Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Flitsmeister op de Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Om het eerste punt boven nog maar weer eens te illustreren: leuk,maar deze flitsers zijn toch wel een eindje rijden verwijderd.o_O
De blauwe brigade had vanmiddag vrij in Nederland.
IMG_2366.JPG
 
  • Like
Reactions: Keezje and ebullio
In de toekomst is alles hier trajectcontrole dus heeft geen enkel nut meer.
Ik las het.... Behoorlijk deprimerend. Ik verwacht daardoor veel snelheidsovertredingen op de wegen die eerst 90 waren en nu 70.
Net als de vrachtwagens die nu de controlepoorten op de snelweg vermijden via binnenwegen, krijg je binnenkort iets dergelijks ook voor liefhebbers van hoge snelheid.
 
Ik las het.... Behoorlijk deprimerend. Ik verwacht daardoor veel snelheidsovertredingen op de wegen die eerst 90 waren en nu 70.
Net als de vrachtwagens die nu de controlepoorten op de snelweg vermijden via binnenwegen, krijg je binnenkort iets dergelijks ook voor liefhebbers van hoge snelheid.
Ik ben geen snelheidsmaniak maar ze nemen het plezier van autorijden volledig af. Of je moet eens fors optrekken en dan even op de pechstrook gaan staan.:(
 
Beste Maarten,

Heb je enig idee of Flitsmeister de opmerkingen die in je post van 20/10 staan op enig moment nog gaan oppakken?

@PvdG Nee, daar heb ik nog geen bericht op terug gekregen.
Maar ik wou ook nog even afwachten hoe het werkt als we de nieuwe geupdate Linux kernel eindelijk krijgen.
Misschien werkt het dan sneller.
Afhankelijk daarvan ga ik er weer een keertje achteraan.
Overigens lijkt hetgeen @UltimaThule heeft gemaakt ook interessant; ga ik eens uitproberen.
Maar ik vind in ieder geval, hoewel traag, de kaart van Flitsmeister erg gemakkelijk om een flitser te lokaliseren.
 
Ik heb deze gemaakt op basis van de flitsservice wap-pagina:
Simpel maar doeltreffend voor de beperkte browser van de Tesla.

http://www.teslahub.nl/flits/

Op het ogenblik is Flitsmeister kommer en kwel.
Weet niet waar dat sinds enkele weken aan ligt, maar krijg vaak de melding dat de Tesla de website niet kan laden.
Ik heb de indruk dat het erger is als het druk is om mij heen, dus in de spits als er meer gebruik wordt gemaakt van de telefoon in de buurt?
Als ik op een rustige weg in de polder rij, laadt hij de website wel beter.
Kan natuurlijk ook een wijziging in de browser zijn door een update van Tesla.
Jammer, want het werkt goed àls het werkt.
Ik heb in ieder geval bijna 175.000 km op de klok en nog steeds nul nada noppes bekeuringen wegens te snel rijden.
Toch maar overstappen naar bovengenoemde link...?
Jammer dat Waze niet via een website werkt, dus ook niet via de browser van de Tesla! Die zou ik graag eens een tijdje zo proberen.
 
Op het ogenblik is Flitsmeister kommer en kwel.
Weet niet waar dat sinds enkele weken aan ligt, maar krijg vaak de melding dat de Tesla de website niet kan laden.
Ik heb de indruk dat het erger is als het druk is om mij heen, dus in de spits als er meer gebruik wordt gemaakt van de telefoon in de buurt?
Als ik op een rustige weg in de polder rij, laadt hij de website wel beter.
Kan natuurlijk ook een wijziging in de browser zijn door een update van Tesla.
Jammer, want het werkt goed àls het werkt.
Ik heb in ieder geval bijna 175.000 km op de klok en nog steeds nul nada noppes bekeuringen wegens te snel rijden.
Toch maar overstappen naar bovengenoemde link...?
Jammer dat Waze niet via een website werkt, dus ook niet via de browser van de Tesla! Die zou ik graag eens een tijdje zo proberen.

Waze werkt fantastisch in de Tesla voor flitsinfo en andere ongemakken via deze link, met ook veel meer lokale flitsers:

Tesla Traffic Incidents and Information

Met mogelijkheid zelf te melden. Alleen bij trajectcontroles alleen begin en einde gemarkeerd.


Waze ook te bereiken via qTesla maar vind die minder dan de eerste.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: FrankNL
Heb er even mee gewerkt en ziet er verzorgd uit.
Wel duurt het soms wel dat ik na een afsla al een kilometer verder ben voordat hij dat verwerkt op het scherm.
In nacht-modus wat verwarrend als je standaard zoals ik in de bovenste helft de navigatie hebt en deze metWaze, want dan lijken de twee schermen heel erg op elkaar. Flitsers duidelijk zichtbaar en inderdaad ook de vaste camera's.
 
Hi all,

We gaan binnenkort de pagina van tesla.flitsmeister.nl aanpassen met een nieuwe kaart. Om dit zo prettig mogelijk te laten verlopen kun je vanaf nu alvast de nieuwe kaart bekijken op Flitsmeister.nl verkeersinformatie.

We horen graag of deze nieuwe kaart even goed werkt in de browser van Tesla, als de vorige kaart. Zo ja, dan willen we de nieuwe kaart zo snel mogelijk live zetten.

Groetjes,
Flitsmeister