Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Cybertruck unveil on Nov 21

This site may earn commission on affiliate links.
@robertvg klopt: een raceauto is nerveuzer in zijn stuurgedrag omdat die snel van de ene bocht naar de andere bocht moet. Verdeel je het gewicht over de hele auto dan wordt die stabieler, maar ook minder wendbaar. Hij zal logger aanvoelen en op zich is dat voor een pick-up niet hinderlijk. Daar wil je een grote stabiele auto en zal je niet het circuit mee op gaan, hooguit een dragrace en dat gaat met de topversie wel lukken en dan is het zelfs prettig dat die stabieler is.
 
Ja, dat is beslist waar. Een F16 straaljager is zeer wendbaar en zeer instabiel. Door die instabiliteit eigenlijk alleen te vliegen met werkende boordcomputer(s). Stabiliteit en wendbaarheid zijn min of meer uitwisselbaar, maar allebei tegelijk is zeer lastig te verwezelijken.
Inderdaad. Da's ook zo'n mooi voorbeeld hiervan. Alleen denk ik dat de het daar iets minder met gewichtsverdeling te maken heeft en iets meer met de geometrie van de vleugels (recht opzij is instabiel, in een v-vorm omhoog en naar achteren vliegt zichzelf).

- edit - sorry, terug naar de Cybertruck :oops:
 
En dan nog de F650...... dan valt de cybertruck reuze mee (klein bakje voor amerikanen).

017f3c9ddeddd4b408152e121e81a798.jpg
45388f2090438042c7a20fd4881e94bc.jpg

Ik heb de F750 in het echt zien rijden. Echt byzar groot.
(Niet deze maar zag er wel zo uit.)
 
Met de 220V outlet op de Cybertruck koop je eigenlijk gewoon een 5 a 6 tal mobiele powerwals en krijg je er een gratis vervoermiddel bovenop.:cool:
Als de output voldoende is klopt dat inderdaad!

Ik zou wel eens een filmpje willen zien waarin je hem tussen het normale verkeer ziet.
Ten eerste weet je qua vormgeving waarschijnlijk niet wat je ziet, maar ook om een betere indruk van de maten te krijgen.
Ik denk dat je schrikt. Hij is huge!