Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Europe SR+ bestellingen

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag een teleurstellende dag voor ons. We wilden van de week de verzekering van de auto regelen en toen merkten we al dat dit niet lukte, omdat de meldcode niet met het kenteken overeen kwam. Op het kenteken stond een zwarte LR??

Natuurlijk diverse malen geprobeerd contact te krijgen met zoals gewoonlijk 'onbereikbare Tesla Delivery'.....
Zes mails, één chat en 4x in de telefonische wachtrij verder wilden we vandaag om 15 uur toch met het gezin vertrekken naar Tilburg.
Precies op dat moment worden we door Tesla gebeld dat er een fout is gemaakt. Het kenteken is in hun systeem aan 2 auto's gekoppeld. Helaas bij de RWD niet aan onze auto, zoals we al ontdekt hadden. Wat een teleurstelling en ook zeker bij de kids...het duurt 3 werkdagen het aanvragen van een nieuw kenteken..... de nieuwe datum staat onder voorbehoud op woensdag... we wachten af....

GELEVERD

@wiven (28.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / BE / 12 juli 12:30 / Gent
@Robson (22.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 18 juli 11:30 / Tilburg
@Jxxst (08.05) Zwart / Wit / Aero / AP / NL / 12 augustus 11:30 / Tilburg
@gelden (12.04) Midnight silver / Wit / Aero / AP / NL / 13 augustus / Tilburg
@Robin@87 (17.06) Pearl White / Zwart / 19 inch / AP / NL / 16 augustus 11:00
@L@urens (17.06) Wit / Wit / Aero + Winter Aero / Trekhaak / NL / 19 augustus / Groningen
@KokW (20.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / NL / 21 augustus 11:00u / Tilburg
@Rigter (14.06) Blauw / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL / 26 augustus / Tilburg
@TomVanZummeren (17.08) Blauw / Wit / 19 inch / AP / Trekhaak (voorraadmodel) / 27 augustus 10:30u / Tilburg
@Marker78 (17.04) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / NL / 28 augustus 10:00u / Tilburg
@Stekker (05.07) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL / 29 augustus 12:00u / Tilburg

MET AFSPRAAK:
@Sneader (22.07) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / (23->26->) 28 augustus 13.30u / Tilburg
@KoenvanH (14.07) Rood / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 17.07 zichtbaar) / 28 augustus / Tilburg
@EpicR (17.06) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / NL / 28 augustus 12:30 / Tilburg
@Marieke (11.05) Blauw / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / 4 september 16.00u / Tilburg
@Hayden (24.04) Wit / Wit / Aero / AP / 4 september / Gent
@Chilly_B (22.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar) / 4 september / Groningen
@Sj-trekhaak (12.07) Midnight Silver / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL (VIN was 03.08 zichtbaar) / 11 september 13:00 / Tilburg

MET VIN:
@Louter365 (16.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Chris01 (21.04) Zwart / Zwart / Aero / AP
@YBoon (02.05) Rood / Zwart / 19 inch / AP
@Giosan (13.05) Pearl White / Zwart / Aero / AP / tussen 1 en 8 september / Tilburg [is geen afspraak]
@daed (06.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL
@Sarlo (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar)
@Mert-Maarten (28.08) Wit / Zwart / Aero / AP / NL
@24Cagri (07.08) Wit / Zwart / 19 inch / AP / Auto komt in de week van 18 september

ZONDER VIN:
@TomVanZummeren (13.04) Blauw / Wit / 19 inch / FSD (Geannuleerd, zie hierboven bij "GELEVERD")
@Maicol (03.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Bboccel (03.06) Zwart / Zwart / 19 inch / AP
@MerCy (05.06) Rood / Zwart / Aero / AP
@J05B (05.06) Wit / Wit. / 19 inch / AP
@Wackmack (26.06) Zwart / Zwart / Aero/ NL
@thrust15 (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL
@Sebastiaanlee (18.07) Blauw / Wit / 19 inch / AP / NL
@J_Appelstroop (23.07) Zwart / Zwart/ Aero / AP
@BramDH (30.07) Midnight silver / Zwart / 19 Inch / FSD / NL
@Tozz (19.08) Zwart / Zwart / Aero / AP / Groningen
@PauperNL (13.08) White / Zwart / 19" / AP
 
Vandaag een teleurstellende dag voor ons. We wilden van de week de verzekering van de auto regelen en toen merkten we al dat dit niet lukte, omdat de meldcode niet met het kenteken overeen kwam. Op het kenteken stond een zwarte LR??

Natuurlijk diverse malen geprobeerd contact te krijgen met zoals gewoonlijk 'onbereikbare Tesla Delivery'.....
Zes mails, één chat en 4x in de telefonische wachtrij verder wilden we vandaag om 15 uur toch met het gezin vertrekken naar Tilburg.
Precies op dat moment worden we door Tesla gebeld dat er een fout is gemaakt. Het kenteken is in hun systeem aan 2 auto's gekoppeld. Helaas bij de RWD niet aan onze auto, zoals we al ontdekt hadden. Wat een teleurstelling en ook zeker bij de kids...het duurt 3 werkdagen het aanvragen van een nieuw kenteken..... de nieuwe datum staat onder voorbehoud op woensdag... we wachten af....

GELEVERD

@wiven (28.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / BE / 12 juli 12:30 / Gent
@Robson (22.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 18 juli 11:30 / Tilburg
@Jxxst (08.05) Zwart / Wit / Aero / AP / NL / 12 augustus 11:30 / Tilburg
@gelden (12.04) Midnight silver / Wit / Aero / AP / NL / 13 augustus / Tilburg
@Robin@87 (17.06) Pearl White / Zwart / 19 inch / AP / NL / 16 augustus 11:00
@L@urens (17.06) Wit / Wit / Aero + Winter Aero / Trekhaak / NL / 19 augustus / Groningen
@KokW (20.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / NL / 21 augustus 11:00u / Tilburg
@Rigter (14.06) Blauw / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL / 26 augustus / Tilburg
@TomVanZummeren (17.08) Blauw / Wit / 19 inch / AP / Trekhaak (voorraadmodel) / 27 augustus 10:30u / Tilburg
@Marker78 (17.04) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / NL / 28 augustus 10:00u / Tilburg
@Stekker (05.07) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL / 29 augustus 12:00u / Tilburg

MET AFSPRAAK:
@Sneader (22.07) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / (23->26->) 28 augustus 13.30u / Tilburg
@KoenvanH (14.07) Rood / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 17.07 zichtbaar) / 28 augustus / Tilburg
@EpicR (17.06) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / NL / 28 augustus 12:30 / Tilburg
@Marieke (11.05) Blauw / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / 4 september 16.00u / Tilburg
@Hayden (24.04) Wit / Wit / Aero / AP / 4 september / Gent
@Chilly_B (22.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar) / 4 september / Groningen
@Sj-trekhaak (12.07) Midnight Silver / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL (VIN was 03.08 zichtbaar) / 11 september 13:00 / Tilburg

MET VIN:
@Louter365 (16.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Chris01 (21.04) Zwart / Zwart / Aero / AP
@YBoon (02.05) Rood / Zwart / 19 inch / AP
@Giosan (13.05) Pearl White / Zwart / Aero / AP / tussen 1 en 8 september / Tilburg [is geen afspraak]
@daed (06.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL
@Sarlo (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar)
@Mert-Maarten (28.08) Wit / Zwart / Aero / AP / NL
@24Cagri (07.08) Wit / Zwart / 19 inch / AP / Auto komt in de week van 18 september

ZONDER VIN:
@TomVanZummeren (13.04) Blauw / Wit / 19 inch / FSD (Geannuleerd, zie hierboven bij "GELEVERD")
@Maicol (03.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Bboccel (03.06) Zwart / Zwart / 19 inch / AP
@MerCy (05.06) Rood / Zwart / Aero / AP
@J05B (05.06) Wit / Wit. / 19 inch / AP
@Wackmack (26.06) Zwart / Zwart / Aero/ NL
@thrust15 (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL
@Sebastiaanlee (18.07) Blauw / Wit / 19 inch / AP / NL
@J_Appelstroop (23.07) Zwart / Zwart/ Aero / AP
@BramDH (30.07) Midnight silver / Zwart / 19 Inch / FSD / NL
@Tozz (19.08) Zwart / Zwart / Aero / AP / Groningen
@PauperNL (13.08) White / Zwart / 19" / AP
Joh! Dat is echt niet leuk! Hopen dat hij woensdag dan alsnog geleverd wordt
 
Ik heb er mij ook eens bijgezet - voorraadmodel besteld op 22 augustus.

GELEVERD

@wiven (28.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / BE / 12 juli 12:30 / Gent
@Robson (22.05) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / 18 juli 11:30 / Tilburg
@Jxxst (08.05) Zwart / Wit / Aero / AP / NL / 12 augustus 11:30 / Tilburg
@gelden (12.04) Midnight silver / Wit / Aero / AP / NL / 13 augustus / Tilburg
@Robin@87 (17.06) Pearl White / Zwart / 19 inch / AP / NL / 16 augustus 11:00
@L@urens (17.06) Wit / Wit / Aero + Winter Aero / Trekhaak / NL / 19 augustus / Groningen
@KokW (20.05) Blauw / Zwart / Aero / AP / NL / 21 augustus 11:00u / Tilburg
@Rigter (14.06) Blauw / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL / 26 augustus / Tilburg
@TomVanZummeren (17.08) Blauw / Wit / 19 inch / AP / Trekhaak (voorraadmodel) / 27 augustus 10:30u / Tilburg
@Marker78 (17.04) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / NL / 28 augustus 10:00u / Tilburg
@Stekker (05.07) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL / 29 augustus 12:00u / Tilburg

MET AFSPRAAK:
@Sneader (22.07) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / (23->26->) 28 augustus 13.30u / Tilburg
@KoenvanH (14.07) Rood / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 17.07 zichtbaar) / 28 augustus / Tilburg
@EpicR (17.06) Rood / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / NL / 28 augustus 12:30 / Tilburg
@Marieke (11.05) Blauw / Zwart / 19 inch / AP / Trekhaak / 4 september 16.00u / Tilburg
@Hayden (24.04) Wit / Wit / Aero / AP / 4 september / Gent
@Chilly_B (22.05) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar) / 4 september / Groningen
@Sj-trekhaak (12.07) Midnight Silver / zwart / Aero / AP / trekhaak / NL (VIN was 03.08 zichtbaar) / 11 september 13:00 / Tilburg

MET VIN:
@Louter365 (16.04) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Chris01 (21.04) Zwart / Zwart / Aero / AP
@YBoon (02.05) Rood / Zwart / 19 inch / AP
@Giosan (13.05) Pearl White / Zwart / Aero / AP / tussen 1 en 8 september / Tilburg [is geen afspraak]
@daed (06.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / Trekhaak / NL
@Sarlo (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL (VIN was 23.07 zichtbaar)
@Mert-Maarten (28.08) Wit / Zwart / Aero / AP / NL
@24Cagri (07.08) Wit / Zwart / 19 inch / AP / Auto komt in de week van 18 september
@StijnDR (22.08) Midnight silver / Zwart / Aero / AP / BE

ZONDER VIN:
@TomVanZummeren (13.04) Blauw / Wit / 19 inch / FSD (Geannuleerd, zie hierboven bij "GELEVERD")
@Maicol (03.06) Midnight silver / Zwart / Aero / AP
@Bboccel (03.06) Zwart / Zwart / 19 inch / AP
@MerCy (05.06) Rood / Zwart / Aero / AP
@J05B (05.06) Wit / Wit. / 19 inch / AP
@Wackmack (26.06) Zwart / Zwart / Aero/ NL
@thrust15 (27.06) Zwart / Zwart / Aero / AP / NL
@Sebastiaanlee (18.07) Blauw / Wit / 19 inch / AP / NL
@J_Appelstroop (23.07) Zwart / Zwart/ Aero / AP
@BramDH (30.07) Midnight silver / Zwart / 19 Inch / FSD / NL
@Tozz (19.08) Zwart / Zwart / Aero / AP / Groningen
@PauperNL (13.08) White / Zwart / 19" / AP
 
Zijn er meer mensen die geen bericht over het Tesla account krijgen, ook al is de order wel binnen bij Tesla?

Ik heb afgelopen dinsdag via mail van Sales Eindhoven vernomen dat de bestelling ontvangen is en er is zelfs al een VIN gekoppeld.

Ik heb alleen nog geen account ontvangen.
 
Hi all, ik heb een tijdje dit topic gevolgd in afwachting van mijn levering welke gisteren heeft plaatsgevonden. Nu heb ik vandaag de eerste lange rit gemaakt (19 inch). En wat ik merkte, zowel bij handmatig rijden als op AP dat mijn auto continue gecorrigeerd moet worden. Links rechts enz. Het lijkt alsof hij een beetje dronken is en niet goed spoor houd. Wel aardig irritant. Iemand een idee wat het kan zijn en hebben anderen dit ook? Vooral op hogere snelheid op de snelweg bij 120km/h merk je het. Daarnaast merkte ik dat ik een losse schroef in mn achterklep heb zitten. Die rolt heen en weer bij het openen en dicht doen van de achterklep. Wat kan ik het beste doen? Contact opnemen met service center?
 
Nog een fraai afleververhaal: afspraak stond voor afgelopen vrijdag 17.00 inTilburg. De inruil van de huidige auto had ik om 16.00 afgesproken, dus kon samen met mijn vrouw in 1 keer door. Perfect geregeld dacht ik. Om 15.45 een telefoontje van Tesla: de auto stond in A’ dam en was ook nog niet klaar. Wel zou de auto op korte termijn thuis afgeleverd worden. Toen ik uitlegde dat ik dus voorlopig geen auto had en dus geen idee had hoe ik naar afspraken/ werk moest komen, gaf de overigens alleraardigste dame aan de telefoon aan dat ze nog even wat ging navragen en dat ze me die zelfde middag nog even zou terugbellen. Je raadt het al: tot op heden niks gehoord. Zelf uiteraard enkele malen proberen te bellen: geen gehoor. Ook een pissige mail gestuurd Zeer benieuwd wanner ik iets ga horen. En intussen een oplossing zoeken voor mijn tijdelijke mobiliteitsprobleem. Ongelofelijk dat ze zo met hun klanten omspringen
 
Nog een fraai afleververhaal: afspraak stond voor afgelopen vrijdag 17.00 inTilburg. De inruil van de huidige auto had ik om 16.00 afgesproken, dus kon samen met mijn vrouw in 1 keer door. Perfect geregeld dacht ik. Om 15.45 een telefoontje van Tesla: de auto stond in A’ dam en was ook nog niet klaar. Wel zou de auto op korte termijn thuis afgeleverd worden. Toen ik uitlegde dat ik dus voorlopig geen auto had en dus geen idee had hoe ik naar afspraken/ werk moest komen, gaf de overigens alleraardigste dame aan de telefoon aan dat ze nog even wat ging navragen en dat ze me die zelfde middag nog even zou terugbellen. Je raadt het al: tot op heden niks gehoord. Zelf uiteraard enkele malen proberen te bellen: geen gehoor. Ook een pissige mail gestuurd Zeer benieuwd wanner ik iets ga horen. En intussen een oplossing zoeken voor mijn tijdelijke mobiliteitsprobleem. Ongelofelijk dat ze zo met hun klanten omspringen

Sterkte! Precies mijn verhaal, ik had gelukkig de afspraak om na Tesla de auto in te leveren. Afspraak dus afgezegd omdat ik natuurlijk mijn auto nodig heb.

Verder moet je er nu boven op zitten. Tesla neemt slecht zelf contact op. Vorige week spraken ze de voicemail in en verwees service naar het algemeen nummer of men even kon terug bellen.

Hopelijk heb je snel je auto.
 
Sterkte! Precies mijn verhaal, ik had gelukkig de afspraak om na Tesla de auto in te leveren. Afspraak dus afgezegd omdat ik natuurlijk mijn auto nodig heb.

Verder moet je er nu boven op zitten. Tesla neemt slecht zelf contact op. Vorige week spraken ze de voicemail in en verwees service naar het algemeen nummer of men even kon terug bellen.

Hopelijk heb je snel je auto.
Ik bel nu naar verkoop, daar nemen ze onmiddellijk op en verbinden je door of gaan er zelf achteraan.
Gelukkig is mijn contactpersoon terug uit verlof en die antwoord altijd op mijn vragen via mail en als er wijzigingen zijn belt hij mij op.
 
  • Like
Reactions: Wackmack
Verhip... zitten zelfs 2 verloopstukken in.
inderdaad 2 korte stukken die in de doos moeten.

de standaard blauwe kabel hangt eraan, dus dan is verder alles hetzelfde
Ik heb bericht van Tesla dat ze de 2 verloopstukken voor mij hebben nabesteld. Alleen kunnen ze het niet naar mijn huisadres sturen (??) dus ik moet ze ophalen. Hoop wel dat dat in Amsterdam kan en ik er niet voor naar Tilburg hoef.
 
Het blijft opletten met AP.

Ik had het gisteren twee keer (de laatste was niet heel hard) tijdens een rit van 320km (heen + terug). Verder werkt Autopilot echt perfect op de snelweg! Die twee keer dat het gebeurde hadden wel overeenkomsten:
- Zonnig weer
- Ik reed onder een brug door (met dus flinke schaduw door het zonnige weer)
- Ik werd ingehaald door iemand die +/- 20 km/u harder reed dan ik

Lijkt er dus tot nu toe op dat het een combinatie is van plotselinge schaduw en iemand die mij inhaalt.

Verder nog één gekkigheidje opgevallen met Autopilot: Als er twee snelwegen samenkomen en er daardoor een rijstrook verdwijnt, en ik rijd op de meest rechter rijbaan (niet degene die verdwijnt, maar degene daar rechts van), dan zet Autopilot consequent mijn knipperlicht naar links aan! Supervreemd, alsof dit is doorgelekt van de auto-lane-change feature die ik niet heb. Dit gebeurt in 100% van de gevallen aangezien ik zo'n situatie heb op weg naar werk. Gebeurt tot nu toe elke keer dus.
 
Ik had het gisteren twee keer (de laatste was niet heel hard) tijdens een rit van 320km (heen + terug). Verder werkt Autopilot echt perfect op de snelweg! Die twee keer dat het gebeurde hadden wel overeenkomsten:
- Zonnig weer
- Ik reed onder een brug door (met dus flinke schaduw door het zonnige weer)
- Ik werd ingehaald door iemand die +/- 20 km/u harder reed dan ik

Lijkt er dus tot nu toe op dat het een combinatie is van plotselinge schaduw en iemand die mij inhaalt.

Verder nog één gekkigheidje opgevallen met Autopilot: Als er twee snelwegen samenkomen en er daardoor een rijstrook verdwijnt, en ik rijd op de meest rechter rijbaan (niet degene die verdwijnt, maar degene daar rechts van), dan zet Autopilot consequent mijn knipperlicht naar links aan! Supervreemd, alsof dit is doorgelekt van de auto-lane-change feature die ik niet heb. Dit gebeurt in 100% van de gevallen aangezien ik zo'n situatie heb op weg naar werk. Gebeurt tot nu toe elke keer dus.
Ik had het gisteren weer. Op een geheel lege snelweg. En ja! Verreweg de meeste tijd rijdt hij supergoed op AP. Vooral op de rechterbaan. Echt heerlijk.