Goedemiddag, graag jullie mening aub. Mijn ‘oude’ model S (buiten garantie) heeft geregeld zwart scherm als ik wil wegrijden (de em nog wat chip is al vervangen). Ik moet dan reset doen of rijden zonder navigatie, radio etc wat beide gewoon irritant is.
Service center heeft op afstand er in gekeken en er iets iets met een koeling ding (één vd negen) die storing geeft. Ze zouden op afstand diagnose doen ivm kostenraming. Echter is op afstand uitlezen niet gelukt en moet hij bij een Tesla Center worden uitgelezen. Ik vroeg of hij weet (was iemand van de helpdesk volgens mij, iig niet van technische kant zeg maar) hoe lang dat ongeveer duurt. Dat kon hij niet op voorhand te zeggen, kan bij wijze van spreken 5 minuten duren of een hele hele dag en van alles er tussen in. Ik vroeg wat de kosten per uur dan zijn, € 130,- (ex volgens mij ook nog). Vind ik toch wel een dingetje want dan is alleen nog maar het probleem achterhaald (of niet, dat kan ook nog). Maar volgens mij begreep meneer dat niet helemaal, het is toch logisch dat er kosten worden gerekend als er arbeid wordt verricht? Ja natuurlijk maar een beetje een indicatie is toch wel normaal? Nou, volgens die meneer dus niet. Hij zei het niet met zo veel worden maar uit zijn toon was veel op te maken. Begon ook nog stom te lachen tussendoor, heel irritant! Wat moet ik hier nou mee? Of laat ik het zo vragen … wat zouden jullie doen in dit geval?
Alvast bedankt voor de reactie,
Mvg,
Msr. T
Oh ja, moet ook nog € 50,- betalen voor de niet gelukte remote diagnose. Snap ik op zich nog wel maar ik had geen idee dat daar kosten voor gerekend werden, werd niet vermeld vooraf. Ook dat schijnt normaal te zijn.
Mss ligt het wel allemaal aan mij hoor en ben ik een zeur maar as mijn man zo zakje zou doen is hij snel uit business denk ik. U wilt een warmtepomp? Installatiekosten zijn € 10000,- maar kan ook € 15000,- kosten …
Service center heeft op afstand er in gekeken en er iets iets met een koeling ding (één vd negen) die storing geeft. Ze zouden op afstand diagnose doen ivm kostenraming. Echter is op afstand uitlezen niet gelukt en moet hij bij een Tesla Center worden uitgelezen. Ik vroeg of hij weet (was iemand van de helpdesk volgens mij, iig niet van technische kant zeg maar) hoe lang dat ongeveer duurt. Dat kon hij niet op voorhand te zeggen, kan bij wijze van spreken 5 minuten duren of een hele hele dag en van alles er tussen in. Ik vroeg wat de kosten per uur dan zijn, € 130,- (ex volgens mij ook nog). Vind ik toch wel een dingetje want dan is alleen nog maar het probleem achterhaald (of niet, dat kan ook nog). Maar volgens mij begreep meneer dat niet helemaal, het is toch logisch dat er kosten worden gerekend als er arbeid wordt verricht? Ja natuurlijk maar een beetje een indicatie is toch wel normaal? Nou, volgens die meneer dus niet. Hij zei het niet met zo veel worden maar uit zijn toon was veel op te maken. Begon ook nog stom te lachen tussendoor, heel irritant! Wat moet ik hier nou mee? Of laat ik het zo vragen … wat zouden jullie doen in dit geval?
Alvast bedankt voor de reactie,
Mvg,
Msr. T
Oh ja, moet ook nog € 50,- betalen voor de niet gelukte remote diagnose. Snap ik op zich nog wel maar ik had geen idee dat daar kosten voor gerekend werden, werd niet vermeld vooraf. Ook dat schijnt normaal te zijn.
Mss ligt het wel allemaal aan mij hoor en ben ik een zeur maar as mijn man zo zakje zou doen is hij snel uit business denk ik. U wilt een warmtepomp? Installatiekosten zijn € 10000,- maar kan ook € 15000,- kosten …
Last edited: