Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Fernando heeft gereageerd!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :eek:

“Beste Tom,

Ik ben de afgelopen tijd op een andere afdeling terecht gekomen. Had verwacht dat dit netjes zou op gepakt worden en naar mij gecomuniceert zou worden .

Ik ga hier achter aan voor u en hou u op de hoogte .

Ik neem maandag contact met u op over de bestelling .

Met vriendelijke groet,

Fernando Tolen | Inside Delivery Advisor

@TomVanZummeren hoe kom jij aan een contactpersoon bij Tesla?
 
Fernando heeft gereageerd!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :eek:

“Beste Tom,

Ik ben de afgelopen tijd op een andere afdeling terecht gekomen. Had verwacht dat dit netjes zou op gepakt worden en naar mij gecomuniceert zou worden .

Ik ga hier achter aan voor u en hou u op de hoogte .

Ik neem maandag contact met u op over de bestelling .

Met vriendelijke groet,

Fernando Tolen | Inside Delivery Advisor
Thaha, zou er niet voor thuisblijven!
Het is zoals gisteren bij mij, "we gaan het uitzoeken en u dadelijk terugbellen", ik zit nog te wachten:D
Mijn contactpersoon laat niets meer van hem horen en telefonisch krijg je niemand aan de lijn.
Ik geef het nog een week en dan annuleer ik.
Als ze nu nog tenminste toe zouden geven dat er iets misgelopen is en dat het nog een x aantal maanden zal duren maar niets.
Geen communicatie, personeel die zelf niet weet hoe hun bedrijfsstructuur in elkaar zit en je kan nergens terecht voor informatie.
Ze kunnen wel mijn telefoonnummer vinden als het om te verkopen is maar eens je gebeten hebt...
Als er geen structuur in dit bedrijf komt dan maakt het geen schijn van kans om zelf te overleven en zal het opgekocht worden.
 
Thaha, zou er niet voor thuisblijven!
Het is zoals gisteren bij mij, "we gaan het uitzoeken en u dadelijk terugbellen", ik zit nog te wachten:D
Mijn contactpersoon laat niets meer van hem horen en telefonisch krijg je niemand aan de lijn.
Ik geef het nog een week en dan annuleer ik.
Als ze nu nog tenminste toe zouden geven dat er iets misgelopen is en dat het nog een x aantal maanden zal duren maar niets.
Geen communicatie, personeel die zelf niet weet hoe hun bedrijfsstructuur in elkaar zit en je kan nergens terecht voor informatie.
Ze kunnen wel mijn telefoonnummer vinden als het om te verkopen is maar eens je gebeten hebt...
Als er geen structuur in dit bedrijf komt dan maakt het geen schijn van kans om zelf te overleven en zal het opgekocht worden.

Ik vraag mij echt af hoe het is om bij Tesla te werken. Zouden mensen het echt zo druk hebben dat ze niet de tijd hebben om fatsoenlijk op vragen te reageren? Of interesseert het ze gewoon niets?

Het kan trouwens erger: Rich Rebuilds serie over de aankoop van een Model X op Youtube al eens gezien?
 
Ik vraag mij echt af hoe het is om bij Tesla te werken. Zouden mensen het echt zo druk hebben dat ze niet de tijd hebben om fatsoenlijk op vragen te reageren? Of interesseert het ze gewoon niets?

Het kan trouwens erger: Rich Rebuilds serie over de aankoop van een Model X op Youtube al eens gezien?
Ik zou op dit moment niemand uit mijn familie of vriendenkring een Tesla durven aanraden pur op basis van klantenservice en informatie verstrekking.
Ik geloof echt dat die mensen het dusdanig druk hebben door de chaos die Tesla zelf veroorzaakt.
Als er geen structuur is dan krijg je dit soort toestanden en werkt iedereen naast elkaar in plaats van in team.
 
Ik had vanmiddag wat te doen in Soesterberg, dus ik dacht: "nou, als ik dan toch halfweg naar Duitsland ben, kan ik gelijk die 225 km/u topsnelheid van de SR+ wel eens uitproberen" :eek: In naam van de wetenschap :p

Het is 1x gelukt, ja, de teller geeft dan 227 aan. Maar na een km of 20 rasen waren motor/electronica/accu oververhit en kwam ik niet verder meer dan 200. Dus ja, het kan, maar echt lekker, nou nee. Daarvoor heeft deze auto te weinig vermogen op hoge snelheid. 200 zit je vrij snel aan, daarna gaat het erg langzaam (en die stipjes aan de horizon komen wel érg snel dichterbij).

Gewoon met 100 in de rechterbaan op AP is veel leuker.
 
Ik geef het nog een week en dan annuleer ik.
Niet doen, ik heb vandaag na weken van strijd ook mijn FSD gekregen. Het is magisch. Ook door de strijd en anticipatie die er aan vooraf gingen. Die auto heeft iets waardoor je alle ellende in 5.6 s kwijt bent. Wat dat precies is mmm dat zou ik niet weten. ;)

Een beetje als een tompouce: de strijd om het ding op een enigszins fatoenlijke en elegante wijze door de goede lichaamsopening naar binnen te werken is de helft van het genot o_O
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Fernando was ook mijn contactpersoon. Heb hem ooit telefonisch gesproken en hij heeft toen zijn e-mailadres gegeven. Echter heb ik op vragen die ik via de mail stelde nooit een reactie gehad.

Bij mij hetzelfde..:(

Nou dat heeft dan ook geen zin. Dan maar afwachten. Verwacht toch wel dat ik volgende week o.i.d. wel bericht moet krijgen met een aflevervoorstel..

Ik had vanmiddag wat te doen in Soesterberg, dus ik dacht: "nou, als ik dan toch halfweg naar Duitsland ben, kan ik gelijk die 225 km/u topsnelheid van de SR+ wel eens uitproberen" :eek: In naam van de wetenschap :p

Het is 1x gelukt, ja, de teller geeft dan 227 aan. Maar na een km of 20 rasen waren motor/electronica/accu oververhit en kwam ik niet verder meer dan 200. Dus ja, het kan, maar echt lekker, nou nee. Daarvoor heeft deze auto te weinig vermogen op hoge snelheid. 200 zit je vrij snel aan, daarna gaat het erg langzaam (en die stipjes aan de horizon komen wel érg snel dichterbij).

Gewoon met 100 in de rechterbaan op AP is veel leuker.

Kun je 200 km/h een beetje comfortabel rijden met de M3? Zelf rijdt ik op dit moment een Golf GTE waarbij je 200 km/h zou kunnen rijden met 2 vingers aan het stuur. Ik ben ook erg benieuwd naar het windgeruis bij die snelheid.
 
Kun je 200 km/h een beetje comfortabel rijden met de M3? Zelf rijdt ik op dit moment een Golf GTE waarbij je 200 km/h zou kunnen rijden met 2 vingers aan het stuur. Ik ben ook erg benieuwd naar het windgeruis bij die snelheid.
Het was maar een kort stukje, dus had geen tijd om alles goed in me op te nemen. De auto voelt zeker erg stabiel, al ben ik geen autoliefhebber/racer, dus wat moet ik als referentie nemen? Een vroegere Prius? :p

Ook was het stuk Autobahn niet erg goed, dus boven de 200 stuiterde het behoorlijk. Ik zat met 2 handen stevig aan het stuur, geen 2 vingers! Windgeruis? Tja, dat ga je wel horen. Meer dan andere auto's? Ik zou het niet kunnen zeggen, nooit meer dan 180 gereden.

Ik hou het erop dat deze auto geschikt is tot 200 km/u. Niet dat het er voor mij toe doet, ik kom bijna nooit met de auto in Duitsland.
 
Het was maar een kort stukje, dus had geen tijd om alles goed in me op te nemen. De auto voelt zeker erg stabiel, al ben ik geen autoliefhebber/racer, dus wat moet ik als referentie nemen? Een vroegere Prius? :p

Ook was het stuk Autobahn niet erg goed, dus boven de 200 stuiterde het behoorlijk. Ik zat met 2 handen stevig aan het stuur, geen 2 vingers! Windgeruis? Tja, dat ga je wel horen. Meer dan andere auto's? Ik zou het niet kunnen zeggen, nooit meer dan 180 gereden.

Ik hou het erop dat deze auto geschikt is tot 200 km/u. Niet dat het er voor mij toe doet, ik kom bijna nooit met de auto in Duitsland.

Een Prius is geen goede referentie. :p

Maar inderdaad, het is lastig rijden met al die stelconplaten op de Duitse Autobahn. Ik zal dit dan maar eens zelf moeten ervaring. :D

Niet te vaak doen, anders ben je die 50 kW zo kwijt!
 
  • Like
Reactions: Rutger_lwd
Iemand trouwens idee of en hoe de Triumph Ace te volgen is, nu het schip op de Atlantische Oceaan vaart? Via de map op Marine Traffic wordt geen update meer gegeven..

Als je een account aanmaakt, kun je een notificatie van de 'noon-position' van dat schip instellen die je elke dag via de mail krijgt. Er staat dan volgens mij niet juiste datum, maar wel de meest actuele locatie van het schip.