Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Ondanks 'het stuk in je kraag' heb je de TMC forum stickers strak geplakt (overigens zonder mijn weten.....). Ik heb getwijfeld om ze te verwijderen en één enkele op de nummerplaat terug te plakken maar aangezien ik van symmetrie hou en uiteindelijk de stickers toch door 'de meester' zelf zijn aangebracht heb ik besloten ze te laten zitten en het te laten blijven zoals het is. Kleurstelling is 100% match ;)
View attachment 306150

Xfrank was zeker en vast niet in de olie!
 
Ik weet uit eerste hand van wel...;)
Wel in de olie maar met vaste hand.
Ook op mijn Model S zaten tijdens de Roadtrip naar Noorwegen, alweer bijna 3 jaar geleden, plotseling heel fraaie stickers van de hand van Xfrank.

1 (1).jpg
 
SuC Apeldoorn, nieuwe trafo’s voor de vier nieuwe Stalls(!!!!)
Grote schrik... de laatste stickers weg?

Nee, maar wel half verscholen onder het zand..
Rescued! Nu achter het witte onderbord bij de separaat geplaatste trafo.
 

Attachments

  • B8AD32B6-8898-4886-8F26-0254338207C5.jpeg
    B8AD32B6-8898-4886-8F26-0254338207C5.jpeg
    631.6 KB · Views: 76
  • 5BD53488-63F8-4090-B8FA-4088023E2D77.jpeg
    5BD53488-63F8-4090-B8FA-4088023E2D77.jpeg
    495.3 KB · Views: 73
  • Love
  • Helpful
Reactions: S-19910 and Elbie
De allereerste keer dat ik aan de SuC een tesla met forumsticker tegen kom.
Aan de SuC in Mogendorf zag ik onmiddellijk tijdens het parkeren de forum sticker. Het was Robert . Wij op weg naar Kroatië, hij op de terugweg van Toscane.:)

Je allereerste keer vergeet je nooit meer :)
(voor mij ook voor het eerst dat ik een lid van het geheime TMC sticker genootschap bij de SuC tegenkwam)
 
  • Like
  • Funny
Reactions: Xfrank and S-19910
Gisteren Forumstickers opgehaald in Apeldoorn. Er zijn daar nog drie setjes over.

Er stonden overigens 8 Tesla's te laden, maar niet een met een forum sticker... :(. Xat net zo verlegen om een praatje. ;)

Het staat ongetwijfeld ergens in dit draadje, maar vind het niet zo snel. Kan iemand een snelle link naar de plakinstructies/plakvoorschriften posten?
 
Heb pagina 13 en 14 van dit draadje bestudeerd, maar er lijken wat recalcitrante TMC-leden (maar ja, anders koop je geen Tesla). Is er consensus over de volgende plakvoorschriften:
Voorruit: bestuurderskant onder
Achterruit: Midden onder

Ik wil na de taalpolitie niet ook nog eens door de stickerpolitie tot de orde geroepen worden. :D
 
  • Like
  • Funny
Reactions: S-19910 and ebullio