Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen...

This site may earn commission on affiliate links.
Mijn naam is Riël Notermans, 38 jaar, rijd een Pearl White AWD met FSD, toen Pearl White nog speciaal was :p

(oke eigenaren, het blijft een speciale kleur!) Afgestudeerd als docent in de motorvoertuigen techniek, dus meer dan een beetje geboeid door de technologie van Tesla. Maar als werk ondertussen al een jaar of 10 eigenaar van een IT bedrijf in Eindhoven en heb de kans deze mooie auto te rijden!
 
  • Like
Reactions: Right_Said_Fred
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, mijn naam is Wichard, ben zzp-er uit Almelo en rij ongeveer 40.000 km per jaar.

Volg al jaren de ontwikkelingen rondom Tesla maar was tot nu toe niet haalbaar, daarom een beetje elektrisch in de afgelopen jaren met een Outlander PHEV.

Heb nu een Model 3 Performance besteld, zwart met witte bekleding, na de prijsverlagingen.
Ik check nu geregeld mijn account of ik een berichtje heb van Tesla dat de afleverdatum bekend is.
Ik weet er komt een sms maar toch...
Op 20-7 besteld, dus ben benieuwd wanneer ik iets hoor...
 
  • Like
Reactions: Right_Said_Fred
Nu dan echt...
...
En nu: de trotse eigenaar van een VIN nummer!
M3, LR AWR, Midnight Silver, Wit interieur.
(zonder trekhaak)

Groetjes,
Pat.

Le Beaujolais nouveau est arrivé !
IMG_20190802_195354065_HDR.jpg
 
Hallo allemaal,

Nou, een ZZP'ende IT'er in een Tesla? Daarmee ben ik vast de eerste hier?
Mijn naam is Peter, 41 en werkzaam als testmanager in Nederland bij grotere bedrijven in diverse sectoren: meestal banken, verzekeraars, luchtvaartmaatschappijen. Dat werk brengt me doorgaans in de Randstad, behoorlijk ver van mijn woonplaats Loenen (Gld), en omdat auto's (en motoren) een grote hobby van me zijn, en ik Tesla al een tijd met grote interesse volg (omdat ze op alle vlakken trendsettend zijn in de auto-industrie), ben ik blij te mogen melden dat mijn Tesla M3 LR AWD besteld is (19 juli), in de volgende configuratie:
- LR AWD
- Pearl White (Rood was mijn eerste keus, direct gevolgd door wit. De dag dat ik bestelde was wit net omgeturnd tot gratis standaardkleur, en daarmee was rood voor mij geen 2000 euro meer waard).
- Zwart interieur
- 19'' velgen
- Trekhaak

Ik ga me eerst maar eens driftig inlezen in alle informatie hier, en kijk uit naar de levering van mijn TM3. Datum en VIN nog onbekend, maar zolang de datum afgifte 2019 wordt ben ik tevreden. Grappig detail: heb al 13 jaar een tweede autootje met een frunk. De Tesla wordt de tweede. Ik wens iedereen veel plezier en geluk met zijn/haar Tesla.
Greetz, Peter
 
Beste allen,

Mijn naam is Eric, 54 jaar, en ik ben nieuw op dit forum. Want besteld via LM: Model 3 AWD 19" Pearl White, zwart interieur en trekhaak. En op 2-8-2018 bevestiging gehad van Tesla, maar nog geen VIN (of nog niet kunnen vinden).

Na heel wat stations op diesel te hebben versleten nu wat minder ruimte nodig en denk ik dat een Model 3 een uitstekend passende oplossing is. Voor werk maak ik ook nog de nodig kilometers (probeer te minderen door Skype etc, maar lukt nog niet altijd) en hoop dan ook van het rijden te kunnen gaan genieten.

Ik wens iedereen een fijne dag, en veel plezier met jullie Tesla's en aanverwanten zaken.
Eric
 
H
Hallo allemaal,

Even voorstellen....

Mijn naam is Alexander ben 45 jaar jong en sta op het punt om wel of geen Tesla aan te schaffen.
Gisteren een proefrit in Tilburg gereden met een S performance en een 3 performance.
Was na de proefritten bijna zeker dat het een S of 3 gaat worden totdat......ik dit forum tegenkwam en er echt extreem veel problemen met de M3 op staan??!!

Dit heeft mij enorm aan het twijfelen gemaakt.
Wie kan dit bij mij wegnemen of toch maar voor een BMW gaan?

Groet,

Alexander
Hoezo veel problemen? Fora zijn er voor om te klagen en te zeuren. Ik ben niet anders gewend op t Alfa Forum, BMW Forum en Citroen forum. Het is juist om je te helpen als je iets niet weet of kunt. Er rijden duizenden nu in NL, en een paar handen zitten hier op het forum. Het is een geweldige wagen! Mijn afwerking is top, aflevering ook en de levering was 3 weken! (alleen nu bij de berger ivm ongeluk...)
 
Goedenavond!

Dennis van Noort, 38 jaar, en eveneens nieuw. Kan nu gaan leasen, waarbij een keuze voor EV snel gemaakt was. Eerst de e-Niro bekeken -met 2 kleine kinderen meer een “obvious choice”-, maar gezien leverdatum etc. uiteindelijk de M3, SR+ Midnight Grey besteld. Bestelling door LM vorige week maandag gedaan, vandaag in Tesla account, en vanavond al een mail met verwachte leverdatum 19-26 augustus...erg prettig! Nu druk aan het inlezen en verheugen op een geweldige auto...
 
Hi!

Na lang een beetje meelezen kon ik het niet laten ook een account aan te maken. Op 30 juli mijn reserveringsnummer gekregen van Tesla en nu de hele dag F5'en om te kijken of de status "vin":null in een magisch getal veranderd. Ondertussen al een keer met Tesla gebeld en begrepen dat het niet lang meer mag duren.

Ben gegaan voor de M3 SR+, midnight silver, black interior, 19" en FSD.

Over die laatste optie (FSD) twijfel ik steeds meer en vraag me soms af of ik niet voor de AWD LR had moeten gaan en dan zonder FSD. Stiekem hoop ik dat er toch iemand op dit forum is die mij kan vertellen dat die FSD optie helemaal het einde is (maar heb het tot dusver nog niet gevonden ;)).
 
Hi allemaal.

Ben al een paar weken actief op dit forum en het wordt tijd om me voor te stellen.

Ik ben Armand, 54 jaar, getrouwd, dochter van bijna 12 en sinds 1993 een ICT-ondernemer die samen met enkele partners een ICT-bedrijfje van ~25 m/v heeft uitgebouwd met als hoofdstandplaats Rotterdam. Een echte autofreak ben ik nooit geweest al heb ik als liefhebber van Britse humor altijd wel met veel plezier gekeken - en kijk nog - naar Top Gear en The Grand Tour.

Na zuinig drie occasions helemaal af gereden te hebben (die respectievelijk 16, 20 en 17 jaar oud zijn geworden - hoewel die laatste rijdt nog prima maar staat nu in Tilburg op voor iedereen hier een bekende plek) heb ik nu dus een nieuwe Tesla Model 3, afgelopen vrijdag 2 augustus in Tilburg opgehaald.

"Gewoon" gekocht in mijn prive-bv, zonder financiering etc. Begrijp dat niet iedereen dat kan, maar in mijn situatie het makkelijkste en veruit het goedkoopste. Na drie weken alles rechtop en ondersteboven 4 x doorgerekend te hebben bleek dat voor mij een M3 rijden net zo duur zou uitpakken als weer prive een 4-jaar oude occasion stationcar te kopen. En al jaren van een afstand lekkerbekkend naar een Model S gekeken te hebben maar in mijn geval het zakelijk onverantwoord te vinden die te gaan rijden - ik rij daarvoor simpelweg te weinig zakelijke kilometers - was het voor mij nu een no-brainer en ook nu of nooit met nu nog 60 maanden (5 jaar) heel gunstige bijtelling. Als die over 5 jaar voorbij is heb ik al een ander plannetje.

Dus nu rijd ik in een Tesla Model 3 LR AWD, zwart van binnen en van buiten en voorlopig op de 18-inch aero's. Heb al e.e.a. aan accesoires en overweeg een leuke wrap om een aantal jaar in een ander kleurtje te gaan rijden en dan de lak weer als nieuw terug te toveren en dan wel te kijken wat ik dan doe.

Spreek jullie hier ongetwijfeld allemaal nader!

teslaM3.jpg
 
Welkom Bram!
Kun je de bestelling (via LM) niet wijzigen in LR AWD zonder FSD?

Had hier nog geneens over nagedacht. Heb ze net gebeld en heb de FSD eraf gehaald, maar M3 SR+ gehouden en niet gewijzigd. Als ik van SR+ naar AWD LR zou gaan betekende dat weer een nieuwe ronde van handtekeningen en nieuw RN.
Viel me toen eigenlijk pas echt op hoeveel het kost. Eigen bijdrage ging na het verwijderen van 175 naar 105, en ook de bijtelling wordt fors minder. ;)

Thanks voor de tip @Klaas
 
Hi allemaal.

Ben al een paar weken actief op dit forum en het wordt tijd om me voor te stellen.

Ik ben Armand, 54 jaar, getrouwd, dochter van bijna 12 en sinds 1993 een ICT-ondernemer die samen met enkele partners een ICT-bedrijfje van ~25 m/v heeft uitgebouwd met als hoofdstandplaats Rotterdam. Een echte autofreak ben ik nooit geweest al heb ik als liefhebber van Britse humor altijd wel met veel plezier gekeken - en kijk nog - naar Top Gear en The Grand Tour.

Na zuinig drie occasions helemaal af gereden te hebben (die respectievelijk 16, 20 en 17 jaar oud zijn geworden - hoewel die laatste rijdt nog prima maar staat nu in Tilburg op voor iedereen hier een bekende plek) heb ik nu dus een nieuwe Tesla Model 3, afgelopen vrijdag 2 augustus in Tilburg opgehaald.

"Gewoon" gekocht in mijn prive-bv, zonder financiering etc. Begrijp dat niet iedereen dat kan, maar in mijn situatie het makkelijkste en veruit het goedkoopste. Na drie weken alles rechtop en ondersteboven 4 x doorgerekend te hebben bleek dat voor mij een M3 rijden net zo duur zou uitpakken als weer prive een 4-jaar oude occasion stationcar te kopen. En al jaren van een afstand lekkerbekkend naar een Model S gekeken te hebben maar in mijn geval het zakelijk onverantwoord te vinden die te gaan rijden - ik rij daarvoor simpelweg te weinig zakelijke kilometers - was het voor mij nu een no-brainer en ook nu of nooit met nu nog 60 maanden (5 jaar) heel gunstige bijtelling. Als die over 5 jaar voorbij is heb ik al een ander plannetje.

Dus nu rijd ik in een Tesla Model 3 LR AWD, zwart van binnen en van buiten en voorlopig op de 18-inch aero's. Heb al e.e.a. aan accesoires en overweeg een leuke wrap om een aantal jaar in een ander kleurtje te gaan rijden en dan de lak weer als nieuw terug te toveren en dan wel te kijken wat ik dan doe.

Spreek jullie hier ongetwijfeld allemaal nader!

View attachment 438850

Welkom! Ben wel benieuwd naar dat andere plannetje na 5 jaar.
 
  • Like
Reactions: arsimo