Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

FobPockets 30% korting

This site may earn commission on affiliate links.
Abstract Ocean verkoopt al enige tijd FobPockets en andere zaken die te maken hebben met Tesla. Echter zij hebben nu te horen gekregen dat zij het Tesla logo niet mogen gebruiken. Tot zaterdag zijn de producten nog te koop met 30% korting met coupon code "takedown".
 
Thanks! Heb er ook meteen twee besteld! Ben benieuwd wat er eerder komt, de FobPockets of mijn MS :wink:

Hahaha, precies dat schreef ik ook in een skype-bericht naar m'n compagnon :biggrin:

Schermafbeelding 2014-02-06 om 15.03.14.png
 
Bedankt voor de tip.
Was me gisteren nog aan 't afvragen waar ik die usb rotators had gezien.
Ineens wat hoesjes bij besteld.
De usb rotator was bij mij een miskoop. De usb poort is gedraaid, waardoor hij omhoog staat in plaat van omlaag. Dan past er geen usb stick meer in:crying:. Heb een compacte usb van Kingston gekocht. Veel handiger.
 
De usb rotator was bij mij een miskoop. De usb poort is gedraaid, waardoor hij omhoog staat in plaat van omlaag. Dan past er geen usb stick meer in:crying:. Heb een compacte usb van Kingston gekocht. Veel handiger.

Ik had hetzelfde probleem. Gemeld bij Pete van Abstract Ocean en hij heeft kosteloos nieuwe opgestuurd. Het ligt niet aan de USB poort van je Tesla, maar aan een vervuilde batch USB rotators die hij van zijn leverancier heeft gekregen.