Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
Via de mail al geinformeerd over de extra laadpunten.. Maar hoop vooral dat de update spotify verbetert.. Ik ben een fanatieke gebruiker van spotify.. Veel playlists etc. ik moet steeds opnieuw inloggen omdat hij mijn playlists niet laat zien, en nummers lopen vaak vast. Heel vervelend. Meer mensen die deze problemen ervaren?
 
Via de mail al geinformeerd over de extra laadpunten.. Maar hoop vooral dat de update spotify verbetert.. Ik ben een fanatieke gebruiker van spotify.. Veel playlists etc. ik moet steeds opnieuw inloggen omdat hij mijn playlists niet laat zien, en nummers lopen vaak vast. Heel vervelend. Meer mensen die deze problemen ervaren?

Sinds het begin van spotify in Tesla ontbreken playlists van alleen mijn dochter (delen account en zo blijf ik op de hoogte van hippe muziek). Nooit begrepen waardoor, maar ook nooit opnieuw ingelogd meer. Ga ik toch morgen ( update software om 01.00 ingesteld vanacht). Bedankt voor de tip. Meer hierover bekend?
 
Helpt uitloggen en opnieuw inloggen ook om een betere werking van Spotify te krijgen met een Tesla account?
Ik ondervind als minpunt dat het systeem de nummers en tracklists die met een blauw hartje gemarkeerd worden niet opneemt in de speellijsten, enkel terug te vinden in Recently Played, maar na afspelen van nieuw materiaal verdwijnen ze ook uit die Recente lijst… .
Herkent iemand dit euvel en is er een oplossing voor?
 
Een andere gedachte…

Telkens als er updates komen wordt het software pakket wellicht groter en groter, iemand een idee hoeveel marge er zit op het geheugen in onze auto's? M.a.w. hoelang nog voor we 'memory full' krijgen en wat dan te doen?
Tsja wat doe je dan met je smart phone in zo'n situatie? Een nieuwe kopen natuurlijk met meer geheugen! :)

Maar zonder gekkigheid: dat is natuurlijk aan Tesla om te zorgen dat na elke update elke auto, ongeacht de configuratie correct blijft werken.
Als software ontwikkelaar kan ik je melden dat updates er ook voor kunnen zorgen dat er minder geheugen nodig is (of het nu om schijf of RAM gaat), omdat er misschien efficiënter met de resources wordt omgegaan.
Om bij de vergelijking met smart phones te blijven: Apple iOS 8 was 4,35GB groot (het install image), en Apple iOS 9 is 1,35GB groot...
 
  • Informative
  • Helpful
Reactions: CO2CLEAN and Ivo-G
De 90D test (0-100) in de:
- 70 configuratie: 6s max power 278kW
- 70D configuratie: 5.2s max power 285kW
- 90D configuratie: 4.1s max power 349kW

Met 60% SoC getest in volgorde van resultaten op hetzelfde stuk (3x). Info komt uit teslalog.com

90D vs 70 geeft héél ander gevoel, de modellen ertussen weet ik niet zo... (in 0-100 uiteraard)

Moet toch niet blijven open staan, want hij blijft gelimiteerd ook als het scherm toe is
In 70 en 70D modus ziet die er zo uit:
nWauW46.png


Uiteraard wel het gewicht van de voormotor en batterij in de 70-modus

Ik vraag me dan ook af of uw voormotor nog meewerkt als je 70 selecteert.
 
Helpt uitloggen en opnieuw inloggen ook om een betere werking van Spotify te krijgen met een Tesla account?
Ik ondervind als minpunt dat het systeem de nummers en tracklists die met een blauw hartje gemarkeerd worden niet opneemt in de speellijsten, enkel terug te vinden in Recently Played, maar na afspelen van nieuw materiaal verdwijnen ze ook uit die Recente lijst… .
Herkent iemand dit euvel en is er een oplossing voor?
Ja, ik ga daarvoor naar de settings en dan Restore Account. Daarmee staan alle songs terug in het lijstje.