Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb 'm ook nog niet, terwijl mijn auto op 5 maart geleverd is. ik sta nog steeds op 2.11.54 :crying:
Ik heb bij de balie van SeC Ams gevraagd of ze het konden pushen, of hoe dat bepaald werd. Ze vertelden mij dat er een verzoekje richting de engineers was geplaatst gezien de recente levering van de auto echter zonder de allerlaatste update. Althans, dat is wat ze vertelden, maar misschien hebben ze me net zo goed achter aan in de rij geplaatst nu omdat ik voor wilde dringen! :biggrin:
Meer dan 24 uur later en ik heb nog niks gezien...
 
Bij mij bleek destijds een minder wordende 12volt accu er voor te zorgen dat er geen updates meer doorkwamen.
Mocht je nog een oude 12volt accu hebben zou dit het probleem kunnen zijn.
Vandaag heb ik gebeld. Ze zien niks vreemds aan / in de logs van de auto voor zover ze dat kunnen uitlezen (volgens mij best veel). Ook de accu lijkt in orde. Ze vroegen me nog specifiek of ik meldingen heb gekregen over de 12v accu. Nu weer afwachten, ze zouden het nog navragen bij de monteurs of die meer zien in de logs van mijn auto.
 
Hm, summon is voor ons op dit ogenblik niet meer dan een gimmick. Als je naast de wagen staat kan je hem enkele meters vooruit
of achterruit laten bollen... Misschien is dit handig voor mensen met een hele kleine parkeerruimte, dat ze de wagen nu zelfstandig in de
plek kunnen laten rollen, maar om eerlijk te zijn, ik zou dit nu nog niet doen. Ik zie mezelf al ergens staan als een onnozele debiel met m'n gsm proberen mijn wagen ergens uit te halen, wat de helft van de tijd niet lukt....en de plek is te krap om er op een normale manier
in te geraken.......ja meneer van Touring...kan je m'n wagen even 3 meter uit de garage slepen?
 
Hier ook Summon binnen gekregen.
Ik kan hem laten buiten rijden uit de garage, maar hij wil er niet terug in :(
Het drempeltje ( jawel '-tje' ) is te hoog, hij stopt en geeft een abort message op m'n iPhone… .
Tweede keer geprobeerd met een "aanloop", echter met zelfde resultaat.
De mijne reed wel over een brug heen. Toch ook een aardige drempel.
 
Ik heb bij de balie van SeC Ams gevraagd of ze het konden pushen, of hoe dat bepaald werd. Ze vertelden mij dat er een verzoekje richting de engineers was geplaatst gezien de recente levering van de auto echter zonder de allerlaatste update. Althans, dat is wat ze vertelden, maar misschien hebben ze me net zo goed achter aan in de rij geplaatst nu omdat ik voor wilde dringen! :biggrin:
Meer dan 24 uur later en ik heb nog niks gezien...
Een week na de belofte om een notitie voor een engineer te hebben geplaatst met het te verzoek tot een update push, nog steeds niks. Ik rij gewoon met een gloednieuwe Model S rond met 11 versies oude software! :confused::(:rolleyes: