Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
IMG_7456.JPG


Bestuderen !!!
 
Ik vond het waanzinnig om mee te mogen maken. Dank aan @Janc voor de uitnodiging voor navigator en dank aan de organisatoren! Ik hoop dat ik het redelijk heb gedaan, wij zijn 44e geworden en dat vind ik een keurig resultaat met een rookie als navigator ;). Ik heb verschillende forumgenoten gesproken (erg leuk!) en sommigen gemist (sorry, volgende keer!). Ik heb enorm genoten en hoop er volgend jaar weer bij te zijn (eigen/leen auto, navigator, support, of op een andere manier).
 
Het was een mooie dag! de eerste foto's staan ondertussen op mijn website. (bereikbaar via mijn profiel omdat ik niet weet of ik hier direct een link mag plaatsen)

mocht iemand nog een route boekje over hebben, dan heb ik interesse. ben hem vergeten te vragen
 
als er mensen zijn die niks aanvangen met hun tesla bandje, je mag ze me altijd bezorgen.;)
Ik draag het een heel jaar door (maar ze gaan geen gans jaar mee)
Het is heel handig om een tesla gesprek te beginnen met onbekenden, via het bandje:cool:

ik heb het wel meer voor de rode versie van vorige twee jaar...
 
als er mensen zijn die niks aanvangen met hun tesla bandje, je mag ze me altijd bezorgen.;)
Ik draag het een heel jaar door (maar ze gaan geen gans jaar mee)
Het is heel handig om een tesla gesprek te beginnen met onbekenden, via het bandje:cool:

ik heb het wel meer voor de rode versie van vorige twee jaar...

Dit jaar waren ze wit en stond het startnummer erop ;-)
overigens, zou ik dan opzoek gaan naar nummer 21, die heeft er wel een leuk verhaal bij;)
 
Wat een dag. We hebben genoten, gelachen en prima gegeten deze dag. Na de deceptie vorig jaar (47ste) een aanmerkelijke verbetering (22ste) met achteraf onnodige fouten. Bedankt voor de perfecte organisatie, zelfs de beker uitreiking is goed gekomen zonder nalevering. Het was een genot om een aantal van jullie (weer) te spreken. Wat ik miste is de datum voor volgend jaar, wie wil hier nu niet aan mee doen?
 
Het was een mooie dag! de eerste foto's staan ondertussen op mijn website. (bereikbaar via mijn profiel omdat ik niet weet of ik hier direct een link mag plaatsen)

mocht iemand nog een route boekje over hebben, dan heb ik interesse. ben hem vergeten te vragen
Mooie foto's Ivar.
E-Rally 2017
Komen er nog meer bij?
Ik zou graag een foto van mijzelf zien.
(Equipe #2)

Verder dank aan iedereen die de rally mogelijk hebben gemaakt.
Voor het eerst mee gedaan en toch 25e geworden. En dat met één van de jongste copiloten!
(14 jaar)
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Wat een fantastische dag weer!! Alle lof aan alle organisatie en alle vrijwilligers.

We hebben het fantastisch gedaan (tweede overall geworden), maar de winst was ernstig dichtbij. Een domme fout met de 30 dagen vraag en een foutje tijdens de pilonnenproef hebben ons de das om gedaan.

De tijd was trouwens erg krap, want we hebben zeer weinig gestopt om nog te puzzelen.

Erg leuk om in je eigen woonomgeving te rijden. Bij Son en Breugel, de overgang van de Oude Vresselse weg naar de Vresselse weg, hebben mijn vrouw en kinderen een aantal van jullie de juiste richting in gewezen. Toch waren er een aantal wel heeeeel eigenwijs hoor!! :-D

Hopelijk tot volgend jaar!
 
Mooie foto's Ivar.
E-Rally 2017
Komen er nog meer bij?
Ik zou graag een foto van mijzelf zien.
(Equipe #2)

Verder dank aan iedereen die de rally mogelijk hebben gemaakt.
Voor het eerst mee gedaan en toch 25e geworden. En dat met één van de jongste copiloten!
(14 jaar)

jazeker! de foto's worden vandaag aangevuld. Ik hoop dat ik #2 erop heb staan, ik heb wel geprobeerd zoveel mogelijk equippes vast te leggen.
EDIT: ik heb hem gevonden!

Helaas heb ik met mijn team (uiteraard) een tegenvallende plaats... 74e....
Wat hadden jullie op de vragen over de maanden, elektriciteits kabel en de ontbrekende letter?
 
EDIT: ik heb hem gevonden!
Ik zie hem graag!
Wat hadden jullie op de vragen over de maanden, elektriciteits kabel en de ontbrekende letter?
- Alle maanden behalve feb hebben 30 dagen
- Elektriciteitskabel: palen staan tegen elkaar aan, palen zijn 40m hoog, kabel is 40m lang en hangt 20m boven de grond.
kabel hangt dus rechtaan beneden en weer omhoog.
- Ontbrekende letter is J. De letters zijn de eerste letters van de maanden van het jaar beginnende met juli.
 
Status
Not open for further replies.