Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hidden, oftenly unknown features

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb kalenders in iCloud en Microsoft365, en beide worden getoond in m'n auto, ook de afspraken zonder adres. Degene met adres, daar kan ik ook navigatie van starten, als ie al zelf niet door heeft naar welke afspraak ik ga rijden en zelf de navigatie start.
 
Dat is mij nog nooit gelukt: je afspraken in de auto krijgen. De optie staat aan. Wellicht doet hij het alleen als je het location veld in outlook netjes vult? Ik heb Android phones.
Voor mij heb ik mijn afspraken in Google Agenda, die wordt gesynchroniseerd met Apple Agenda. Er was een tijd dat mijn agenda niet gesynchroniseerd was met de auto, na een paar maanden was de synchronisatie succesvol. Nu verschijnen alle nieuwe vermeldingen in de auto; Ik weet niet zeker wat ik in de tussentijd heb gedaan om de agenda succesvol te synchroniseren
 
W
Ik ben iPhone gebruiker en gebruik Google calendar (Apple Calendar is gedeïnstaleerd). En die wordt mooi gesynchroniseerd.
Ik heb kalenders in iCloud en Microsoft365, en beide worden getoond in m'n auto, ook de afspraken zonder adres. Degene met adres, daar kan ik ook navigatie van starten, als ie al zelf niet door heeft naar welke afspraak ik ga rijden en zelf de navigatie start.

worden die niet met je apple calender gesynchroniseerd. En @Ben Hinssen is deze niet verborgen ipv gedeïnstalkeerd.
 
W



worden die niet met je apple calender gesynchroniseerd. En @Ben Hinssen is deze niet verborgen ipv gedeïnstalkeerd.
In de Apple Store staat wel degelijk het download icoontje:
1714994042132.png


Maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat hij er stiekem nog in zit.

Ik krijg het te zien zoals @wooter, alle afspraken staan erin en die met locatie ingevuld kan ik aanklikken om naar te navigeren.
Hij update wel niet bijzonder snel. Een locatie ingevuld een uurtje voordat ik in de auto stap heeft hij nog niet doorgekregen.
 
  • Like
Reactions: Phil V
In de Apple Store staat wel degelijk het download icoontje:
View attachment 1044762

Maar dat wilt natuurlijk niet zeggen dat hij er stiekem nog in zit.

Ik krijg het te zien zoals @wooter, alle afspraken staan erin en die met locatie ingevuld kan ik aanklikken om naar te navigeren.
Hij update wel niet bijzonder snel. Een locatie ingevuld een uurtje voordat ik in de auto stap heeft hij nog niet doorgekregen.
Bij mijn Adroid/Google calender binnen een minuut...
 
  • Like
Reactions: Ben Hinssen
Bij agenda. De wagen heeft een agenda.
Stom. Gevonden. Mobile access in de auto ook op aan gezet. Afspraken nu zichtbaar. Detail: ik had Outlook obv onze bedrijfsnaam latem zoeken naar het adres van een van onze vestigingen, deze kwam keurig naar voren, afspraak opgeslagen. Vervolgens in de agenda app in m'n auto gekeken, en jahoor afspraak netjes zichtbaar. Vervolgens op de pijl geklikt in de agenda om de navi in te stellen. Kreeg ik vervolgens een suggestielijst van alle ca. 10 bedrijven/BV's op dat zelfde adres, waaronder de onze, waaruit ik dus de juiste moest kiezen (maar allen leiden dus naar hetzelfde gebouw/adres). De koppeling tussen agenda en navi lijkt me nog niet perfect. Maar goed, zover als vandaag ben ik qua Tesla agenda nog nooit gekomen!
 
Stom. Gevonden. Mobile access in de auto ook op aan gezet. Afspraken nu zichtbaar. Detail: ik had Outlook obv onze bedrijfsnaam latem zoeken naar het adres van een van onze vestigingen, deze kwam keurig naar voren, afspraak opgeslagen. Vervolgens in de agenda app in m'n auto gekeken, en jahoor afspraak netjes zichtbaar. Vervolgens op de pijl geklikt in de agenda om de navi in te stellen. Kreeg ik vervolgens een suggestielijst van alle ca. 10 bedrijven/BV's op dat zelfde adres, waaronder de onze, waaruit ik dus de juiste moest kiezen (maar allen leiden dus naar hetzelfde gebouw/adres). De koppeling tussen agenda en navi lijkt me nog niet perfect. Maar goed, zover als vandaag ben ik qua Tesla agenda nog nooit gekomen!
Volgens mij is het zo dat als je sec een adres invoert het altijd goed gaat. Zet je eerst de bedrijfsnaam ervoor, dan gaat het weleens mis...
 
  • Like
Reactions: MikerG_MC
Je kan de Dashcam app naar het permanente deel onder op de knoppenbalk slepen, in parkeerstand opent deze de Dashcam app maar als je aan het rijden bent wordt direct een opname opgeslagen als je 'm indrukt, en het icoontje toont ook de status of die aan het opnemen is of niet.
Hoewel ik snap dat mensen dit misschien niet weten/gemist hebben, staat dit gewoon in de handleiding...
 
  • Like
Reactions: Ben Hinssen