Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

DeC outlet Roermond verdwijnen

This site may earn commission on affiliate links.
Deze ochtend zijn de 9 gratis Tesla chargers bij de outlet Roermond verwijderd.

Dus voor diegenen die net als ik daar nog wel eens plegen te laden: het feest is voorbij.

Als troost komen er nu nieuwe laders met woekerprijzen voor in de plaats.
Ach jammer, je moest er ook wel als de kippen bij zijn in de ochtend om er een plekje te bemachtigen. Was leuk voor zolang het duurde (en dat was best lang)
 
Ach jammer, je moest er ook wel als de kippen bij zijn in de ochtend om er een plekje te bemachtigen. Was leuk voor zolang het duurde (en dat was best lang)

Mijn kantoor is op loopafstand, dus vroeg aanwezig zijn was voor mij geen probleem. ;)

Nou ja, binnenkort wordt thuis laden voor mij ruim factor 10 goedkoper. Maar voor die laatste maand was het toch fijn geweest als ze gebleven waren. Plus: het maakt toch dat je regelmatig een extra wandeling maakt.
 
Mijn kantoor is op loopafstand, dus vroeg aanwezig zijn was voor mij geen probleem. ;)

Nou ja, binnenkort wordt thuis laden voor mij ruim factor 10 goedkoper. Maar voor die laatste maand was het toch fijn geweest als ze gebleven waren. Plus: het maakt toch dat je regelmatig een extra wandeling maakt.
wacht.. zette je serieus s'ochtends je Tesla daar neer om gratis te laden? wetende dat het bedoeld is voor outlet bezoekers?
 
  • Like
Reactions: Krisja and Mars2020
wacht.. zette je serieus s'ochtends je Tesla daar neer om gratis te laden? wetende dat het bedoeld is voor outlet bezoekers?

Ja.

Ik ben een van de beste klanten daar. Ik lunch daar meestentijds en ben ook kind aan huis bij diverse winkels daar (en bepaald niet de goedkoopsten). Ik kom vaker in de outlet dan dat ik daar sta te laden.

En zodra de auto volgeladen is haal ik haar nog weg ook.

Dat even naast dat het gewoon een openbare parkeerplaats is waar je tegen betaling parkeert (je bent dus per definitie klant).