Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Geen geluid (oa richtingaanwijzer en radio)

This site may earn commission on affiliate links.
Hi allen,

ik heb een MS van 3 jaar oud en eerst viel het geluid weg van de knipperlichten. Nu is ook het geluid van de radio, spotify etc weg.

ik heb de “mute” knop al aan en uitgezet. Mijn telefoon opnieuw verbonden en ontkoppeld, etc. Werkt allemaal niet.

zie ik iets over het hoofd om het geluid weer terug te krijgen?
 
Heb ik ook regelmatig, bij mij duurt een reboot zeker 5 minuten......ik denk dat het stiekem te maken heeft met het geheugenkaart issue, afwachten maar wanneer Tesla echt de auto’s terug gaan halen voor reparatie. Is er al iemand die, op initiatief van Tesla, terug is gegaan voor vervanging? In de mail die ik enkele weken gelden kreeg stond dat je niet zelf een afspraak hoefde te maken, maar dat ze die gingen inplannen als de onderdelen binnen zijn, nu lijkt het mij niet dat een geheugenkaartje een erg lastig onderdeel is om te bemachtigen....
 
Heb ik ook regelmatig, bij mij duurt een reboot zeker 5 minuten......ik denk dat het stiekem te maken heeft met het geheugenkaart issue, afwachten maar wanneer Tesla echt de auto’s terug gaan halen voor reparatie. Is er al iemand die, op initiatief van Tesla, terug is gegaan voor vervanging? In de mail die ik enkele weken gelden kreeg stond dat je niet zelf een afspraak hoefde te maken, maar dat ze die gingen inplannen als de onderdelen binnen zijn, nu lijkt het mij niet dat een geheugenkaartje een erg lastig onderdeel is om te bemachtigen....
ik heb reeds een nieuwe kaart maar het probleem blijft