Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Voor iedereen die nog geen Forum Stickers heeft, niet naar een SuC wil rijden of niet weet waar te zoeken:
Schrijf je in voor de E-Rally 2018 en je bent verzekerd van Forum Stickers. Deze oproep is met name bedoeld voor alle Tesla rijders die actief zijn op dit forum maar nog nooit hebben deelgenomen aan de E Rally! Het belooft een spektakel te worden met "lotgenoten" waar je geen spijt van zult krijgen! Meer info: www.e-rally.nl
 
Zo gelukt!!

eindelijk mijn forum sticker !
IMG_3264.jpg IMG_3265.jpg IMG_3270.jpg
 
stickers verkrijgbaar voor slechts 255.30€ per set, met daarbovenop gratis een ganse dag amusement inclusief eten en drinken!
Ondanks 'het stuk in je kraag' heb je de TMC forum stickers strak geplakt (overigens zonder mijn weten.....). Ik heb getwijfeld om ze te verwijderen en één enkele op de nummerplaat terug te plakken maar aangezien ik van symmetrie hou en uiteindelijk de stickers toch door 'de meester' zelf zijn aangebracht heb ik besloten ze te laten zitten en het te laten blijven zoals het is. Kleurstelling is 100% match ;)
IMG_1926.JPG