Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Garantievoorwaarden wijzigen

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mijn Model S is vorig jaar het scherm vervangen voordat ik de auto in ontvangst heb genomen. Het heeft mij een hele tijd gekost om ook bevestigd te krijgen van Tesla dat omdat dit BETAALD is vervangen er 4 jaar garantie op zit. Bij de diversen SeC's heeft men geen weet van het document hierboven. Ik heb eind Juni dan eindelijk de bevestiging gekregen dat er 4 jaar garantie op zit en dit gedocumenteerd met de voorwaarden die toen geldig waren. Dus idd goed bewaren als je in de zelfde situatie zit.
 
Bedankt voor de voorwaarden 2019! (Net nagezien en NL-NL is blijkbaar zelfde als NL-BE)
Nog iets anders: ik zie dat men nu ook 'verlengde garantie' kan nemen voor Model 3? Al iemand ervaring mee voor een Model 3? Prijs? Wanneer start de looptijd? Verlengde Garantie
Dat is niet goedkoop! Ik krijg een offerte voor €3135 voor 4 jaar tot 160k km of €1568 voor 2 jaar tot 120k km. En dan staat er een lijst met uitsluitingen in de polisvoorwaarden waar je hoofd moe van wordt.
Ik zie er toch maar vanaf