Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Hier ook al geruime tijd een vin maar nog steeds geen factuur.
Mail gekregen dat de levering tussen vandaag en 1 september zal gebeuren:rolleyes: Ze gaan zich mogen haasten want de papieren worden per post naar mijn verzekeringsmaatschappij verstuurd en in België werkt de post niet zo snel.

Ik kreeg het 'aanvraag tot inschrijving' formulier van Telsa via email. Na invullen opnieuw per email gestuurd naar verzekering. In minder dan een uur had ik de voorlopige groene kaart. Kan dus snel gaan.
 
Tijdje terug al een VIN Gevonden in de broncode, naar tesla Amsterdam gegeven om te vragen om een eind factuur, binnen een dag op mijn account, met lever datum 3 sept... een aantal dagen later een credit voor de zelfde factuur en ook een andere VIN in de broncode.... heeft iemand een idee of dan ook lever datum van tafel is??
 
Tijdje terug al een VIN Gevonden in de broncode, naar tesla Amsterdam gegeven om te vragen om een eind factuur, binnen een dag op mijn account, met lever datum 3 sept... een aantal dagen later een credit voor de zelfde factuur en ook een andere VIN in de broncode.... heeft iemand een idee of dan ook lever datum van tafel is??

Ps SR+ Wit/zwart FSD met trekhaak besteld!
 
Heb op 12 juni een Tesla Model 3 SR+ Midnight Silver, Black besteld. Zou 2 september geleverd worden. Tot nu toe nog niets gehoord. Vanmiddag meer dan 3 uur in de wacht gestaan met de Delivery afdeling (verschillende keren werd de verbinding verbroken). Uiteindelijk tekst en uitleg gekregen. Een medewerker vertelde me dat er in de communicatie met Tesla US en Tesla Europe fouten zijn gemaakt. Het schip dat zou aankomen in Zeebrugge en dat was 'geclaimed' door NL was bestemd voor Noorwegen. Daarom krijg ik pas op 18 september mijn auto. Eerste indruk van Tesla is niet best!
 
Heb op 12 juni een Tesla Model 3 SR+ Midnight Silver, Black besteld. Zou 2 september geleverd worden. Tot nu toe nog niets gehoord. Vanmiddag meer dan 3 uur in de wacht gestaan met de Delivery afdeling (verschillende keren werd de verbinding verbroken). Uiteindelijk tekst en uitleg gekregen. Een medewerker vertelde me dat er in de communicatie met Tesla US en Tesla Europe fouten zijn gemaakt. Het schip dat zou aankomen in Zeebrugge en dat was 'geclaimed' door NL was bestemd voor Noorwegen. Daarom krijg ik pas op 18 september mijn auto. Eerste indruk van Tesla is niet best!

Wat een zooitje... Op mijn factuur staat levering 3 september, verder nog niks gehoord van Tesla. Zal ook wel later worden dan.
 
Datum gewijzigd op eigen aanvraag ivm prive-omstandigheden.
Vandaag netjes gebeld nav gestuurde mail.
Kon vrijdag nog ingepland worden. Gelukkig nog net voor het weekend!
Kenteken (nieuwe ) ook meteen gekregen en nog wat vragen kunnen stellen.
Zin in weekend!



GELEVERD
@wiven (28.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / BE / 12 juli 12:30 / Gent
@Robson (22.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 18 juli 11:30 / Tilburg
@Jxxst (08.05) Zwart / Wit / Aero / AP / NL / 12 augustus 11:30 / Tilburg
@gelden (12.04) Midnight silver / Wit / Aero / AP / NL / 13 augustus / Tilburg
@Robin@87 (17.06) Pearl White / Zwart / 19 inch / AP / NL / 16 augustus 11:00
@L@urens (17.06) Wit / Wit / Aero + Winter Aero / Trekhaak / NL / 19 augustus / Groningen
@KokW (20.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / NL / 21 augustus 11:00u / Tilburg

MET AFSPRAAK:
@Sneader (22.07) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / (23->26->) 28 augustus 13.30u / Tilburg
@Rigter (14.06) Blauw / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL / 26 augustus / Tilburg
@TomVanZummeren (17.08) Blauw / Wit / 19 inch / AP / Trekhaak (voorraadmodel) / 27 augustus 10:30u / Tilburg
@KoenvanH (14.07) Rood / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 17.07 zichtbaar) / 28 augustus / Tilburg
@Marker78 (17.04) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / NL / 28 augustus 10:00u / Tilburg
@EpicR (17.06) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / NL / 28 augustus 12:30 / Tilburg
@Marieke (11.05) Blauw / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / 30 augustus 16.00u / Tilburg
@Hayden (24.04) Wit / Wit / Aero / AP / 4 september / Gent
@Chilly_B (22.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar) / 4 september / Groningen

MET VIN:
@Louter365 (16.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Chris01 (21.04) Zwart / Zwart / Aero / AP
@YBoon (02.05) Rood / Zwart / 19 inch / AP
@Giosan (13.05) Pearl White / Zwart / Aero / AP / tussen 1 en 8 september / Tilburg [is geen afspraak]
@daed (06.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL
@Sarlo (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar)
@Stekker (05.07) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar)
@Sj-trekhaak (12.07) Midnight Silver / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL (VIN was 03.08 zichtbaar)
@Mert-Maarten (28.08) Wit / Zwart / Aero / AP / NL
@24Cagri (07.08) Wit / Zwart / 19 inch / AP / Auto komt in de week van 18 september

ZONDER VIN:
@TomVanZummeren (13.04) Blauw / Wit / 19 inch / FSD (Geannuleerd, zie hierboven bij "MET AFSPRAAK")
@Maicol (03.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Bboccel (03.06) Zwart / Zwart / 19 inch / AP
@MerCy (05.06) Rood / Zwart / Aero / AP
@J05B (05.06) Wit / Wit. / 19 inch / AP
@Wackmack (26.06) Zwart / Zwart / Aero/ NL
@thrust15 (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL
@Sebastiaanlee (18.07) Blauw / Wit / 19 inch / AP / NL
@J_Appelstroop (23.07) Zwart / Zwart/ Aero / AP
@BramDH (30.07) Midnight silver / Zwart / 19 Inch / FSD / NL
@Tozz (19.08) Zwart / Zwart / Aero / AP / Groningen
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
GELEVERD
@wiven (28.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / BE / 12 juli 12:30 / Gent
@Robson (22.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 18 juli 11:30 / Tilburg
@Jxxst (08.05) Zwart / Wit / Aero / AP / NL / 12 augustus 11:30 / Tilburg
@gelden (12.04) Midnight silver / Wit / Aero / AP / NL / 13 augustus / Tilburg
@Robin@87 (17.06) Pearl White / Zwart / 19 inch / AP / NL / 16 augustus 11:00
@L@urens (17.06) Wit / Wit / Aero + Winter Aero / Trekhaak / NL / 19 augustus / Groningen
@KokW (20.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / NL / 21 augustus 11:00u / Tilburg

MET AFSPRAAK:
@Sneader (22.07) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / (23->26->) 28 augustus 13.30u / Tilburg
@Rigter (14.06) Blauw / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL / 26 augustus / Tilburg
@TomVanZummeren (17.08) Blauw / Wit / 19 inch / AP / Trekhaak (voorraadmodel) / 27 augustus 10:30u / Tilburg
@KoenvanH (14.07) Rood / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 17.07 zichtbaar) / 28 augustus / Tilburg
@Marker78 (17.04) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / NL / 28 augustus 10:00u / Tilburg
@EpicR (17.06) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / NL / 28 augustus 12:30 / Tilburg
@Marieke (11.05) Blauw / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / 30 augustus 16.00u / Tilburg
@Hayden (24.04) Wit / Wit / Aero / AP / 4 september / Gent
@Chilly_B (22.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar) / 4 september / Groningen

MET VIN:
@Louter365 (16.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Chris01 (21.04) Zwart / Zwart / Aero / AP
@YBoon (02.05) Rood / Zwart / 19 inch / AP
@Giosan (13.05) Pearl White / Zwart / Aero / AP / tussen 1 en 8 september / Tilburg [is geen afspraak]
@daed (06.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL
@Sarlo (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar)
@Stekker (05.07) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar)
@Sj-trekhaak (12.07) Midnight Silver / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL (VIN was 03.08 zichtbaar)
@Mert-Maarten (28.08) Wit / Zwart / Aero / AP / NL
@24Cagri (07.08) Wit / Zwart / 19 inch / AP / Auto komt in de week van 18 september

ZONDER VIN:
@TomVanZummeren (13.04) Blauw / Wit / 19 inch / FSD (Geannuleerd, zie hierboven bij "MET AFSPRAAK")
@Maicol (03.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Bboccel (03.06) Zwart / Zwart / 19 inch / AP
@MerCy (05.06) Rood / Zwart / Aero / AP
@J05B (05.06) Wit / Wit. / 19 inch / AP
@Wackmack (26.06) Zwart / Zwart / Aero/ NL
@thrust15 (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL
@Sebastiaanlee (18.07) Blauw / Wit / 19 inch / AP / NL
@J_Appelstroop (23.07) Zwart / Zwart/ Aero / AP
@BramDH (30.07) Midnight silver / Zwart / 19 Inch / FSD / NL
@Tozz (19.08) Zwart / Zwart / Aero / AP / Groningen
@PauperNL (13.08) White / Zwart / 19" / AP
 
  • Like
Reactions: Marker78
Leuk @Rigter!

Nou @TomVanZummeren ...... wie had dat ooit nog gedacht..... Je bent gewoon de volgende!! Succes morgen!

Dankjewel!! Ik zit hier te stuiteren nu, dat snap je! Perfecte tijd ook: 10:30, geeft me goed de tijd om er te komen vanaf Haarlem zonder extreem vroeg op te moeten staan. En ook niet tegen het einde van de dag waardoor ik er nu een leuk dagje van kan maken samen met m'n vriendin die overigens alleen op dinsdag vrij is elke week dus ook de dag is perfect!

Ik heb mijn huidige auto aangemeld bij ANWB verkoopservice en heb een bod gekregen, ik heb de Tesla Wall Connector thuis hangen, ik heb het kenteken en de verzekering is al geregeld... Ik ben er zóóó klaar voor!
 
Dankjewel!! Ik zit hier te stuiteren nu, dat snap je! Perfecte tijd ook: 10:30, geeft me goed de tijd om er te komen vanaf Haarlem zonder extreem vroeg op te moeten staan. En ook niet tegen het einde van de dag waardoor ik er nu een leuk dagje van kan maken samen met m'n vriendin die overigens alleen op dinsdag vrij is elke week dus ook de dag is perfect!

Ik heb mijn huidige auto aangemeld bij ANWB verkoopservice en heb een bod gekregen, ik heb de Tesla Wall Connector thuis hangen, ik heb het kenteken en de verzekering is al geregeld... Ik ben er zóóó klaar voor!

Gaaf om zo te kunnen genieten. Benieuwd naar de foto’s ;)
 
Heb op 12 juni een Tesla Model 3 SR+ Midnight Silver, Black besteld. Zou 2 september geleverd worden. Tot nu toe nog niets gehoord. Vanmiddag meer dan 3 uur in de wacht gestaan met de Delivery afdeling (verschillende keren werd de verbinding verbroken). Uiteindelijk tekst en uitleg gekregen. Een medewerker vertelde me dat er in de communicatie met Tesla US en Tesla Europe fouten zijn gemaakt. Het schip dat zou aankomen in Zeebrugge en dat was 'geclaimed' door NL was bestemd voor Noorwegen. Daarom krijg ik pas op 18 september mijn auto. Eerste indruk van Tesla is niet best!

Thanks, we gaan maar even morgen langs in a dam
 
Ik heb vraagje: ik heb tesla met trekhaak besteld. Tijdens laden bij supercharger vandaag zag ik opeens tot mijn schrik dat de trekhaak er niet onder zit. Nu vond ik uiteindelijk een trekhaak in een hoes in de frunk. Maar... hoe zet ik die onder de auto? En waar is de stekkerdoos? Iemand enig idee?
 
Ik heb vraagje: ik heb tesla met trekhaak besteld. Tijdens laden bij supercharger vandaag zag ik opeens tot mijn schrik dat de trekhaak er niet onder zit. Nu vond ik uiteindelijk een trekhaak in een hoes in de frunk. Maar... hoe zet ik die onder de auto? En waar is de stekkerdoos? Iemand enig idee?

zit een kunststof kap die je kunt verwijderen. de trekhaak moet je erin klikken, stekkeraansluiting zit ernaast.
 
Last edited: