Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

EENHEDENPOLITIE: kWh= batterijcapaciteit vs. kW= vermogen

This site may earn commission on affiliate links.
Om weer ontopic te gaan: heb ik last van een zonnesteek (ben wel net 4,5 uur buiten geweest in de zon) of klopt bovenstaande wel? 0,15 W * 4 uur is toch 0,6 Wh?

In het originele stukje dat je citeerde staat er 0,6Watt/Hours (Watt per uren, eenheid die op niets slaat ,tenzij je de snelheid van het stijgen van het vermogen wil meten) i.p.v. 0,6Wh ;)

De eenhedenpolitie gaat daar toch een boete voor moeten uitdelen, Sorry.
 
:eek: ok, voorruit dan maar :( ;)
Daar zijn ze al…

6359454439536226021348980639_tumblr_mw4fpkCDfK1rs4n0vo4_1280.gif
 
Heb het er toch echt moeilijk mee dat één paard 5,5 paardenkracht heeft. Ofwel zijn paarden 5,5 keer meer gespierd geraakt in de laatste decennia of zo, ofwel had de uitvinder van de norm pk echt wel een zéér lui beest.
 
Ter info, op standaard.be even een test gedaan...

Beste ,

Hartelijk dank voor uw deelname aan De Grote Taalnazi-test!

Uw persoonlijke score is 78%
taalnazi1.png


U bent … welja, een taalnazi.

Orde moet zijn, en regels zijn er om nageleefd te worden. Maar bovenal is er uw wat krampachtige maar ondubbelzinnige liefde voor de taal. Die bewaakt u als een bezitterige minnaar: wee diegene die een vinger uitsteekt naar het Nederlands dat u correct vindt en waarvoor uw hart voor eeuwig en altijd bonst. Die nagelt u publiekelijk aan de schandpaal.

Ik kan er dus niet aan doen, het zit gewoon in me. :D
 
Ik ben geen taalnazi maar een: taalchampetter
Ik ook blijkbaar. En België-Gibraltar is toch niet om aan te zien, dus leuke test...

Overigens: door onze eenhedenpolitie (die bende nazi's :)) weet ik nu wel wanneer ik kWh ipv kW moet gebruiken. Wat het verschil écht is zal me steeds duister blijven, maar ik durf ze alvast nooit meer tegenspreken.
 
hadden we dees al ?:p
U hebt de test goed beëindigd!
Bedankt voor uw deelname.

taalhippie1.png

0%

U bent een taalhippie

Speelen met twee e’s en reiden met ei? Als vredesapostel van het Nederlands vindt u het allemaal goed. Vreedzaam – voor uw part freetsaam – verzet tegen elke taalpurist die het geschreven Nederlands in regels vastketent, daar staat u voor. Zolang de boodschap overkomt, moet alles kunnen.