Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Documenten in Tesla account

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zie dat Tesla de persoonlijke account pagina's heeft aangepast. Voorheen zag je daar een sectie met al je documenten, zoals facturen, creditnota's, handleiding etc.

Nu is dat gedeelte weg en zijn bij mij o.a. de gegarandeerde restwaarde pdf, en de aankoop van het service plan factuur nergens meer te vinden.

Hebben jullie dat ook en is dit ergens anders verstopt?
 
bij mij ziet het er geruime tijd zo uit. behalve de afspraak. die is al vier keer verplaatst. laatste is nu Amsterdam
upload_2019-9-19_11-3-50.png
 
Ik zie dat Tesla de persoonlijke account pagina's heeft aangepast. Voorheen zag je daar een sectie met al je documenten, zoals facturen, creditnota's, handleiding etc.

Nu is dat gedeelte weg en zijn bij mij o.a. de gegarandeerde restwaarde pdf, en de aankoop van het service plan factuur nergens meer te vinden.

Hebben jullie dat ook en is dit ergens anders verstopt?
Als je op de Auto afbeelding klikt of op Beheren en daarna op Details Bekijken... daar staan bij mij de Order, Invoice, RDW registratie e.d.
 
Als je op de Auto afbeelding klikt of op Beheren en daarna op Details Bekijken... daar staan bij mij de Order, Invoice, RDW registratie e.d.
Details? Die zie ik bij mij niet. Wel vanmiddag registratie mail met kenteken ontvangen maar zie deze niet terug bij de documenten. Moeten ze nog verwerken in mijn account, denk ik. Ook mijn aangepaste afspraak levering nog niet te zien (nog wel de oude)
Morgen eerst maar eens betalen ;)
 
Als je op de Auto afbeelding klikt of op Beheren en daarna op Details Bekijken... daar staan bij mij de Order, Invoice, RDW registratie e.d.
Logde vandaag in op mn account pagina via de website en zag dat mijn auto info en afbeelding was verdwenen. In contact met Tesla sales gaven die aan dat Tesla US bezig is om account opties aan te passen waarom de mogelijkheid om een andere partij toe te wijzen aan bv de kosten voor het laden i.p.v. je eigen credit card account. Even afwachten dus tot de eigen autoafbeelding weer terug komt.
 
Ah... dus ik ben niet de enige... Ik rij volgens de website opeens een rode Model S met donkere velgen. Ben benieuwd wanneer deze op mijn oprit komt te staan :)

Logde vandaag in op mn account pagina via de website en zag dat mijn auto info en afbeelding was verdwenen. In contact met Tesla sales gaven die aan dat Tesla US bezig is om account opties aan te passen waarom de mogelijkheid om een andere partij toe te wijzen aan bv de kosten voor het laden i.p.v. je eigen credit card account. Even afwachten dus tot de eigen autoafbeelding weer terug komt.