Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Bear goes North to South

This site may earn commission on affiliate links.
Kramp in mijn maag dat ik vanwege mijn werk echt niet mee kon dit weekend.......
Jij ook al.
Helaas mocht ik van mijn agenda Dirk zijn last-minute uitnodiging absoluut niet aannemen.
Was anders zo ingestapt voor die eerste (anderhalve) week. Zeker als ik dit allemaal zie/lees.
Hem hier zo te kunnen volgen is heel leuk, maar ook weer niet.
 
Nog drie kwartier Dirk, je bent er bijna -;)
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2018-06-08 om 18.44.41.png
    Schermafbeelding 2018-06-08 om 18.44.41.png
    1 MB · Views: 75
  • Like
Reactions: S-19910
I//**//
Overigens heb ik tot nu in Noorwegen géén enkele andere Tesla gezien.
Ook niet aan de (2) sucs.

In de late namiddag is het gekeerd : ik ben de tel kwijt geraakt; maar tussen de 10 en 15.
Altijd met een groet van mij (tenmiste, dat denk ik. Als ik ze niet gezien zou hebben, heb ik uiteraard ook niet gegroet;))

En meestal een groet terug. Zeker van S-rijders met de oude neus-cone. Maar géén van de (2) X-rijders :eek: ;)
 
  • Like
Reactions: FVO and CO2CLEAN
Zo cool - was er op 21 juni 1998 om 0:00 uur, in het zonnetje! Gewoon, op benzine. Lijkt me geweldig om van suc naar suc te rijden en op de Noordkaap uit te komen...

Ontmoette daar een postbode uit Friesland die zn hele leven in een bestelbusje had gereden. Met pensioen, fiets gekocht en naar de Noordkaap gefietst. Compensatiegedrag!

Have a save trip!
 
  • Like
Reactions: S-19910 and Xfrank