Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-mailadressen servicecenters

This site may earn commission on affiliate links.
Ik hoor links en rechts dat het ook altijd goed is om evt. problemen of vraagstukken op de mail te zetten naar service centers. Ik zag hier nog geen draadje over maar wellicht kunnen we een lijst maken van e-mailadressen.

In dit geval ben ik specifiek op zoek naar het e-mailadres van Eindhoven. Als iemand mij kan helpen, heel graag!
 
Ik hoor links en rechts dat het ook altijd goed is om evt. problemen of vraagstukken op de mail te zetten naar service centers. Ik zag hier nog geen draadje over maar wellicht kunnen we een lijst maken van e-mailadressen.

In dit geval ben ik specifiek op zoek naar het e-mailadres van Eindhoven. Als iemand mij kan helpen, heel graag!
Volgens mij gebruiken ze [email protected]
 
  • Informative
Reactions: Geendiesel
weet niet of dit nog werkt; kreeg namelijk deze automatic reactie:



Thank you for contacting Tesla Service Eindhoven.


Use the channels below to address your query


If you are emailing to schedule, edit or cancel a service appointment, please use your Tesla app.


For all other car related queries, visit Tesla.com/Support and use the search bar to access information, videos and FAQs about your Tesla's features.


If you have further questions, please use the contact form located at Tesla.com/Support.
 
Zelfde hier. Zit al een tijdje met SeC Amsterdam emails uit te wisselen over mijn (nog steeds) ontbrekende laadkabel, en krijg nu voor het eerst deze reactie:

upload_2019-7-12_10-38-55.png


WTF, wat een ballentent !!!

Overigens ook nog een reactie in het Engels met dezelfde boodschap.
 
onzin, als je even wacht is dit beschikbaar zodra er een medewerker beschikbaar is. Daarna duurt het ook even voordat er een medewerker bij je is maar chat werkt prima
Goed om te horen. Maar het is toch wel een beetje apart dat ze niet op mail kunnen reageren maar wel op chat?

Maar hoe dan ook, ik heb die pagina nu al een tijdje 'voor staan' en ik kijk er regelmatig naar. Maar ik zie geen verandering. Ik kan toch niet de hele middag naar mijn browser blijven kijken en wachten totdat die knop actief wordt?
 
Last edited: