Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Foto's/plaatjes (anything Tesla related)

This site may earn commission on affiliate links.
De vijver is weer proper.
20230612_140303.jpg
20230612_140319.jpg

Het leven kan toch mooi zijn. :cool:
Op een flamingo dobberen boven het Tesla logo bij 31° terwijl iedereen aan het werk is.;)
20230612_141745.jpg
 
De vijver is weer proper.
View attachment 946139View attachment 946140
Het leven kan toch mooi zijn. :cool:
Op een flamingo dobberen boven het Tesla logo bij 31° terwijl iedereen aan het werk is.;)
View attachment 946143
Wat hebben wij toch een prachtig en goed leven. “Druk” maken om welke Tesla we gaan kopen of dat we FSD moeten aanschaffen. Gelukkig hoeven wij niet te vluchten voor oorlog en druk maken om te overleven.

Klinkt heftig maar na al die mooie foto’s gezien te hebben denk ik wel: het is oneerlijk verveeld in deze kl*t* wereld.
 
Wat hebben wij toch een prachtig en goed leven. “Druk” maken om welke Tesla we gaan kopen of dat we FSD moeten aanschaffen. Gelukkig hoeven wij niet te vluchten voor oorlog en druk maken om te overleven.

Klinkt heftig maar na al die mooie foto’s gezien te hebben denk ik wel: het is oneerlijk verveeld in deze kl*t* wereld.
De wetenschap en de techniek die wij sponsoren doet zeker zo voor de wereld dan alle missionarisen en NGO’s.
Waarmee ik niet wil zeggen dat die laatste nutteloos werk verrichten. Zij helpen individuele cases, wij helpen de algemene toestand. Beide zijn nodig.

Althans dat is mijn gewetensusser.
 
De wetenschap en de techniek die wij sponsoren doet zeker zo voor de wereld dan alle missionarisen en NGO’s.
Waarmee ik niet wil zeggen dat die laatste nutteloos werk verrichten. Zij helpen individuele cases, wij helpen de algemene toestand. Beide zijn nodig.

Althans dat is mijn gewetensusser.
Eens! Alleen ik vind, door alle beelden die we tegenwoordig te zien krijgen van oorlogen en mensen die verhongeren, het lastig om soms blij te zijn met het gene wat ik (wij) hebben. Dan denk ik: ik gun iedereen een Tesla en vooral een fijn leven.

Maar…. laten we weer doorgaan met de prachtige foto’s, ik moest hier alleen aandenken toen ik al die ‘luxe’ foto’s zag ;-)
 
  • Like
Reactions: NielsA and Phil V