Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Duurzaamheidsdagen op het Gymnasium in Leeuwarden

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo medeforummers,

Mijn dochter organiseert op het stedelijk gymnasium in Leeuwarden de duurzaamheidsdagen op 11 en 12 april. Twee dagen waarbij leerlingen van de 3e en 4e klas zich kunnen inschrijven voor allerlei activiteiten met als thema duurzaamheid.

Op vrijdag 12 april in de ochtend mag ik een bijdrage leveren. Ik wil graag met leerlingen in gesprek over de transitie naar een duurzame energievoorziening en dat dit leuk is, met als (werk)titel: Waarom de transitie naar een duurzame energiehuishouding leuk is & meerijden in een Tesla"

Wij hebben zelf één Tesla, het zou geweldig zijn als er Liwwarders/noorderlingen zijn met een Tesla die op die ochtend een paar keer met 4 tieners een rondje willen rijden. Dan kan ik meer leerlingen enthousiast maken over elektrisch rijden.

Stuur me een PM als je kunt en wilt de 12e.
 
Vandaag was de dag, 5 mede Teslarijders hebben denk ik wel 80-100 leerlingen en leraren getrakteerd op een rondje Tesla. We hadden een mooi toertje door Friesland en ik wens de ouders succes om de geest weer in de fles te krijgen. Ook de andere onderwerpen waren een succes. Leven zonder plastic, op bezoek bij een of the grid leefgemeenschap, een bezoek aan een weidevogelreservaat, vegetarisch koken enz. Hopen dat ze aan het denken zijn.

Onwijs bedankt Gerben, Alex, Charlotte, Frans en Marcel.

@e-bike
@_Alex_
@IndustryofCool
@Gompie23

@Energie Gratiz bedankt voor de steun.
 

Attachments

  • IMG_0348.jpg
    IMG_0348.jpg
    798.8 KB · Views: 65
  • IMG_0350.jpg
    IMG_0350.jpg
    712.5 KB · Views: 26