Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Daar is die dan, onze X :-)

This site may earn commission on affiliate links.
Naast de hoedenplan voor €300 (of was het 500??) was er ook vaak de discussie over de toezegging van een netje in de frunk... (ter afscherming van de ruimte waar nu een motor zit). Hebben ze voor mij later nog opgestuurd -;). Maakt de auto wel af lig.
De hoedenplank was "slechts" 300 incl. BTW.:rolleyes: Het Netje heb ik van Daan gekocht. Die had er een aantal uit de VS meegebracht.
 
En wat dacht je van alle extra's die de Signature holders kregen.........30.000€ aanbetalen voordat de fabriek gebouwd was.....wel 3x het woord "Signature" op je auto en zeker 1 week eerder afgeleverd!
 
Even poosje weggeweest (sommige zullen dit prima gevonden hebben) en zie dat het topic met het slotje hier verder getracht is verder te gaan. Dit draadje is begonnen met een mooi verhaal (soort blog) over de levering van een X met bijbehorende ervaring. Inmiddels zit ik 3 pagina's door te worstelen, is wel even lezen zeg allemaal,poe poe. Moet wel dit nieuwe draadje helemaal verorberen aangezien het vol staat met info welke je normaliter elders verwacht en best interessant is. Best ook wel heel interessant om een mooi verhaal te lezen, om vervolgens de intrigant te zien slagen, doel bereikt, bijna iedereen weer lekker erin getuind te zien gaan, "oude rotten" wijselijk hun mond houden (ik ben niet wijs en niet zo een oude rot uit 2013) Onbehoorlijke verwensingen voorbij zien komen, verhalen uit de oude doos te zien, Janken over tekortkomingen hier te lezen etc etc etc.
Ok, dit was off-topic, maar dat maakt niets meer uit uiteraard. Nou,ik ga zo nog even alle andere topics doorneuzen.
 
  • Like
Reactions: HWS
Even poosje weggeweest (sommige zullen dit prima gevonden hebben) en zie dat het topic met het slotje hier verder getracht is verder te gaan. Dit draadje is begonnen met een mooi verhaal (soort blog) over de levering van een X met bijbehorende ervaring. Inmiddels zit ik 3 pagina's door te worstelen, is wel even lezen zeg allemaal,poe poe. Moet wel dit nieuwe draadje helemaal verorberen aangezien het vol staat met info welke je normaliter elders verwacht en best interessant is. Best ook wel heel interessant om een mooi verhaal te lezen, om vervolgens de intrigant te zien slagen, doel bereikt, bijna iedereen weer lekker erin getuind te zien gaan, "oude rotten" wijselijk hun mond houden (ik ben niet wijs en niet zo een oude rot uit 2013) Onbehoorlijke verwensingen voorbij zien komen, verhalen uit de oude doos te zien, Janken over tekortkomingen hier te lezen etc etc etc.
Ok, dit was off-topic, maar dat maakt niets meer uit uiteraard. Nou,ik ga zo nog even alle andere topics doorneuzen.
Das nu net het voordeel van een nieuw draadje. Je kan het de volgende keer negeren op basis van de titel. De titel is momenteel de enige mogelijkheid om het leesvoer te filteren en om de zoekresultaten te beperken. Hoe meer titels hoe beter dus. Ik denk dat we net als jij het forum tijdsefficiënter willen, alleen vind ik dat je net het omgekeerde krijgt met het beperken van draadjes.
Eigenlijk had @Faiz71 nóg een extra draadje moeten maken, met als titel 'delivery experience'. Denk dat je dit bedoelt met de interessante info uit dit draadje.
 
Heeft iemand wellicht een fotootje bij de hand waarop te zien staat waar het "Sub-Zero" Winterpakket te vinden is? Plaatje en omschrijving in de manual die ik heb kloppen nl. niet....
 
Controls, Cold Weather.
That's it.
Got it
IMG_3933.JPG
 
Gisteren weer even wezen spelen met de instellingen van de Tesla. Ik vond de wagen nogal hoog op de pootjes staan in de Normal/Standard stand van de air suspension, dus hem even naar "Very Low" gezet (nadat ik de navigatie voor de rit naar huis had ingesteld). Tijdens het rijden nog even op de trip grafiek van de Energy app gekeken, en zag dat ik op de eindbestemming ongeveer 1-2% meer prik zou overhouden, op een afstand van krap 90km (90% snelweg). Moet alleen nog even checken of dat met mijn "oud vrouwtje" rijstijl te maken heeft, of dat mijn "low rider" setting daar debet aan is (gezien de lagere luchtweerstand)
 
  • Disagree
Reactions: Reijer
Vanmorgen de eerste regenrit gehad. Ruitenwisser in de stand "interval met lage gevoeligheid" gezet in de veronderstelling dat ik daarmee de regensensor had geactiveerd (wat ik uit de user manual had begrepen). Maar de wisser bleven wissen ook toen het droog was. Moet ik nog iets anders activeren of misschien nog de ruitenwisser app installeren? ;)