dat sommigen denken. Daarom is dit niet of nauwelijks te bewijzen. Maar op internet is hard schreeuwen met veel technische termen al snel "de waarheid". Dat er mensen zijn die daarin meegaan zegt een boel over die mensen.

Ook over de korting lees je slecht. Er werd een vraag gesteld, waar ik antwoord op gaf. Het woord "oppertuun" bestaat niet en met de correcte spelling zeg je dat je het met me eens bent. Uit de rest van je relaas maak ik op dat dat niet het geval is. Ook hier weer een gevalletje slechte communicatie.
De ellende heb je zelf veroorzaakt door je eigen slechte communicatie. Het was niet duidelijk wat je nog ging doen. Je hebt alleen over je eigen uren geklaagd. Je had ook kunnen zeggen dat je het voor mij vervelend vond. Niets daarvan; je toonde geen enkel begrip. Ook ik heb 2 uur moeten wachten. Maar ik had alles maar te accepteren. Klant is koning? Niet bij Tesland.

Dat sommige klanten nooit tevreden te krijgen zijn, is een misvatting. Ik heb verschillende mogelijkheden aangegeven die tot een oplossing hadden kunnen leiden. Maar je gelijk, gesteund door je vriendjes, is belangrijker dan leren hoe je deze escalatie had kunnen voorkomen. Denk daar nog maar eens aan als je je volgende escalatie hebt....

Er zijn maar weinig mensen hier die mij in person kennen. Sowieso kent vrijwel niemand hier mijn achtergrond en kennis. Ook zijn jullie er niet bij geweest en hebben jullie de mailwisselingen niet gezien. Maar ik word wel veroordeeld door mensen die niet eens weten hoe ik er uit zie. Internet weer op zijn best; wat een armoe. Lekker met zijn allen tegen 1 zondebok, die een andere mening heeft. Begrijpend lezen doen we niet. Alleen lezen om zo fel mogelijk op te reageren.

Het beste.
Complete onzin! Herbert heeft bij mij iets over het hoofd gezien zoals ik al eerder schreef. Is direct uit de wereld geholpen.
Er is geen ellende; niet voor Herbert. Een vakgenoot van je @Tozz ( ik hoop dat hij zich niet beledigd voelt) weerlegt alles op technisch vlak welke onzin jij schrijft. Volksstammen op dit forum kennen Herbert als een rechtdoorzee, eerlijke, hardwerkende ondernemer die jij in je eentje onderuit probeert te halen.
Volgens mij ben je met 30 jaar vakkennis aardig vast geroest, ben je niet meer bij de tijd en heeft niemand de behoefte je onzin aan te horen . Dat maar weinig mensen jou in persoon kennen zegt meer over jou........
Je moet je diep schamen zo op het forum tekeer te gaan en iemands business zo kapot proberen te krijgen. het lukt je niet.
ik denk dat je je beter op het Samsung forum kunt begeven......(leer je misschien nog iets.....)

Tabé
 
  • Like
Reactions: Erik-S85
De realiteit is dat dit soort problemen veel complexer zijn dan dat sommigen denken. Daarom is dit niet of nauwelijks te bewijzen.

Wat is dit nou voor onzin man?

- Ik heb nu al meermalen met technische onderbouwing uitgelegd wat er mis is met Samsung telefoons.
- Ik heb je aangegeven dat dit sinds kort is (nav. een update). Wat indicatief is dat het aan de telefoon ligt.
- Ik heb je uitgelegd hoe je het probleem kan oplossen. Wat een change in de telefoon is, wederom indicatief dat het het toestel is.
- Ik heb je vrij helder uitgelegd welke stappen de telefoon neemt, en waar het vervolgens mis gaat. Nogmaals indicatief dat het de telefoon is die hier schuldig is.

Jij weerlegt dat niet. Het enige waar je mee komt is 'Dit is vast veel complexer!'. Er is hier niets complex aan..

Ik heb allang aangetoond/bewezen dat het euvel dat ik omschrijf het euvel is. Als je van mening bent dat dat het niet is toon mij dan aan waarom niet. Maar het enige dat je doet is roeptoeteren dat ik het fout heb, zonder onderbouwing waarom ik het fout heb.

Vertel mij wat ik moet doen om jouw te kunnen overtuigen.
 
Complete onzin! Herbert heeft bij mij iets over het hoofd gezien zoals ik al eerder schreef. Is direct uit de wereld geholpen.
Er is geen ellende; niet voor Herbert. Een vakgenoot van je @Tozz ( ik hoop dat hij zich niet beledigd voelt) weerlegt alles op technisch vlak welke onzin jij schrijft. Volksstammen op dit forum kennen Herbert als een rechtdoorzee, eerlijke, hardwerkende ondernemer die jij in je eentje onderuit probeert te halen.
Volgens mij ben je met 30 jaar vakkennis aardig vast geroest, ben je niet meer bij de tijd en heeft niemand de behoefte je onzin aan te horen . Dat maar weinig mensen jou in persoon kennen zegt meer over jou........
Je moet je diep schamen zo op het forum tekeer te gaan en iemands business zo kapot proberen te krijgen. het lukt je niet.
ik denk dat je je beter op het Samsung forum kunt begeven......(leer je misschien nog iets.....)

Tabé

Begrijpend lezen is een vaardigheid welke je duidelijk niet bezit, dus ga je maar ordinair schelden en beledigen. De inhoud snap je toch niet, zoals je eerder aangaf. Maar wel oordelen en veroordelen. Het geeft je niveau weer.
 
Begrijpend lezen is een vaardigheid welke je duidelijk niet bezit, dus ga je maar ordinair schelden en beledigen. De inhoud snap je toch niet, zoals je eerder aangaf. Maar wel oordelen en veroordelen. Het geeft je niveau weer.
Ik heb niet gescholden..je alleen maar de niet technische feiten voor gehouden......
Ik heb niets over mijn begrijpend lezen vaardigheden gerept; je slaat maar wat in het rond!
Maar de conversatie die Herbert hieronder met jou heeft gepost hieronder is beneden alle peil...
Ga je diep, diep schamen!
 
Even voor de goede orde: @Blue Dream heeft mij zojuist gebeld, en we zijn samen tot de conclusie gekomen dat het modder gooien hier moet stoppen. ondanks dat de tevredenheid met de oplossing er nog niet is, hebben we elkaar telefonisch een hand gegeven en is de lucht geklaard. We zullen de discussie hier staken, en ik hoop dat anderen dat ook doen.
 
Even voor de goede orde: @Blue Dream heeft mij zojuist gebeld, en we zijn samen tot de conclusie gekomen dat het modder gooien hier moet stoppen. ondanks dat de tevredenheid met de oplossing er nog niet is, hebben we elkaar telefonisch een hand gegeven en is de lucht geklaard. We zullen de discussie hier staken, en ik hoop dat anderen dat ook doen.
Prima opgelost Herbert, zo ken ik je ;)
 
  • Like
Reactions: herb_k