Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Dankjewel!! Ik zit hier te stuiteren nu, dat snap je! Perfecte tijd ook: 10:30, geeft me goed de tijd om er te komen vanaf Haarlem zonder extreem vroeg op te moeten staan. En ook niet tegen het einde van de dag waardoor ik er nu een leuk dagje van kan maken samen met m'n vriendin die overigens alleen op dinsdag vrij is elke week dus ook de dag is perfect!

Ik heb mijn huidige auto aangemeld bij ANWB verkoopservice en heb een bod gekregen, ik heb de Tesla Wall Connector thuis hangen, ik heb het kenteken en de verzekering is al geregeld... Ik ben er zóóó klaar voor!


Aangezien @TomVanZummeren nog niets gepost heeft, veronderstel ik dat de aflevering goed verlopen is en hij al de hele dag toertjes aan het maken is om zijn M3 aan vrienden en familie te tonen. :) Alles goed verlopen Tom ?
 
  • Funny
Reactions: Marker78
Veel plezier morgen met ophalen Tom. Kijk uit met foto’s maken. Ik maakte er nog 1 van mijn oude auto die ik in Tilburg bij Tesla achterliet, maar kreeg gelijk security op mijn dak met dringende vraag de foto te wissen.

Dankjewel! Ik heb gewoon foto's kunnen maken, ik had dan ook geen inruil-auto.

Aangezien @TomVanZummeren nog niets gepost heeft, veronderstel ik dat de aflevering goed verlopen is en hij al de hele dag toertjes aan het maken is om zijn M3 aan vrienden en familie te tonen. :) Alles goed verlopen Tom ?

Klopt als een bus!! Geen tijd gehad om even rustig te zitten tot nu! Indien er mensen zijn die erin geïnteresseerd zijn, kan ik wel een uitgebreid verslag doen? Samenvatting is in elk geval: heb alles grondig geïnspecteerd en bijna alles was vrijwel perfect! Wel veel viezigheden overal. En verder: geen USB kabels meegeleverd (dit doen ze niet meer, moest ik maar gaan bestellen in de Tesla webshop), initieel óók geen type 2 kabel maar dat laatste hebben ze snel even gehaald toen ik erom vroeg. Ik vond wat kleine beschadigingen aan de onderkant van de neus (ziet niemand in principe maar toch). Daar hebben ze foto's van gemaakt en ik mag er een service afspraak voor maken. Verder: één en al plezier gehad vandaag in die auto. Supercharger uitgeprobeerd in Apeldoorn op weg van Tilburg naar Haarlem (kleine omweg just for fun) en dat werkte schitterend goed, na 15 minuten weer 120km erbij ofzo en we konden weer op pad!

Nu thuis staat ie lekker te slurpen aan mijn Tesla Wall Connector met een steady 11 kW!

IMG_3904.jpg


IMG_5592.jpg
 
Last edited:
Spannend, na 3x een nieuwe afspraak vanuit Tesla lijkt het er toch echt op dat ik morgen mijn SR+ kan ophalen. Hebben jullie enig idee hoeveel %-lading (of omgerekend het aantal km's) er aanwezig is tijdens het ophalen van de auto? Dan weet ik even hoe ver ik ongeveer kan komen :cool:
Ik kon er makkelijk op naar Amsterdam. Ik heb m desondanks onderweg bij Superchargers volgeladen, omdat ik thuis nog niet kan laden.
 
Dankjewel! Ik heb gewoon foto's kunnen maken, ik had dan ook geen inruil-auto.



Klopt als een bus!! Geen tijd gehad om even rustig te zitten tot nu! Indien er mensen zijn die erin geïnteresseerd zijn, kan ik wel een uitgebreid verslag doen? Samenvatting is in elk geval: heb alles grondig geïnspecteerd en bijna alles was vrijwel perfect! Wel veel viezigheden overal. En verder: geen USB kabels meegeleverd (dit doen ze niet meer, moest ik maar gaan bestellen in de Tesla webshop), initieel óók geen type 2 kabel maar dat laatste hebben ze snel even gehaald toen ik erom vroeg. Ik vond wat kleine beschadigingen aan de onderkant van de neus (ziet niemand in principe maar toch). Daar hebben ze foto's van gemaakt en ik mag er een service afspraak voor maken. Verder: één en al plezier gehad vandaag in die auto. Supercharger uitgeprobeerd in Apeldoorn op weg van Tilburg naar Haarlem (kleine omweg just for fun) en dat werkte schitterend goed, na 15 minuten weer 120km erbij ofzo en we konden weer op pad!

Nu thuis staat ie lekker te slurpen aan mijn Tesla Wall Connector met een steady 11 kW!

View attachment 447059

View attachment 447060
Mooie auto!
 
Dankjewel! Ik heb gewoon foto's kunnen maken, ik had dan ook geen inruil-auto.



Klopt als een bus!! Geen tijd gehad om even rustig te zitten tot nu! Indien er mensen zijn die erin geïnteresseerd zijn, kan ik wel een uitgebreid verslag doen? Samenvatting is in elk geval: heb alles grondig geïnspecteerd en bijna alles was vrijwel perfect! Wel veel viezigheden overal. En verder: geen USB kabels meegeleverd (dit doen ze niet meer, moest ik maar gaan bestellen in de Tesla webshop), initieel óók geen type 2 kabel maar dat laatste hebben ze snel even gehaald toen ik erom vroeg. Ik vond wat kleine beschadigingen aan de onderkant van de neus (ziet niemand in principe maar toch). Daar hebben ze foto's van gemaakt en ik mag er een service afspraak voor maken. Verder: één en al plezier gehad vandaag in die auto. Supercharger uitgeprobeerd in Apeldoorn op weg van Tilburg naar Haarlem (kleine omweg just for fun) en dat werkte schitterend goed, na 15 minuten weer 120km erbij ofzo en we konden weer op pad!

Nu thuis staat ie lekker te slurpen aan mijn Tesla Wall Connector met een steady 11 kW!

View attachment 447059

View attachment 447060
Prachtig kleur zo in zonlicht en het witte interieur maakt het helemaal af. Proficiat, hopelijk ben ik volgende week aan de beurt.
 
Ik kon er makkelijk op naar Amsterdam. Ik heb m desondanks onderweg bij Superchargers volgeladen, omdat ik thuis nog niet kan laden.
Top en dank, die richting moet ik ook op... een klein stuk boven Amsterdam. Zal ook onderweg nog bij moeten laden i.v.m. ontbreken van laadpaal.

Mag 'm straks ophalen, toch erg spannend (zeker gezien de verschuivingen in ophaaldata etc.)! Zijn er nog zaken waar ik specifiek op moet letten (heb geprobeerd te zoeken, maar gezien de hoeveelheid berichten is dat niet te doen :eek:)

Heb nu:
- Kieren tussen deuren en glazen dak
- Stiksels/naden stoelen
- lakbeschadigingen
- Laadkabels & adapters (welke zijn dit? Mennekes, en ?)
- Ontbrekende pinnen (in wielkasten etc.)
- Onder de auto even checken (zag een persoon waar een deel van de bodemplaat ontbrak)
- Referral code goed doorgekomen?
- ?

En heb natuurlijk al de matten, wielnaafkappen en moerdopjes mee!

Alvast dank!
 
Top en dank, die richting moet ik ook op... een klein stuk boven Amsterdam. Zal ook onderweg nog bij moeten laden i.v.m. ontbreken van laadpaal.

Mag 'm straks ophalen, toch erg spannend (zeker gezien de verschuivingen in ophaaldata etc.)! Zijn er nog zaken waar ik specifiek op moet letten (heb geprobeerd te zoeken, maar gezien de hoeveelheid berichten is dat niet te doen :eek:)

Heb nu:
- Kieren tussen deuren en glazen dak
- Stiksels/naden stoelen
- lakbeschadigingen
- Laadkabels & adapters (welke zijn dit? Mennekes, en ?)
- Ontbrekende pinnen (in wielkasten etc.)
- Onder de auto even checken (zag een persoon waar een deel van de bodemplaat ontbrak)
- Referral code goed doorgekomen?
- ?

En heb natuurlijk al de matten, wielnaafkappen en moerdopjes mee!

Alvast dank!

Ik heb deze checklist hier ergens gevonden:
Tesla Model 3 Delivery Inspection Checklist
 
Dankjewel! Ik heb gewoon foto's kunnen maken, ik had dan ook geen inruil-auto.



Klopt als een bus!! Geen tijd gehad om even rustig te zitten tot nu! Indien er mensen zijn die erin geïnteresseerd zijn, kan ik wel een uitgebreid verslag doen? Samenvatting is in elk geval: heb alles grondig geïnspecteerd en bijna alles was vrijwel perfect! Wel veel viezigheden overal. En verder: geen USB kabels meegeleverd (dit doen ze niet meer, moest ik maar gaan bestellen in de Tesla webshop), initieel óók geen type 2 kabel maar dat laatste hebben ze snel even gehaald toen ik erom vroeg. Ik vond wat kleine beschadigingen aan de onderkant van de neus (ziet niemand in principe maar toch). Daar hebben ze foto's van gemaakt en ik mag er een service afspraak voor maken. Verder: één en al plezier gehad vandaag in die auto. Supercharger uitgeprobeerd in Apeldoorn op weg van Tilburg naar Haarlem (kleine omweg just for fun) en dat werkte schitterend goed, na 15 minuten weer 120km erbij ofzo en we konden weer op pad!

Nu thuis staat ie lekker te slurpen aan mijn Tesla Wall Connector met een steady 11 kW!
Fijn @TomVanZummeren ! Ik denk dat jij het record hebt met de langste wachttijd. Het is je gegund. Schitterende combi ook, dat deep blue met wit.
Doet me ergens aan denken ;)

DeepBlue-xsmall.gif
 
Eindelijk!!!

vanmorgen om 10u in Tilburg, héél druk, en er liep slechts 1 man rond, dus moest even 45min wachten, maar dat was de enige negatieve ervaring.

de auto werd voorgereden en op het plein gezet, de achterkant in een donkere hoek, dus neem een lampje mee voor de controle.

alles zat erop, eraan en erbij. zelfs 3 laadkabels!

er zat op de bumper een hoop krassen, die ter plekke werden gepolijst.

De eerder genoemde checklist is goud waard, en we rijden nu met het gezin al de hele dag rondjes, tijdens het laden spelen zij en plaats ik de auto-frunk veren, aluminium pedalen en de trekhaak.

wat een dŕoom.


20190828_130744.jpg
 
Eindelijk!!!

vanmorgen om 10u in Tilburg, héél druk, en er liep slechts 1 man rond, dus moest even 45min wachten, maar dat was de enige negatieve ervaring.

de auto werd voorgereden en op het plein gezet, de achterkant in een donkere hoek, dus neem een lampje mee voor de controle.

alles zat erop, eraan en erbij. zelfs 3 laadkabels!

er zat op de bumper een hoop krassen, die ter plekke werden gepolijst.

De eerder genoemde checklist is goud waard, en we rijden nu met het gezin al de hele dag rondjes, tijdens het laden spelen zij en plaats ik de auto-frunk veren, aluminium pedalen en de trekhaak.

wat een dŕoom.


View attachment 447462

De trekhaak? Je bedoelt die vanaf fabriek er in klikken of achteraf een complete trekhaak monteren?