Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Laat het ons ook weten:)

Wij hebben de auto afgelopen maandag op mogen halen. Hier ook in plaats van de mistlampen het zwarte plastic. Echter bij de witte variant staat het niet heel verkeerd naar mijn mening.
 

Attachments

  • 6F2F7993-FF2D-4CBF-A4F8-2528B24C8334.jpeg
    6F2F7993-FF2D-4CBF-A4F8-2528B24C8334.jpeg
    485.6 KB · Views: 101
Proficiat!
Is dat gewoon een stuk zwart plastic dat ze ipv de mistlichten gestoken hebben?
Pfff, dat vind ik maar niks.
Toen ik mijn bestelling plaatste waren de mistlichten nog inclusief.

Ja, het is gewoon een plastic kapje waar anders de mistlampen gezeten zouden hebben. Knop is ook ‘uitgegrijsd’ in het menu. Mistlampen zijn zover ik weet nooit onderdeel van de SR+ uitvoering geweest. De personen die ze wel hebben, hebben gewoon mazzel gehad.

Ik heb weer een hoger trekgewicht van 1000kg tegen 910kg. Voor wat het waard is...
 
Ik heb alle gegevens van de SR bestellingen ingevoerd in het google docs spreadsheet:

tiny.cc/teslamodel3nl

Graag uw eigen gegevens controleren en waar nodig corrigeren en/of aanvullen. Bij voorbaat dank voor het bijhouden van het document!
Mooie spreadsheet! Het lukt me niet om er in te werken. Misschien zou je bij mij nog kunnen aanvullen: zakelijk via leasemaatschappij Arval
 
Even over de mistlampen: ik heb er eerlijk gezegd nog niet eens naar gekeken. Omdat ik nu te lui ben om naar de parkeergarage te lopen even deze foto: lijkt erop dat er wel lampen inzitten als ik het bekijk. Wat denken jullie?
Trouwens is inmiddels met de laatste software update de stoelverwarming op de achterbank verdwenen.
 

Attachments

  • 7CFDB857-3238-4B85-B3D1-2C4CB49DD96A.jpeg
    7CFDB857-3238-4B85-B3D1-2C4CB49DD96A.jpeg
    560.2 KB · Views: 69
Even over de mistlampen: ik heb er eerlijk gezegd nog niet eens naar gekeken. Omdat ik nu te lui ben om naar de parkeergarage te lopen even deze foto: lijkt erop dat er wel lampen inzitten als ik het bekijk. Wat denken jullie?
Trouwens is inmiddels met de laatste software update de stoelverwarming op de achterbank verdwenen.
Bij jou zitten er idd nog in.
Misschien nog een M3 van een oudere batch.
 
Even over de mistlampen: ik heb er eerlijk gezegd nog niet eens naar gekeken. Omdat ik nu te lui ben om naar de parkeergarage te lopen even deze foto: lijkt erop dat er wel lampen inzitten als ik het bekijk. Wat denken jullie?
Trouwens is inmiddels met de laatste software update de stoelverwarming op de achterbank verdwenen.
Alles blijft wijzigen op de M3 zo krijg je op de LR nog maar 1 jaar Premium connectiviteit
 
Even over de mistlampen: ik heb er eerlijk gezegd nog niet eens naar gekeken. Omdat ik nu te lui ben om naar de parkeergarage te lopen even deze foto: lijkt erop dat er wel lampen inzitten als ik het bekijk. Wat denken jullie?
Trouwens is inmiddels met de laatste software update de stoelverwarming op de achterbank verdwenen.

Heb de SR+ 2 weken geleden opgehaald en bij mij werken de mistlampen voor en achter. ook na de nieuwste update
Vaag!
 
Maar wanneer komt premium tegen betaling dan eens beschikbaar?? Als het echt voor €100 te krijgen is doe ik het direct.

Tja we zullen het begin volgend jaar misschien gaan zien. De Premium connectivity voor de AWD's die als eerste geleverd werden vanaf februari/maart kregen het gratis voor 1 jaar, dus, benieuwd wat er feb-maart 2020 gaat gebeuren ;)

Gokje: Het loopt voorlopig gewoon door ;) Zodra de 'verleng abbo' beschikbaar komt voor de AWD zal voor de SR misschien de 'schaf premium connectivity' aan er ook komen!?!?
 
Wow, ik had zoiets vreemds vanochtend. Ik kwam bij mijn auto aan om naar mijn werk te rijden en de bestuurdersstoel was volledig naar achteren geklapt. Ik heb dat echt niet gedaan. Toen ik instapte was het een kwestie van mijn profiel herstellen om het weer goed te krijgen maar griezelig is het wel! :confused: Haha
Er zitten nog wel wat kinderziektes in de auto lijkt het. Ik heb nog niet iets met de stoelen gehad, maar al wel regelmatig phantom breaks en een zwart scherm. Het blijft een beetje pionieren met een electrische auto :)
 
Ik heb ook mistlampen. Geen idee wanneer productie was. Geleverd 28 juni.
Maar... Let op, je kan de lampen enkel activeren als je bij kopje verlichting zelf de koplampen aanzet. (ipv auto). Dan zie je dat de mistlampen niet meer grijs worden maar blauw :)

Voor diegene die zwarte kappen hebben, ach, mistlampen voor gebruik je toch nooit. Je hebt waarschijnlijk al wel HW3.0 :)
 
  • Informative
  • Like
Reactions: TM3LR and Danny n