Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Even voorstellen

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
IMG_9509.JPG
IMG_9513.JPG
IMG_9540.JPG
IMG_9541.JPG
IMG_9542.JPG
IMG_9543.JPG
IMG_9544.JPG
IMG_9545.JPG
IMG_9546.JPG
IMG_9548.JPG
Op vrijdag 12 mei de auto in ontvangst mogen nemen in Tilburg. De eerste kilometers gereden. Wat me erg goed bevalt is de betrouwbaarheid van de voorspelling van het resterende accupercentage bij aankomst.

Vorige week heeft de auto bij de poetser gestaan en glasscoating aan laten brengen om de lak harder te maken. Over t resultaat ben ik erg tevreden. Inmiddels is softwareversie 17.17.17 gearriveerd en heb ik de eerste km's met autosteer mogen ervaren. Mooi systeem, zeker op de snelweg, maar op lokale wegen gaat de auto me iets te dicht langs geparkeerde auto's en vluchtheuvels.

Bijgaand nog een aantal foto's.
 
  • Like
Reactions: HWS and CO2CLEAN
View attachment 228254 View attachment 228255 View attachment 228257 View attachment 228258 View attachment 228259 View attachment 228260 View attachment 228261 View attachment 228262 View attachment 228263 View attachment 228264 Op vrijdag 12 mei de auto in ontvangst mogen nemen in Tilburg. De eerste kilometers gereden. Wat me erg goed bevalt is de betrouwbaarheid van de voorspelling van het resterende accupercentage bij aankomst.

Vorige week heeft de auto bij de poetser gestaan en glasscoating aan laten brengen om de lak harder te maken. Over t resultaat ben ik erg tevreden. Inmiddels is softwareversie 17.17.17 gearriveerd en heb ik de eerste km's met autosteer mogen ervaren. Mooi systeem, zeker op de snelweg, maar op lokale wegen gaat de auto me iets te dicht langs geparkeerde auto's en vluchtheuvels.

Bijgaand nog een aantal foto's.
Poetser=Detailen
Veel plezier !!!
 
Hallo, ik ben Elon Bear. ik ben al een tijdje op dit forum, maar nu maak ik een account.
excuseer mij voor mijn nederlands omdat ik google vertaal gebruik.
Elon was niet bruikbaar als gebruiker en dus neem ik E. Bear
Ik ben geboren op 10 juli 1956 in Taiwan. Dit is exact 100 jaar achter Nikolas Tesla
ik heb niet mijn eigen tesla, maar ik reis heel erg graag met aardige mensen die me een lift geven en me op vakantie houden.
ik hoop de komende jaren met je mee te reizen.
Ik wens jullie allemaal een fijne kerst en een gezond nieuwjaar
Elon Bear.
 
Hallo, ik ben Elon Bear. ik ben al een tijdje op dit forum, maar nu maak ik een account.
excuseer mij voor mijn nederlands omdat ik google vertaal gebruik.
Elon was niet bruikbaar als gebruiker en dus neem ik E. Bear
Ik ben geboren op 10 juli 1956 in Taiwan. Dit is exact 100 jaar achter Nikolas Tesla
ik heb niet mijn eigen tesla, maar ik reis heel erg graag met aardige mensen die me een lift geven en me op vakantie houden.
ik hoop de komende jaren met je mee te reizen.
Ik wens jullie allemaal een fijne kerst en een gezond nieuwjaar
Elon Bear.
Beste Elon,

Voor iemand die zoveel met tesla heeft valt het mij erg tegen dat je dit voorstelbericht niet in het juiste draadje zet: Even voorstellen...

En nu snel naar dat draadje, voordat Sander (is3) je ziet!
 
Beste Familie leden (volgens Tesla),

Wij zijn een gezin uit IJmuiden en zijn de trotse bezitters van een witte (parelmoer) model x 100D.
Full options met carbon in-lay (7 zitter, tweede rij stoelen volwaardige stoelen)

Uiteraard probeer ik mijn steentje bij te dragen in dit forum, het zal echter in de eerste instantie een hoop kennis vergaren zijn.
Veel rij plezier allen en hoop veel mensen te spreken bij de superchargers!

Leuk!

Mvg
Steffen, Walenka en kids!
 
  • Like
Reactions: herb_k
Hallo beste Tesla rijders,
Ook wij gaan het rijgenot ervaren van een Tesla model S 100D. Na vele jaren tot volle tevredenheid BMW gereden te hebben, gaan we nu voor een elektrische auto.
We hebben al even op dit forum rondgekeken en hebben inmiddels al redelijk veel info tot ons kunnen nemen. We zijn straks, als hij geleverd wordt in de tweede helft oktober, vooral benieuwd hoe hij uiteindelijk gaan bevallen.

RD2018
 
Hallo beste Tesla rijders,
Ook wij gaan het rijgenot ervaren van een Tesla model S 100D. Na vele jaren tot volle tevredenheid BMW gereden te hebben, gaan we nu voor een elektrische auto.
We hebben al even op dit forum rondgekeken en hebben inmiddels al redelijk veel info tot ons kunnen nemen. We zijn straks, als hij geleverd wordt in de tweede helft oktober, vooral benieuwd hoe hij uiteindelijk gaan bevallen.

RD2018

Welkom aan boord !

Wij weten daar al het antwoord op... . ;)
 
Misschien “even voorstellen...” sticky maken en de e-really 2018 van de sticky lijst afhalen?
Met alle respect hoor; maar met dit zeggende heb je echt geen respect voor dit forum, de pioniers die dit hebben opgebouwd en de vele forum leden die jaarlijks uitkijken naar dit evenement en reeds bijna 2 ton voor het goede doel hebben opgehaald. Ik snap niet waar je de vergelijking vandaan haalt maar als er 2 draadjes zijn met hetzelfde onderwerp is het raadzaam 1 draadje te sluiten. De E-Rally is reeds jaren een evenement waar vele forumleden reikhalzend naar uit kijken. Met alle respect; maar in te het "even voorstellen draadje" zijn het vaak aspirant Tesla rijders die zichzelf enthousiast voorstellen en vervolgens niets meer van zich laten horen nadat hun auto geleverd is. Je moe jet schamen, diep schamen voor deze post. Maar goed....wellicht horen we van jou eenmaal je auto geleverd is ook bar weinig meer....
 
  • Like
Reactions: Edi99
Met alle respect hoor; maar met dit zeggende heb je echt geen respect voor dit forum, de pioniers die dit hebben opgebouwd en de vele forum leden die jaarlijks uitkijken naar dit evenement en reeds bijna 2 ton voor het goede doel hebben opgehaald. Ik snap niet waar je de vergelijking vandaan haalt maar als er 2 draadjes zijn met hetzelfde onderwerp is het raadzaam 1 draadje te sluiten. De E-Rally is reeds jaren een evenement waar vele forumleden reikhalzend naar uit kijken. Met alle respect; maar in te het "even voorstellen draadje" zijn het vaak aspirant Tesla rijders die zichzelf enthousiast voorstellen en vervolgens niets meer van zich laten horen nadat hun auto geleverd is. Je moe jet schamen, diep schamen voor deze post. Maar goed....wellicht horen we van jou eenmaal je auto geleverd is ook bar weinig meer....
Op de een of andere manier zag ik dit aankomen, misschien heeft Ger er geen moeite mee om een sticky met de naam erally 2019 erbij te hebben?
 
Status
Not open for further replies.