Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

EV parkeerplaats(en) in gebruik door ICE of goed gehandhaafd? Acties?

This site may earn commission on affiliate links.
Dit blijft toch een lastig ding waar we nog geen oplossing voor hebben..
Ik ga een dagje naar Zandvoort, zet de auto in Bloemendaal aan een 11kW paal en neem de trein om niet in de file te komen... Na 4 uur is de accu op 100%, eind van de dag na 8 uur haal ik'm op.. (vrij vertaald naar een begrijpelijk voorbeeld wat ik ergens anders las op het forum). .. Heb het zelf ook zo ongeveer wel gedaan op een van de laadpalen bij het Mexx in Maastricht toen we nog geen SuC Eindhoven hadden.. Voelt min of meer bezwaard, maar doet iemand het anders ? Gaat er iemand halverwege de beurs uit om z'n auto te verzetten terwijl er bijna geen parkeerplek te vinden is ?
 
Ik ben niet bekend met de Belgische regels, maar als er iemand op jouw privé-terrein gaat staan lijkt het me verstandig een wielklem te plaatsen en die pas te verwijderen als er een reële vergoeding voor het parkeren op jouw terrein tegenover staat :).
wij hebben ook last van parkeren op privé terrein (gezamenlijk terrein van 24 huizen). Wielklem is besproken, maar niemand werpt zich op als sleutelbeheerder (die dan dus de foutparkeerder te woord moet staan)...
 
Dan rijd hij toch gewoon een deuk in uw zijkant, asso. Die hij is.:confused:
Inderdaad, personen die dit willens en wetens doen, draaien er hun hand niet voor om jouw kostbare, en in de meeste gevallen gekoesterde, bezit met bijvoorbeeld een contactsleutel (wat is dat ook al weer?) te beschadigen. Ik spreek helaas uit ervaring!
 
Last edited:
Hoe noemen we dit? Geen ICE-ing neem ik aan:D

image.jpeg
 
Doet me denken aan Bataviastad, kwam daar aan met de Tesla, zijn alle laadpalen bezet met PHEV's en die bleven daar fijn de hele dag staan. Misschien een typisch iets voor outlets? :D

Maar wel goede tekst op dat A4'tje trouwens. Erg duidelijk, maar niet heel onvriendelijk.
 
Gisteren in parkeergarage Kazerneplein, bij de designer outlet Roermond, een Foutlander die niet ingeplugd stond. Heb er maar een A4tje op gedaan om m'n frustratie te kanaliseren.
De foto heb ik gemaakt toen ik terug kwam in de garage. Er bleek toen om de hoek een leaf te staan op een invalidenparkeerplaats die ingeplugd had.
View attachment 209484
Typisch geval van "ik rijd deze auto voor de lage bijtelling en het makkelijke parkeren, maar eigenlijk rijd ik nooit op elektriciteit"
 
Gisteren in parkeergarage Kazerneplein, bij de designer outlet Roermond, een Foutlander die niet ingeplugd stond. Heb er maar een A4tje op gedaan om m'n frustratie te kanaliseren.
De foto heb ik gemaakt toen ik terug kwam in de garage. Er bleek toen om de hoek een leaf te staan op een invalidenparkeerplaats die ingeplugd had.
View attachment 209484
Had ik daar geen copyright op geclaimd?

Nee, was om te delen, blij dat het navolging krijgt. Nu ook buiten Rotterdam verkrijgbaar dus ;)

Naamloos.png
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Xfrank and Maarten