Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

evtripping.com -> Werkt ook in tesla browser

This site may earn commission on affiliate links.
Ik kwam dit alternatief voor evtripplanner net tegen. Zo te zien is deze site pas net open voor publiek, en deze zou in tegenstelling tot evtripplanner wel in de browser van de tesla moeten werken.

Even snel gekeken:

Je hebt de mogelijkheid om een 'round trip' te selecteren:

Schermafbeelding 2016-08-13 om 21.22.54.png

De route wordt dan keurig netjes berekend inclusief de supercharger die nodig is om met de ingestelde veiligheidsmarge thuis te komen:

Schermafbeelding 2016-08-13 om 21.23.16.png

Ik denk wel dat hij wat conservatief is met laadtijden, hoewel ik daar nauwelijks ervaring mee heb. Hij geeft aan 31 minuten supercharger om van 24.6% naar 72.3% te laden. Dit lijkt mij wat aan de lange kant.

Schermafbeelding 2016-08-13 om 21.17.21.png

Ik zal hem morgen eens in de Tesla browser testen.

Je moet wel registreren om de site te kunnen gebruiken, maar dan kun je ook gelijk allerlei voorkeuren in je account opslaan, en zelfs je Tesla koppelen (zijn daar gevaren aan?).

Ik dacht ik deel 't even :)
 
haha ja sorry vergeten te posten :)
Ja ik hem hem getest en ik kan bevestigen dat het werkt. Ik vond hem wel vrij traag, maar dat zou inmiddels anders kunnen zijn, want er zijn alweer meerdere updates geweest zag ik. Het is uiteraard geen vervanging van je navigatie, maar je kunt wel via het detail scherm gemakkelijk zien waar je moet laden om daar dan naartoe te navigeren.
 
  • Informative
Reactions: vdvoorde