Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Een gezond & gelukkig 2016!

This site may earn commission on affiliate links.
Bedankt, Tesla vrienden, voor een fantastisch 2015!
Wat is dit toch een super forum. Altijd klaar met een lach en kwinkslag, altijd klaar met steun en advies.
Ik wens voor elk van jullie veel magische, ontroerende en energieke momenten in 2016.
May the force be with you all!
 
Mensen, ik wens jullie alvast een fijne jaarwisseling! Voor mij is het heel belangrijk dat jullie weten hoe waardevol jullie voor mij zijn. Ik geniet van de mooie momenten met jullie. Jullie zijn te gek! Dit bericht komt uit het hart en is niet een van die copy en paste berichten die iedereen verstuurt, en elk jaar in nieuwe totaal onpersoonlijke whatsapp-groepen worden doorgestuurd! Jullie zijn werkelijk het beste korfbal team dat er bestaat! ik wens jullie een gezond en succesvol 2011! Ik houd van jullie!! Liefs van arend jan
 
@Nexus, @jpet - helemaal mee eens... alhoewel ik niets om korfbal geef...-;). Het is al twee jaar een verslavend forum met een niveau dat je weinig tegenkomt op het www. Dank iedereen daarvoor.
Ik wens jullie een gezond en zonnig 2016 en Dirk ook heel veel sterkte !

champ - 1 (1).jpg
 
Last edited:
thx, nog lang niet te been, maar per bed is hier een multimedia scherm, met internet
en wat kan je beter doen om de tijd te verdrijven dan het forum volgen,,,,

verzoek : probeer aub de moppen voorlopig achterwege te laten, want lachen doet pijn :)
Zal niet in herhaling vallen wens jullie allen van hetzelfde en Dirk veel sterkte in het bijzonder.

Heb ook nog een tip voor je. Ruil die Classic in voor ééntje met AP dan ben je ook weer sneller mobiel:wink:.