Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

City Supercharging

This site may earn commission on affiliate links.
Wat zou de functie zijn van die 10 extra kasten formaat grote brievenbus?
't Zelfde zoals die hele grote kasten die je nu ziet staan naast de SuC's zeker, daar is 't ook telkens aantal SuC's / 2 qua aantallen... als n00b heb ik echter geen flauw idee waar ze voor dienen. Transfo-toestanden? De geletterden / kenners onder ons zullen dat hier wel netjes kunnen verwoorden vermoed ik, of een linkje plaatsen. Of ook niet :)
 
't Zelfde zoals die hele grote kasten die je nu ziet staan naast de SuC's zeker, daar is 't ook telkens aantal SuC's / 2 qua aantallen... als n00b heb ik echter geen flauw idee waar ze voor dienen. Transfo-toestanden? De geletterden / kenners onder ons zullen dat hier wel netjes kunnen verwoorden vermoed ik, of een linkje plaatsen. Of ook niet :)
Daarvan staan er hier ook minstens 5, en 10 van die nieuwe kasten.
Wellicht is de helft gewoon 120kW, dat zou die opmerking in de tekst hierover ook verklaren.
 
Hier in Bismo in Noorwegen staat de supercharger naast de supermarkt waar we boodschappen doen. Wat is dat ideaal zeg. Stekker erin, boodschappen in de wagen gooien en met een flink bijgeladen auto weer verder. Sowieso stikt het hier van de superchargers dus om een lege accu heb ik mij nog niet druk hoeven maken.
 
Hier in Bismo in Noorwegen staat de supercharger naast de supermarkt waar we boodschappen doen. Wat is dat ideaal zeg. Stekker erin, boodschappen in de wagen gooien en met een flink bijgeladen auto weer verder. Sowieso stikt het hier van de superchargers dus om een lege accu heb ik mij nog niet druk hoeven maken.

Let op, dat hoort in het Supercharger draadje. Dit gaat over de specifieke, nog niet in Europa gesignaleerde, snelladers voor in bijvoorbeeld parkings.

Schermafbeelding 2018-07-26 om 22.17.24.png
 
Het ging mij om het idee en praktisch nut van laden in een stad te bevestigen. Precies waar city chargers voor bedoeld zijn. Het nut superchargers voor op reis heeft zich allang bewezen.

Prima, daar zijn we het best over eens. Maar dat zijn gewone superchargers binnen stadsgrenzen. Daar zullen er ook meer van komen maar we moeten oppassen dat we er niet weer een supercharger draadje bij krijgen. Deze hebben we specifiek voor de citychargers die eraan komen. Dat men, wellicht als proef en voor metingen, in Zaltbommel er eentje met een dergelijke technische opzet in gebruik heeft, was het overigens niet 10?, is iets anders.