Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

FSD in België 5europa) ?

This site may earn commission on affiliate links.
Weldra...

Schermafbeelding 2023-11-04 om 22.01.02.png


Dat is dan 75€. Heeft u nog een vraag?
 
Ik heb ook FSD genomen op mijn bedrijfswagen, ik hoop dat ik er nog gebruik van ga mogen maken voor ik hem moet vervangen in 2027.

Het meest nuttige aan FSD zoals het er nu op zit, is Auto Lane Change. Dat werkte afgelopen weekend in de grote meerderheid van de gevallen op mijn trip van Oostenrijk naar België, zelfs in de stromende slecht weer.
Hij zei dat wel "Poor weather detected" en "Navigate On Autopilot" wilde niet meer werkend, maar de Auto Lane Change bleef zijn ding doen.
Enkel na het invallen van de duisternis met veel regen gaf hij een paar keer aan dat Auto Lane Change niet beschikbaar was.
 
Ik heb ook FSD genomen op mijn bedrijfswagen, ik hoop dat ik er nog gebruik van ga mogen maken voor ik hem moet vervangen in 2027.

Het meest nuttige aan FSD zoals het er nu op zit, is Auto Lane Change. Dat werkte afgelopen weekend in de grote meerderheid van de gevallen op mijn trip van Oostenrijk naar België, zelfs in de stromende slecht weer.
Hij zei dat wel "Poor weather detected" en "Navigate On Autopilot" wilde niet meer werkend, maar de Auto Lane Change bleef zijn ding doen.
Enkel na het invallen van de duisternis met veel regen gaf hij een paar keer aan dat Auto Lane Change niet beschikbaar was.
For that feature one can opt for Enhanced AutoPilot (EAP) and save 3700 Euros
 
Helemaal gelijk. Maar dat is zelfs nog altijd te duur voor enkel die feature.
…die je in ons druk verkeer meestal niet kan gebruiken.
Meteen een staal van hoe FSD, als het er komt, zal werken.
Perfekt ‘s nachts en op een kalme zondag, Zenuwtergend bij ‘normaal’ verkeer, Onbruikbaar in de spits waar je je plaats moet ‘afdwingenvragen’ als je niet wil blijven stilstaan.
 
Hoeveel kostte dat toen weer?
De grootste klapper was voorjaar/februari 2019 op een M3 (na aanschaf ivm bijtelling) -> Euro 11.700,-- voor FSD !!!
Deze auto's werden zelfs nog zonder AP geleverd, de dubbele upgrade zorgde na levering voor forse meerprijzen.
Dat heb ik overigens gelukkig niet betaald, maar ik heb wel M3-rijders gesproken die het wel betaald hebben.
 
…die je in ons druk verkeer meestal niet kan gebruiken.
Meteen een staal van hoe FSD, als het er komt, zal werken.
Perfekt ‘s nachts en op een kalme zondag, Zenuwtergend bij ‘normaal’ verkeer, Onbruikbaar in de spits waar je je plaats moet ‘afdwingenvragen’ als je niet wil blijven stilstaan.
En als de zon wat laag zit werkt zelfs de cruisecontrol niet meer😆 FSD laat mij niet lachen, zeker niet in de huidige generatie Tesla's. Binnen 10 jaar misschien en intussen is het een goede geldkoe voor Elon.
 
  • Like
Reactions: Phil V