Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Superchargers in Nederland (NL)

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist bij SuC / Green Zone Eindhoven geweest: de belijning is aangebracht, binnenkort zal je dus na de ingang (slagbomen) rechtdoor moeten en dan om het hele complex heen moeten rijden, als de slagbomen bij de uitgang van green Zone dicht zijn. Gaat heel wat ICE schelen, kost je wel een minuutje extra.
 

Attachments

  • 8D1753F6-F8A0-45AF-ABB6-254C994555A2.jpeg
    8D1753F6-F8A0-45AF-ABB6-254C994555A2.jpeg
    750.9 KB · Views: 92
  • 66F36D35-5C62-4EB1-9CB1-1F43EEA9276D.jpeg
    66F36D35-5C62-4EB1-9CB1-1F43EEA9276D.jpeg
    824.7 KB · Views: 72
  • Informative
Reactions: Riestad
Effe een kleine D-Tour vanuit De Rijp via SuC Breukelen naar Amersfoort. Moet even snel wat bijladen voor nog een ongeplande rit naar m’n schoonouders. Dus even de SuC Breukelen verkozen boven Amsterdam ivm de beschikbaarheid. De route die via de navigatie wordt aangegeven is best apart. Om bij de SuC te komen moet ik vanuit Amsterdam de afslag Maarssen pakken en weer een stuk terug rijden naar Breukelen :confused:

AF863152-1B1C-4828-8E98-E7FE1E3DB0B5.jpeg
 
Effe een kleine D-Tour vanuit De Rijp via SuC Breukelen naar Amersfoort. Moet even snel wat bijladen voor nog een ongeplande rit naar m’n schoonouders. Dus even de SuC Breukelen verkozen boven Amsterdam ivm de beschikbaarheid. De route die via de navigatie wordt aangegeven is best apart. Om bij de SuC te komen moet ik vanuit Amsterdam de afslag Maarssen pakken en weer een stuk terug rijden naar Breukelen :confused:
Ja dat had ik gisteren ook.

Heb mij er toch maar niets van aangetrokken en gewoon afrit breukelen genomen :D
 
Nieuwe navigatie. Die denkt namelijk dat SuC Breukelen op de rijbaan van de A2 richting Amsterdam ligt.
Komend uit het Zuiden is de navigatie dus al gestopt voordat je de afslag Breukelen hebt kunnen nemen.

Grappig dat de omweg door de woonwijken bij SuC Zaltbommel inmiddels wel is verdwenen.

Ah dat ligt dus aan de pointer van de SuperCharger, dus niet aan de navigatie. Leest Tesla mee?
 
...Leest Tesla mee?
Jazeker.
Er was zelfs een anecdote van een communicatiemedewerker die ‘s nachts door Elon zelf aan het werk werd gezet omdat een Belg ergens iets negatiefs had gepost.
Maar ook het lokale Tesla personeel leest hier mee en komt zelfs in het geweer om te helpen. Enkele medewerkers hebben/hadden hier gewoon een account waarmee semi-officiële mededelingen werden gedaan. De bekendste was @JonMc (Jon McNeill, inmiddels COO bij Lyft).
 
Last edited:
Nieuwe navigatie. Die denkt namelijk dat SuC Breukelen op de rijbaan van de A2 richting Amsterdam ligt.

Hmm, net uitgeprobeerd bij mijn kersverse nieuwe navigatie. SuC Breukelen aangeklikt en op navigeren geklikt. SuC zit op de goede plaats, juiste afslag wordt genomen evenals de rotondes en het terrein van VdV op.

Of het werkt bij mij goed, of ik begrijp jullie verkeerd, of het werkt inmiddels bij iedereen goed en Tesla heeft meegelezen?
 
Hmm, net uitgeprobeerd bij mijn kersverse nieuwe navigatie. SuC Breukelen aangeklikt en op navigeren geklikt. SuC zit op de goede plaats, juiste afslag wordt genomen evenals de rotondes en het terrein van VdV op.

Of het werkt bij mij goed, of ik begrijp jullie verkeerd, of het werkt inmiddels bij iedereen goed en Tesla heeft meegelezen?
Als ik de SuC Breukelen aangeef om te navigeren dan staat de waypoint van de SuC op de snelweg. Het stipje met VdV Breukelen is even verderop aan de weg die aansluit op de rotonde. (Wegens tijdgebrek, en omdat het ineens in Amsterdam ZO toch iets rustiger werd, daar maar even een kort stopje van 15 minuten gedaan, net genoeg om daarmee de aansluitende rit te doen)
 
Hmm, net uitgeprobeerd bij mijn kersverse nieuwe navigatie. SuC Breukelen aangeklikt en op navigeren geklikt. SuC zit op de goede plaats, juiste afslag wordt genomen evenals de rotondes en het terrein van VdV op.

Of het werkt bij mij goed, of ik begrijp jullie verkeerd, of het werkt inmiddels bij iedereen goed en Tesla heeft meegelezen?
Zou zo maar kunnen, het is tenslotte ONLINE routing. 1x centraal aanpassen en klaar!
Maar waarschijnlijker is dat jij nog niet helemaal up-to-date bent of niet on-line routeert.
 
Dus 1x er naartoe rijden, en de SuC wordt daarna op de kaart juist aangegeven?
Als je visitekaartje Hoofd Datakwaliteit bij de afdeling Navigatie bij Tesla is, plus je hebt de Sr. Data Beheerder voor EMEA in je GSM favorietenlijstje, dan misschien.
De werkwijze die jij beschrijft is de aanpak van Waze en uiteindelijk groeit Tesla daar hopelijk ook naar toe.

Er stond ergens het e-mailadres waar je navigatiefouten kunt melden. Ben ik te lui voor, dat laat ik aan anderen. Ik verwacht niet minder dan Waze functionaliteit.
 
Zou zo maar kunnen, het is tenslotte ONLINE routing. 1x centraal aanpassen en klaar!
Maar waarschijnlijker is dat jij nog niet helemaal up-to-date bent of niet on-line routeert.
Grappig:
Ik probeerde het vanmiddag ook even in de auto en de navigatie gaf de route vanaf Amsterdam gewoon goed aan: afslag Breukelen en dan naar VdV.
Maar ik besefte me nav deze post dat ik online routing vanmiddag juist UIT had staan.
Nu net in de auto weer even opnieuw geprobeerd met online routing AAN en dan is de berekende route vanaf Amsterdam fout: eerst doorrijden naar Maarsen, dan keren, en terugrijden tot op de snelweg A2 naast de Superchargers.
Dus hier is de routing engine op de Tesla servers fout, de routing software in de auto doet het goed.
De markers staan in beide gevallen overigens gewoon op dezelfde (juiste) plek.

Dus voor diegenen bij wie de navigatie naar SuC Breukelen er goed uit ziet: jullie hebben de optie Online Routing nog niet aan staan:)
 
Hee @robertvg, goed speurwerk. Echter, had ik gisteren en ook vandaag online routing gewoon aanstaan. Ik vermoed dat hij echter gisteren toch geen online routing deed voor SuC Breukelen (slecht internet misschien?). Nu net namelijk weer getest en nu krijg ik ook dat de navigatie op de snelweg naast de VdV stopt.

Dus ik bevestig je verhaal, alleen hoeft het niet zo te zijn dat online routing uitstaat. Ik vermoed dat af en toe alsnog de onboard navigatie gebruikt wordt.